Hab schon kein zeit mehr.quote:
Het is Boze_Appel.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja maar jij krijgt je eigen speciale plekje samen met boze_appel.
Het is als een aap die met z'n uitwerpselen gooit. Het is vies, maar ook wel weer grappig.quote:
En makkelijker dan.quote:
Dat vraag ik ook bij mezelf af. En elke andere user hier op Fok!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe hij die naam verzonnen heeft. En waar het op slaat.
Het is best leuk op 2x snelheid.quote:
Het is erg.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:59 schreef GSbrder het volgende:
Anti-deeltjes zijn de grootste angst van de Katholieke Kerk, right?
Sinds Dan Brown het oprakelde.
We waren veel te jong toen.quote:
Niemand hier heeft echt een logische naamquote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat vraag ik ook bij mezelf af. En elke andere user hier op Fok!
Lekker naar de kerk.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, die kende ik.quote:
Jij toch wel?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niemand hier heeft echt een logische naam
De mijne was een self-fulfilling prophecy.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niemand hier heeft echt een logische naam
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Verander maar gauw in Yarrak.quote:
En dan in NWS posten , überhauptquote:
Lekker rellen tegen Hofstad.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:08 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
En dan in NWS posten , überhaupt
Dat laatste hoop ik voor je.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:06 schreef schaal_9 het volgende:
Mijn naam is niet veel beter, namelijk niet lang houdbaar.
Dat kan als Ottomaan ook wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:09 schreef De_Nuance het volgende:
Sinds kort hebben we wat zeer conservatieve moslims , daar rel ik ook graag tegen.
"Ik sta aan de poorten van Wenen!!!!1111~``!!!11`~"quote:
* du_ke gooit croissants naar Waht.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:12 schreef waht het volgende:
[..]
"Ik sta aan de poort van Wenen!!!!1111~``!!!11`~"
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:12 schreef waht het volgende:
[..]
"Ik sta aan de poorten van Wenen!!!!1111~``!!!11`~"
De tering zeg, haha.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:12 schreef waht het volgende:
[..]
"Ik sta aan de poorten van Wenen!!!!1111~``!!!11`~"
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
* du_ke gooit croissants naar Waht.
Weg met ons!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:14 schreef De_Nuance het volgende:
Mensen als DH denken dat de poorten van Wenen allang gepasseerd zijn en dat is de schuld van linkse zelfhaters.
Dat jullie het weten.
De volgende schaal zou ik echt gaaf vinden, maar zelfs al blijf ik op dezelfde schaal en anciënniteit als nu, ben ik tevreden. De hervormingen in de sociale zekerheid blijven me bespaard. Jij een baan zou nog veel mooier zijnquote:
quote:
Het is al harstikke mooi wat je hebt. Leuk dat je het me zo gunt, maar ik hoop op mijn beurt dat Schaal_10 binnenkort een feit is.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:16 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
De volgende schaal zou ik echt gaaf vinden, maar zelfs al blijf ik op dezelfde schaal en anciënniteit als nu, ben ik tevreden. De hervormingen in de sociale zekerheid blijven me bespaard. Jij een baan zou nog veel mooier zijn
Hier, journalist van likmevestje.quote:
Reya?quote:
Tja, ik stel ook eigenlijk geen hoge eisen aan ijn hardware.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:19 schreef schaal_9 het volgende:
[..]
Ik heb nog DDR2... niet veel, maar toch.
Werk ik voor de Oor, gapend gat?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hier, journalist van likmevestje.
Bestaat dat nog?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Werk ik voor de Oor, gapend gat?
De wat?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De enige die diep graaft in het zwarte verleden ben jij.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De wat?
Ja zal vast wel, jij leeft toch 30 jaar in het verleden.
Die is toch bagger, de cover is beter.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
De enige die diep graaft in het zwarte verleden ben jij.
Solliciteer je naar een ervaring?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
De enige die diep graaft in het zwarte verleden ben jij.
Ik hou niet zo van covers.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die is toch bagger, de cover is beter.
De oor? Ga je straks nog mijmeren over de Lach? En dan noem je mij een bejaarde? Jezus, jij komt niet onder een steen vandaan, je zit er in, Fossiel!quote:Op maandag 27 februari 2012 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |