Heereveen - Feyenoord laatste speelrondequote:Op maandag 27 februari 2012 21:22 schreef Eenskijken het volgende:
Straks moet die kerel met 6 schalen naar de laatste competitieweek komen
NAC gaat er weer voor zorgen dat ze niet meer in de race zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ach PSV heeft ook alleen NAC en Ajax uit.
Wel bij Real .. en Spanje.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die speelt niet bij Barcelona.
NAC uit is voor PSV wel een groot probleemquote:Op maandag 27 februari 2012 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ach PSV heeft ook alleen NAC en Ajax uit.
Die is bejaard man.quote:
Ik ookquote:Op maandag 27 februari 2012 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt Van Hanegem niet uit. Hij kijkt alleen Barcelona zonder depressief te raken
flikker op johquote:Op maandag 27 februari 2012 21:24 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
HET BOEIT ME GEEN ENE NEUK MET DIE KEEPERS NET ZOALS MET DIE SHIRTS BESPREEK GVD DE WEDSTRIJDEN VAN AFGELOPEN WEEKEND MAN!!!!
Groningen ook, Roda ook, Heracles ook, Feyenoord ook..quote:Op maandag 27 februari 2012 21:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
NAC uit is voor PSV wel een groot probleem
True that.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:24 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
HET BOEIT ME GEEN ENE NEUK MET DIE KEEPERS NET ZOALS MET DIE SHIRTS BESPREEK GVD DE WEDSTRIJDEN VAN AFGELOPEN WEEKEND MAN!!!!
Maar ik heb wel gelijkquote:
Trek t je niet aan... die man verdient zn geld met depressief doen over het hedendaagse voetbal.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:24 schreef Abed het volgende:
Krijg bijna trek om in mn armen te gaan krassen als ik nog langer naar die Willem moet luisteren.
Wat een sombere man. Dat doet het dus met je als je bijna je hele leven bij Feyenoord rondloopt..
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:27 schreef Rens-Reith het volgende:
Heeft Bert van der Veer iets met dat Songfestival te maken? (ik hoop het zo)
John de Mol zat er dit jaar achter.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:27 schreef Rens-Reith het volgende:
Heeft Bert van der Veer iets met dat Songfestival te maken? (ik hoop het zo)
Was helaas (veel) minder dan de helft... voor zover ik er iets van heb gezien...quote:
Alles beter dan gezeik over shirts en keepersquote:Op maandag 27 februari 2012 21:27 schreef Jivis het volgende:
Ik was even naar de wc en toen hadden ze het ineens over het songfestival.
TROS = Trekpoppen rocken ons scheelquote:Op maandag 27 februari 2012 21:27 schreef vincerusso het volgende:
de TROS de grootste aids familie van Nederland!!!
Gewoon goed!quote:
Helaas.. het is zoquote:Op maandag 27 februari 2012 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
2e keer, met pijn in men hart .. SV > VI
Volendam rockt hard jaquote:Op maandag 27 februari 2012 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TROS = Trekpoppen rocken ons scheel
Dit is gewoon een topshow.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
Grootste onzin die ik ooit gehoord heb.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe kun je dit nou een topshow vinden? komop zegquote:
Bij SV werd zondag zo hard door elkaar geschreeuwd dat ik wat anders ben gaan doen.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
Kap is met je bullshit na 100x kennen we je mening welquote:Op maandag 27 februari 2012 21:29 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nou een topshow vinden? komop zeg
idd dit is een erg matige afleveringquote:Op maandag 27 februari 2012 21:29 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat Joan Franka noch een schot in de roos, noch een schot in de appel wordt.quote:
Doen jullie dat ook dan met je topshowquote:Op maandag 27 februari 2012 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kap is met je bullshit na 100x kennen we je mening wel
VI is altijd een topshow, wat ben jij voor domme gozert zeg?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:29 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Studio Voetbal, is dat niet het programmaatje waarin ze allemaal praten alsof ze de voetbalsport hoogstpersoonlijk hebben uitgevonden? En waar een hockeynicht vaste gast is?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:29 schreef Eenskijken het volgende:
Zie zat 100x man.. AC had fucking moeten winnen
IK VIND DIT EEN MATIGE AFLEVERING DAT HAD IK NOG NIET GEZEGDquote:Op maandag 27 februari 2012 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kap is met je bullshit na 100x kennen we je mening wel
Een VI Hooligan ben je in goede en slechte tijden!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:30 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
idd dit is een erg matige aflevering
Wij begrijpen elkaar mangquote:Op maandag 27 februari 2012 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doen jullie dat ook dan met je topshow
Feyenoord-VVV vorig seizoen. Ook een halve meter achter de lijn toen.quote:
Jullie betrekken er andere programma's bij en ik vind het zeker geen topshow. Sterker nog ik hoop dat Van Hanegem dit reclameblok nog opdondertquote:Op maandag 27 februari 2012 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doen jullie dat ook dan met je topshow
Zaterdag Wolfsburg-Hoffenheim gezien?quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
Nou, reklame, pics van dat half naakte wijf iemand? Of de naam?
Luchtig programmaquote:Op maandag 27 februari 2012 21:29 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:30 schreef Geo4kant het volgende:
Nou, reklame, pics van dat half naakte wijf iemand? Of de naam?
Of zoals een wijs iemand al zei over de finale van het Nationale Songfestival:quote:
Logisch dat hij PSV niet gezien heeft aangezien Arsenal - Tottenham op hetzelfde tijdstip gespeeld werd.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:33 schreef tompsv18 het volgende:
Willem nooit meer uitnodigen, heeft er totaal geen zin in en heeft weer niks gezien. Voegt ook helemaal niks toe.
Ja man logisch bij iemand die zichzelf Feyenoord supporter noemt en er zelfs een column over laat schrijvenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:34 schreef YazooW het volgende:
[..]
Logisch dat hij PSV niet gezien heeft aangezien Arsenal - Tottenham op hetzelfde tijdstip gespeeld werd.
AZ-Heerenveen heeft ie ook niet gezien en geeft amper antwoorden op vragen van Genee. Blijf dan lekker thuis.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:34 schreef YazooW het volgende:
[..]
Logisch dat hij PSV niet gezien heeft aangezien Arsenal - Tottenham op hetzelfde tijdstip gespeeld werd.
Eerder werd Raffaëlla nog gevraagd om welkomstliedjes op te nemen voor alle nieuwgeborenen in Nederland.quote:
Nee hij moet werken duh.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja man logisch bij iemand die zichzelf Feyenoord supporter noemt en er zelfs een column over laat schrijvenEn dan zelfs geen samenvatting kijken.
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eerder werd Raffaëlla nog gevraagd om welkomstliedjes op te nemen voor alle nieuwgeborenen in Nederland.
Dit is net zo geloofwaardig als een rapper die zich beklaagt als hij wordt opgepakt, maar tegelijkertijd over verkrachtingen en roofmoorden praat...
Hij zat toen bij Sport1 verslag te doen van de Carling Cup finale.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
AZ-Heerenveen heeft ie ook niet gezien en geeft amper antwoorden op vragen van Genee. Blijf dan lekker thuis.
Willem met al die nieuwerwetse technologie?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Willem kan anders toch minstens naar eredivisie.nl gaan en dan de samenvattingen bekijken? Duurt een kwartiertje ofzo, als je naar PSV en AZ wil kijken.
Ja leuk, maar dan kijk je even de samenvattingen als je weet dat je de volgende dag bij VI zit.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:36 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hij zat toen bij Sport1 verslag te doen van de Carling Cup finale.
Op DigiD aanmelden is al een onderneming op zich...quote:Op maandag 27 februari 2012 21:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Willem met al die nieuwerwetse technologie?
dat dan weer wel jaquote:Op maandag 27 februari 2012 21:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dan kijk je even de samenvattingen als je weet dat je de volgende dag bij VI zit.
Danny Vera moet doen waarin hij goed is, hij moet zich niet laten opjutten...quote:Op maandag 27 februari 2012 21:36 schreef Oliver23 het volgende:
Danny Vera moet gewoon naar het Songfestival
Haten op Harryquote:Op maandag 27 februari 2012 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Jezus heb ik dat verlepte tyfus hoofd van Vermegen alsnog moeten zien
Doe eens normaal.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Jezus heb ik dat verlepte tyfus hoofd van Vermegen alsnog moeten zien
Harry was leuk, maar nu is hij vergane glorie. Een bejaarde circusaap die het kunstje 1000 keer moet doen.quote:
Dat was al langer bekend, hebben ook ooit 1 conflict gehad bij Voetbal Insite volgens mij.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:39 schreef Abed het volgende:
Het lijkt wel alsof Willem niet zo goed met Gijp kan, dat hij hem niet zo mag.
Is hij toch de enige in Nederland.
Nee, er is ook een hipster ergens in het DWDD topic..quote:Op maandag 27 februari 2012 21:39 schreef Abed het volgende:
Het lijkt wel alsof Willem niet zo goed met Gijp kan, dat hij hem niet zo mag.
Is hij toch de enige in Nederland.
Vertel.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:40 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Dat was al langer bekend, hebben ook ooit 1 conflict gehad bij Voetbal Insite volgens mij.
Toch maar wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Normaler dan dit ga ik niet doen mijn excuses.
Lach?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:40 schreef Quisho het volgende:
Maar het lach niet aan het veld man, kom op
Komt door Willem.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:41 schreef ZuidGrens het volgende:
Nou, geen geweldig showtje tot nu toe. Geneetje komt inderdaad chagrijnig over.
Ging over paspoorten van Afrikanen/Zuid-Amerikanen. In die uitzending ging Willem wel vaker wat geďrriteerd op Gijpie in.quote:
Als jij probeert objectiever over andere clubs dan Feyenoord te zijn buiten de Feyenoord reeks anders kan ik je helaas niet meer serieus nemen als moderator en alweer mijn excuses hiervoor.quote:
en me wasmachine naar de klote door die balletjesquote:Op maandag 27 februari 2012 21:41 schreef YazooW het volgende:
Die shit gaat ook allemaal in je schoen zitten enzo, zwaar irritant om op te spelen.
Ajax is niet de grootste club van Nederland?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:42 schreef Ritmo het volgende:
"Het grote ajax"
Derksen begint per week meer kleur te bekennen
Dat ben ik altijd man, geen idee waar je dit vandaan haalt.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als jij probeert objectiever over andere clubs dan Feyenoord te zijn buiten de Feyenoord reeks anders kan ik je helaas niet meer serieus nemen als moderator en alweer mijn excuses hiervoor.
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:42 schreef Ritmo het volgende:
"Het grote ajax"
Derksen begint per week meer kleur te bekennen
hahaha hihihiquote:Op maandag 27 februari 2012 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Gaan we nu over de faalspelers van Ajax praten? Dat halen we niet met een kwartiertje.
En een betrouwbare keeper.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
Ze missen een echt leider bij Ajax.
spuit elf, ik schakel net in![]()
Vertonghenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
Ze missen een echt leider bij Ajax.
spuit elf, ik schakel net in![]()
eriksenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dadelijk komt Eriksen, komt de Kapitein opeens in het topic
Idd, er wordt te veel over voetbal gesproken. Ik mis een beetje de platte VI-grappen...quote:Op maandag 27 februari 2012 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zakt een beetje in.
Zou het door Ajax komen?
3,5milquote:Op maandag 27 februari 2012 21:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoeveel was de marktwaarde van Eriksen ookalweer?
13 miljoen volgens een onbetrouwbare sitequote:Op maandag 27 februari 2012 21:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoeveel was de marktwaarde van Eriksen ookalweer?
Kut ik had hem voor 8 mil verkocht in FM2012quote:Op maandag 27 februari 2012 21:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
13 miljoen volgens een onbetrouwbare site
als je bijdehand doen tijdens de rust als kwaliteit kwalificeertquote:Op maandag 27 februari 2012 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
El Hamdaoui stak er qua kwaliteit met kop en schouders bovenuit.˛
Ondanks het semi trollen was ik hem best wel zatquote:
in fm 2012 is zijn potentie niet goed genoeg. ik verkochte het voor 2 miljoen en haalde yttergard jenssen ervoor terugquote:Op maandag 27 februari 2012 21:48 schreef Quisho het volgende:
[..]
Kut ik had hem voor 8 mil verkocht in FM2012
Nee, ik heb het puur over zijn voetballende kwaliteiten.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:48 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
als je bijdehand doen tijdens de rust als kwaliteit kwalificeert
hahaha !quote:
Jij was op de wc?quote:
Voor iedereen die gevoetbald heeft is dit herkenbaar.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:49 schreef Eenskijken het volgende:
mooi stukje TV dit, altijd. En herkenbaar voor ons
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voor iedereen die gevoetbald heeft is dit herkenbaar.˛
Ik neem aan dat de meeste van ons hier (die reageren) vroeger wel gevoetbald hebben bij een amateurclub waar het ook zo'n amateuristisch maar leuk zooitje wasquote:Op maandag 27 februari 2012 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voor iedereen die gevoetbald heeft is dit herkenbaar.˛
Vind ik moeilijk om te beoordelen. Wedstrijden van jong Ajax zitten niet in mijn zender pakket.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik heb het puur over zijn voetballende kwaliteiten.˛
En het meest pijnlijke is wel dat die vrijwilligers vaak gepest worden.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de meeste van ons hier (die reageren) vroeger wel gevoetbald hebben bij een amateurclub waar het ook zo'n amateuristisch maar leuk zooitje was
Volgens mij zenden ze dat niet uit. Maar ik heb genoeg van hem gezien.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Vind ik moeilijk om te beoordelen. Wedstrijden van jong Ajax zitten niet in mijn zender pakket.
Eens kijken....quote:Op maandag 27 februari 2012 21:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de meeste van ons hier (die reageren) vroeger wel gevoetbald hebben bij een amateurclub waar het ook zo'n amateuristisch maar leuk zooitje was
Oja joh? Die mensen krijgen zwaar veel respect, in ieder geval wel waar ik gevoetbald heb.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En het meest pijnlijke is wel dat die vrijwilligers vaak gepest worden.˛
Toen schold ik haar uit voor perdenkut.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:51 schreef Karina het volgende:
Ik ging vaak kijken bij de amateurs, leuk toch? In de pauze in de kantine een patatje halen met een pilsje, 2 man en een paardekop langs de kant om te kijken.
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Toen schold ik haar uit voor perdenkut.
Bij mij ook. Als je bij zo'n kampersclub speelt zal het wel anders zijn idd.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:52 schreef YazooW het volgende:
[..]
Oja joh? Die mensen krijgen zwaar veel respect, in ieder geval wel waar ik gevoetbald heb.
vraag ik me ook af. stomme verraderquote:Op maandag 27 februari 2012 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Douwe Dekker uit Alkmaar? Wat heeft die lul in godsnaam met Vitesse te maken?
Inderdaad. Heeft die verdedigende middenvelder gespeeld dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je uit Den Bosch komt, ben je voor......quote:Op maandag 27 februari 2012 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
dat tie hem goed raakt ja, maar hij gaat er vol voor.quote:
Dat is een huppelkutje.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:55 schreef vincerusso het volgende:
wat zit dat wijf achter de bar te huppelen ?
Hij zag niet waar die bal naar toe ging, hij stond met zijn rug naar de goal, dus volgens mij gewoon mazzelquote:Op maandag 27 februari 2012 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij wilde een corner forceren?
de vriendin vanquote:Op maandag 27 februari 2012 21:55 schreef vincerusso het volgende:
heb je er last van?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:55 schreef vincerusso het volgende:
Dat wijfquote:Op maandag 27 februari 2012 21:55 schreef vincerusso het volgende:
ze probeert wat air time te regelen. Ze komt daar niet iedere week heen om de glazen om te spoelen.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:55 schreef vincerusso het volgende:
Ik zit wat te dollenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:55 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
dat tie hem goed raakt ja, maar hij gaat er vol voor.
een bewussie en wat voor één
Voor welke club ben jij nou?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
(Bijna) Alle PSV'ers gaan dadelijk weer huilie doen als ook van Bommel niet komt na die kut praatjes
Ajax.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |