Heereveen - Feyenoord laatste speelrondequote:Op maandag 27 februari 2012 21:22 schreef Eenskijken het volgende:
Straks moet die kerel met 6 schalen naar de laatste competitieweek komen
NAC gaat er weer voor zorgen dat ze niet meer in de race zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ach PSV heeft ook alleen NAC en Ajax uit.
Wel bij Real .. en Spanje.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die speelt niet bij Barcelona.
NAC uit is voor PSV wel een groot probleemquote:Op maandag 27 februari 2012 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ach PSV heeft ook alleen NAC en Ajax uit.
Die is bejaard man.quote:
Ik ookquote:Op maandag 27 februari 2012 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt Van Hanegem niet uit. Hij kijkt alleen Barcelona zonder depressief te raken
flikker op johquote:Op maandag 27 februari 2012 21:24 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
HET BOEIT ME GEEN ENE NEUK MET DIE KEEPERS NET ZOALS MET DIE SHIRTS BESPREEK GVD DE WEDSTRIJDEN VAN AFGELOPEN WEEKEND MAN!!!!
Groningen ook, Roda ook, Heracles ook, Feyenoord ook..quote:Op maandag 27 februari 2012 21:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
NAC uit is voor PSV wel een groot probleem
True that.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:24 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
HET BOEIT ME GEEN ENE NEUK MET DIE KEEPERS NET ZOALS MET DIE SHIRTS BESPREEK GVD DE WEDSTRIJDEN VAN AFGELOPEN WEEKEND MAN!!!!
Maar ik heb wel gelijkquote:
Trek t je niet aan... die man verdient zn geld met depressief doen over het hedendaagse voetbal.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:24 schreef Abed het volgende:
Krijg bijna trek om in mn armen te gaan krassen als ik nog langer naar die Willem moet luisteren.
Wat een sombere man. Dat doet het dus met je als je bijna je hele leven bij Feyenoord rondloopt..
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:27 schreef Rens-Reith het volgende:
Heeft Bert van der Veer iets met dat Songfestival te maken? (ik hoop het zo)
John de Mol zat er dit jaar achter.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:27 schreef Rens-Reith het volgende:
Heeft Bert van der Veer iets met dat Songfestival te maken? (ik hoop het zo)
Was helaas (veel) minder dan de helft... voor zover ik er iets van heb gezien...quote:
Alles beter dan gezeik over shirts en keepersquote:Op maandag 27 februari 2012 21:27 schreef Jivis het volgende:
Ik was even naar de wc en toen hadden ze het ineens over het songfestival.
TROS = Trekpoppen rocken ons scheelquote:Op maandag 27 februari 2012 21:27 schreef vincerusso het volgende:
de TROS de grootste aids familie van Nederland!!!
Gewoon goed!quote:
Helaas.. het is zoquote:Op maandag 27 februari 2012 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
2e keer, met pijn in men hart .. SV > VI
Volendam rockt hard jaquote:Op maandag 27 februari 2012 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TROS = Trekpoppen rocken ons scheel
Dit is gewoon een topshow.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:28 schreef Geo4kant het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |