Jazeker, heb er ooit eens stage gelopen en het is best een aardig stadje.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zwaai je altijd even als je langs mijn woonplaats koerst?
Was hetero feestquote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:20 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik vertek uit Nederland als ik de Randstad verlaat.
Dus?quote:
Blijft leukquote:
Toch geen hetero aangerand, he smeerlap?quote:
Noem je Nuance nou ongeciviliseerd?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Nautilus is ook een schat van een jongen. Het heeft meer met high and low culture te maken.
Ik noem Nuance meestal mehmet.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Noem je Nuance nou ongeciviliseerd?
Ik ken Nautilus niet verder.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Nautilus is ook een schat van een jongen. Het heeft meer met high and low culture te maken.
Dus heb me wel misdragen.quote:
Tarkan. Puur om VS gek te maken.quote:
Goedzoquote:
Wat een drama moet dat zijn, een zaal vol met Tukkers.quote:
Welnee, maar ben niet als gevaar gezien, m'n gezicht zal vol met lippenstift zoenen van dames dus m'n imago was in ordnung.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toch geen hetero aangerand, he smeerlap?
Er word nu voor me ontbijt gemaakt, zit nog lam in boxer op de bank. Life's good.quote:
Door een dame ?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er word nu voor me ontbijt gemaakt, zit nog lam in boxer op de bank. Life's good.
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:30 schreef KoosVogels het volgende:
Doe je broek aan man, halve zool.
Geïntemideerd!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
Ik voel mij altijd geïntimideerd door Tem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |