Werk ik voor de Oor, gapend gat?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hier, journalist van likmevestje.
Bestaat dat nog?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Werk ik voor de Oor, gapend gat?
De wat?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De enige die diep graaft in het zwarte verleden ben jij.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De wat?
Ja zal vast wel, jij leeft toch 30 jaar in het verleden.
Die is toch bagger, de cover is beter.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
De enige die diep graaft in het zwarte verleden ben jij.
Solliciteer je naar een ervaring?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
De enige die diep graaft in het zwarte verleden ben jij.
Ik hou niet zo van covers.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die is toch bagger, de cover is beter.
De oor? Ga je straks nog mijmeren over de Lach? En dan noem je mij een bejaarde? Jezus, jij komt niet onder een steen vandaan, je zit er in, Fossiel!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Meer vrijheid om dingen te doen met je toestelquote:Op maandag 27 februari 2012 22:23 schreef De_Nuance het volgende:
Ik wil geen Apple fanboy zijn, maar ben zo tevreden over de iPhone dat ik niet zie waarom ik hierna een Android toestel zou nemen.
Ja, een baltrompet.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:25 schreef eriksd het volgende:
Heeft een trompet met zo'n bal erop nog een speciale naam? Klinkt wel mooi.
Dat kan, hij is toch beter.quote:
Ik wil geen dingen doenquote:Op maandag 27 februari 2012 22:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Meer vrijheid om dingen te doen met je toestel
Verschil is dat jij ook daadwerkelijk bejaard bent.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De oor? Ga je straks nog mijmeren over de Lach? En dan noem je mij een bejaarde? Jezus, jij komt niet onder een steen vandaan, je zit er in, Fossiel!
Ik hoorde dat jij een schat van een jongen bent.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:27 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Autisten hebben doorgaans een matig tot slecht ontwikkeld taalgevoel.
Age and Guile Beat Youth, Innocence, and a Bad Haircutquote:Op maandag 27 februari 2012 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Verschil is dat jij ook daadwerkelijk bejaard bent.
Duh.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:28 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens bestaat oor nog gewoon, maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |