quote:
Het is al harstikke mooi wat je hebt. Leuk dat je het me zo gunt, maar ik hoop op mijn beurt dat Schaal_10 binnenkort een feit is.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:16 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
De volgende schaal zou ik echt gaaf vinden, maar zelfs al blijf ik op dezelfde schaal en anciënniteit als nu, ben ik tevreden. De hervormingen in de sociale zekerheid blijven me bespaard. Jij een baan zou nog veel mooier zijn
Hier, journalist van likmevestje.quote:
Reya?quote:
Tja, ik stel ook eigenlijk geen hoge eisen aan ijn hardware.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:19 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Ik heb nog DDR2... niet veel, maar toch.
Werk ik voor de Oor, gapend gat?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hier, journalist van likmevestje.
Bestaat dat nog?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Werk ik voor de Oor, gapend gat?
De wat?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De enige die diep graaft in het zwarte verleden ben jij.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De wat?
Ja zal vast wel, jij leeft toch 30 jaar in het verleden.
Die is toch bagger, de cover is beter.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
De enige die diep graaft in het zwarte verleden ben jij.
Solliciteer je naar een ervaring?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
De enige die diep graaft in het zwarte verleden ben jij.
Ik hou niet zo van covers.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die is toch bagger, de cover is beter.
De oor? Ga je straks nog mijmeren over de Lach? En dan noem je mij een bejaarde? Jezus, jij komt niet onder een steen vandaan, je zit er in, Fossiel!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |