Verander maar gauw in Yarrak.quote:
En dan in NWS posten , überhauptquote:
Lekker rellen tegen Hofstad.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
En dan in NWS posten , überhaupt
Dat laatste hoop ik voor je.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:06 schreef schaal_9 het volgende:
Mijn naam is niet veel beter, namelijk niet lang houdbaar.
Dat kan als Ottomaan ook wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:09 schreef De_Nuance het volgende:
Sinds kort hebben we wat zeer conservatieve moslims , daar rel ik ook graag tegen.
"Ik sta aan de poorten van Wenen!!!!1111~``!!!11`~"quote:
* du_ke gooit croissants naar Waht.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:12 schreef waht het volgende:
[..]
"Ik sta aan de poort van Wenen!!!!1111~``!!!11`~"
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:12 schreef waht het volgende:
[..]
"Ik sta aan de poorten van Wenen!!!!1111~``!!!11`~"
De tering zeg, haha.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:12 schreef waht het volgende:
[..]
"Ik sta aan de poorten van Wenen!!!!1111~``!!!11`~"
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
* du_ke gooit croissants naar Waht.
Weg met ons!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:14 schreef De_Nuance het volgende:
Mensen als DH denken dat de poorten van Wenen allang gepasseerd zijn en dat is de schuld van linkse zelfhaters.
Dat jullie het weten.
De volgende schaal zou ik echt gaaf vinden, maar zelfs al blijf ik op dezelfde schaal en anciënniteit als nu, ben ik tevreden. De hervormingen in de sociale zekerheid blijven me bespaard. Jij een baan zou nog veel mooier zijnquote:
quote:
Het is al harstikke mooi wat je hebt. Leuk dat je het me zo gunt, maar ik hoop op mijn beurt dat Schaal_10 binnenkort een feit is.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:16 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
De volgende schaal zou ik echt gaaf vinden, maar zelfs al blijf ik op dezelfde schaal en anciënniteit als nu, ben ik tevreden. De hervormingen in de sociale zekerheid blijven me bespaard. Jij een baan zou nog veel mooier zijn
Hier, journalist van likmevestje.quote:
Reya?quote:
Tja, ik stel ook eigenlijk geen hoge eisen aan ijn hardware.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:19 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Ik heb nog DDR2... niet veel, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |