Meer vrijheid om dingen te doen met je toestelquote:Op maandag 27 februari 2012 22:23 schreef De_Nuance het volgende:
Ik wil geen Apple fanboy zijn, maar ben zo tevreden over de iPhone dat ik niet zie waarom ik hierna een Android toestel zou nemen.
Ja, een baltrompet.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:25 schreef eriksd het volgende:
Heeft een trompet met zo'n bal erop nog een speciale naam? Klinkt wel mooi.
Dat kan, hij is toch beter.quote:
Ik wil geen dingen doenquote:Op maandag 27 februari 2012 22:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meer vrijheid om dingen te doen met je toestel
Verschil is dat jij ook daadwerkelijk bejaard bent.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De oor? Ga je straks nog mijmeren over de Lach? En dan noem je mij een bejaarde? Jezus, jij komt niet onder een steen vandaan, je zit er in, Fossiel!
Ik hoorde dat jij een schat van een jongen bent.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:27 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Autisten hebben doorgaans een matig tot slecht ontwikkeld taalgevoel.
Age and Guile Beat Youth, Innocence, and a Bad Haircutquote:Op maandag 27 februari 2012 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verschil is dat jij ook daadwerkelijk bejaard bent.
Duh.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:28 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens bestaat oor nog gewoon, maar goed.
quote:
Van wie?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij een schat van een jongen bent.
Temquote:
Mental imagequote:
GMTA.quote:
Je moet inderdaad wat om je midlife-crisis door te komen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Age and Guile Beat Youth, Innocence, and a Bad Haircut
Nee hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:27 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Autisten hebben doorgaans een matig tot slecht ontwikkeld taalgevoel.
Volgens mij heb jij meer last van een crisisquote:Op maandag 27 februari 2012 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je moet inderdaad wat om je midlife-crisis door te komen.
Of hij heeft gewoon een eigen muzieksmaak.quote:
Mijn voorkeur gaat uit naar Phil Collins.quote:
Maak je over mij maar geen zorgen, Piet. Attent, maar onnodig.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij meer last van een crisis
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar Phil Collins.
Oh wacht.
Wat zei ik? fossiel!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh wacht.
Jouw voorkeur gaat natuurlijk uit naar Mika.quote:
Goeie band trouwensquote:Op maandag 27 februari 2012 22:38 schreef Nautilus. het volgende:
Hoewel ik nu een liedje van Blondie beluister.
Nee, Rammstein en andere postpunkquote:Op maandag 27 februari 2012 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw voorkeur gaat natuurlijk uit naar Mika.
Vergeten alweer?quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, Rammstein en andere postpunk
Kan. Toch is het een grote hit en als je het nieuws volgt merk je dat ook wel. Daar hoef je geen top40 voor te luisteren.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon een eigen muzieksmaak.
Goeie.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh wacht.
Moet wel daar.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:50 schreef Tem het volgende:
Sinds Nautilus richting Delfshaven is vertrokken is hij wel wat harder geworden.
Welke meet?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey gare Hongaar, jij komt ook naar de meet hè?
Klinkt als een nazi-dokter.quote:
Moet ik even toestemming vragen........quote:Op maandag 27 februari 2012 22:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze: [POLMEET] Zaterdag 31-03-2012, Utrecht.
Niet volgens synovatequote:Op maandag 27 februari 2012 22:56 schreef eriksd het volgende:
Goed nieuws Remlof, de PvdA schiet omhoog in de peilingen.
Je komt?quote:
Hulle haten mij.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:44 schreef remlof het volgende:
Zo, bijna thuis. Heb ik nog wat gemist?
Ik had niet anders verwacht. Nu moet het CDA het kabinet nog laten vallen en dan hebben we straks kabinet Samsom.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:56 schreef eriksd het volgende:
Goed nieuws Remlof, de PvdA schiet omhoog in de peilingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |