De film wel jaquote:Op maandag 27 februari 2012 17:48 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Je kent iceage ook neem ik aan?
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wist niet dat jij keyboard speelde
Wel tof btw
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:37 schreef savale het volgende:
@Dribbel: wat is dit nou, beetje keyboard zitten spelen in het gitaartopicMaar klinkt verdomd lekker. Inderdaad tof voor n stukje dubstep zoals je al doet of progressieve gitaartrack
Thnxquote:Op maandag 27 februari 2012 17:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nooit verwacht dat je zo'n gevoelige jongen was
Klinkt erg goedquote:Op maandag 27 februari 2012 10:14 schreef savale het volgende:
Haha sorry guys ik heb de afgelopen tijd besloten om minder te gaan lullen en gewoon te gaan spelen:
Wat je fijn vind.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:04 schreef Braddie het volgende:
Morgen nieuwe snaren kopen voor de SG.
Tips? Ernie Ball of elixer ?
Deze zijn ook chillquote:Op maandag 27 februari 2012 19:11 schreef Braddie het volgende:
ahaga de Regular slinkies er op knallen denk ik.. laat ik hem direct afstellen
Benden doe je toch op gehoor?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:02 schreef Braddie het volgende:
Ik ga voor .010 dan gaat het benden voor mijn gevoel zuiver009 bend ik er vaak overheen en 011 onder...
Gewoon op je gevoel doen. Je hoort het inniedergeval wel als je bend niet zuiver isquote:Op maandag 27 februari 2012 20:02 schreef Braddie het volgende:
Ik ga voor .010 dan gaat het benden voor mijn gevoel zuiver009 bend ik er vaak overheen en 011 onder...
Klopt.. maar met .009 vind ik het Impossibru om goed te bendenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Gewoon op je gevoel doen. Je hoort het inniedergeval wel als je bend niet zuiver is
en blijven oefenen. Dan doe je dat vanzelf wel iedere keer goed.
Sweepen is voor homo's!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:36 schreef Witchfynder het volgende:
Echte mannen sweepen metal op .013! *springt topic weer uit*
Zo ergens rond de 7 voor gewone en 13 voor die titaniun blabla, heb nu de gewone er nog op ik ben benieuwd of die andere het extra geld waard zijn.quote:
die titanium gaan veel langer mee. Zeker het geld waardquote:Op maandag 27 februari 2012 20:37 schreef SnowLeopard het volgende:
[..]
Zo ergens rond de 7 voor gewone en 13 voor die titaniun blabla, heb nu de gewone er nog op ik ben benieuwd of die andere het extra geld waard zijn.
Al wel eerder.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:44 schreef The_Dean het volgende:
Dat is het dubbele van de gewone d'Addario's
Maarja, die zijn na twee maanden bruin
quote:
quote:
"The most important thing about bending is that you bend in pitch [...] You need to use your ears" - Yngwie J. Malmsteenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:26 schreef Braddie het volgende:
Het lukt me ook wel dat benden op .009 en het gaat ook wel zuiver, maar het is*vervelend* benden, zeg maar.
Dat weet ik, maar het benden is vervelend omdat lichte snaren vervelend zijn voor mijn vrij grote.en dikke vingersquote:Op maandag 27 februari 2012 21:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
"The most important thing about bending is that you bend in pitch [...] You need to use your ears" - Yngwie J. Malmsteen.
Dan ga je ook op .013 spelen zoals de baas Alex Skolnick, wiens filmpje ik net postequote:Op maandag 27 februari 2012 21:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het benden is vervelend omdat lichte snaren vervelend zijn voor mijn vrij grote.en dikke vingers
Not even slinky is fijnquote:Op maandag 27 februari 2012 19:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Deze zijn ook chill
[ afbeelding ]
Klinkt goed!quote:
Je hebt er al ongelovelijk veel aan om de pentatonische toonladders te leren, begin vanuit 1 positie te soleren. Als je dat lukt zoek je riffjes/licks op youtube in pentatonische ladders, veel meejammen met backing tracks helpt ook goed. Daarnaast veel luisteren naar Hendrix, Stevie Ray Vaughan en al die helden, meejammen met hun nummers en de licks naspelen. Op een gegeven moment kun je soleren over de hele hals. Desnoods maak je een overzicht van de noten die in de ladders passen en teken je de toets uit, heeft mij erg geholpen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:03 schreef Espex het volgende:
Heeft iemand nog tips over een boek/site/cursus die ik kan volgen om meer rockabilly en blues te gaan spelen? Gaat me een beetje om de muziek in de trend van Joe Bonamassa en ja, ik vraag meteen veel maar dat mag best.
Ik ben een redelijke cover gitaarist, maar wil me eens beetje meer techniek en kennis en skills op dat gebied verzamelijk... Voorlopig de elektrische gitaar ook meer aan de kant en even akoestisch aan het ontwikkelen...
Het gaat mij dan om dit soort muziek:
http://www.myspace.com/moonlighthowlers88
Weet iemand trouwens welk akkoord Faux Martini van Bonamassa begint? Ik heb een capo op fret 1, en dan kom ik er niet uit waar ik beginnen moet...
Thnxquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:45 schreef Cynic het volgende:
Ik had vorige week een opzetje voor een nieuw liedje bedacht, vanochtend even geprobeerd die op te nemen. Op het laatst moet nog een echte solo, deze is improvisatie en dat kan ik niet.
Verder vreselijk klinkende geprogrammeerde drums en geen bas, die ligt bij mijn broertje
Gitaar heeft een redelijke emotionele waarde, en hij speelt en klinkt goed. Ik heb hem gekocht toen ik 15 was, denk inderdaad niet dat ik hem nu nog zou kopen. Maar hij heeft een tijdje bij Dean gelogeerd en ik vond het weer tijd hem te gebruikenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:59 schreef Dribbel_ het volgende:
Nice ik vind het tof klinkenHet is me zelfs gelukt de hele 5 minuten te luisteren zonder problemen dus dan doe je het voor mij al goed voor iets wat puur instrumentaal is
Het blijft alleen echt de lelijkste gitaar ever![]()
klinkt goed manquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:45 schreef Cynic het volgende:
Ik had vorige week een opzetje voor een nieuw liedje bedacht, vanochtend even geprobeerd die op te nemen. Op het laatst moet nog een echte solo, deze is improvisatie en dat kan ik niet.
Verder vreselijk klinkende geprogrammeerde drums en geen bas, die ligt bij mijn broertje
Dank je. Geluid is inderdaad best okay. Dit is eigenlijk niet eens mijn gebruikelijke versterker (geen zin om mijn rack aan te sluiten en de microfoon stond al voor deze) maar de Orange Dual Terror die onze gitariste gebruikt. Distortion komt van een Marshall pedaaltje (jackhamer geloof ik). Klinkt en voelt in ieder geval lekker direct.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
klinkt goed manEn een lekker geluid ook
Okay, ik heb net even gekeken en het is helemaal geen Jackhammer, maar een Guv'nor. Die is wat meer classic rock geloof ik.quote:
Thanks, goede drumtrack helpt heel veelquote:Op maandag 27 februari 2012 18:30 schreef mr-green het volgende:
Klinkt erg goed
Lekker constant ritme ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Klinkt goed. En hoe nu verder ? Is het iets voor je band of voor jezelf ?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:45 schreef Cynic het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:02 schreef guitarist het volgende:
Daar is ze weer. 96 uur niet kunnen posten vanwege users bashen.
Iedereen die filmpjes gepost heeft: mooi hoor. Verder: .09 is voor homo's en DEAN met bliksemschichten ook.
Verder hou ik van jullie allemaal.Welcome backSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Klopt, ook erg cool!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:46 schreef Cynic het volgende:
[..]
Okay, ik heb net even gekeken en het is helemaal geen Jackhammer, maar een Guv'nor. Die is wat meer classic rock geloof ik.
Wat Dribbel zegt klopt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:08 schreef Dribbel_ het volgende:
In feite hoef je maar 2 (1 eigenlijk) vormpjes te kennen en dan ken je al een heeeeeele hoop toonladders.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo die is ook weer klaar
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Ik hoop deze week maar eerst moet die klotegriep maar weer eens over zijn...quote:Op maandag 27 februari 2012 21:27 schreef Braddie het volgende:
Brother, wanneer komt die Strat richting Hilversum?
Ok, zou heel tof zijn!, beterschap, griep gaat voor!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik hoop deze week maar eerst moet die klotegriep maar weer eens over zijn...
Klinkt lekker. Nummer blijft ook goed overeind.quote:
Fijnste en mooiste gitaar die ik ooit in m''n poten heb gehadquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:18 schreef Braddie het volgende:
Dat is inderdaad ècht een mooie gitaar, Hetfield speelt ook op ESP
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:02 schreef guitarist het volgende:
Daar is ze weer. 96 uur niet kunnen posten vanwege users bashen.
Iedereen die filmpjes gepost heeft: mooi hoor. Verder: .09 is voor homo's en DEAN met bliksemschichten ook.
Verder hou ik van jullie allemaal.Is geen Dean maar een Washburn. Wie is er nou een homo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
Dat is voor de band. Ik moet eigenlijk bezig met het afmaken van de opnames (zang) maar vind het leuker om nieuwe dingen te doen. Ik ben niet zo'n afmaker...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:03 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Klinkt goed. En hoe nu verder ? Is het iets voor je band of voor jezelf ?
Net ook heerlijk geragtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:28 schreef Dribbel_ het volgende:
|Niemand thuis en keihard gitaren
[ afbeelding ]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:28 schreef Dribbel_ het volgende:
|Niemand thuis en keihard gitaren
[ afbeelding ]
Zoiets als blink182quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:35 schreef Dribbel_ het volgende:
rammstein leent zich daar mooi voorFF 2 sec tab dorokijken en je kan alles spelen
Ja, je mag ze wel in onze oefenruimte stallenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb je dan ook een nieuw bergingshok voor me ?
Heb hier nog een Ibanez Iceman ICB08LTD-FBK hangen...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:19 schreef Dribbel_ het volgende:
LTD wil ik wel ruilen tegen een goede bas eventueel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Help me outquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:08 schreef Dribbel_ het volgende:
In feite hoef je maar 2 (1 eigenlijk) vormpjes te kennen en dan ken je al een heeeeeele hoop toonladders.
http://www.justinguitar.com/en/TB-000-TheBasics.phpquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:42 schreef savale het volgende:
[..]
Help me outis dat CAGED? (wat ik niet snap)
Het is niet 1 figuurtje. Het is 1 klein figuurtje, maar dan heel vaak. Bij deze start je vanaf C als grondtoon. en dan zie je dat hij van CDEFGAB steeds hetzelfde patroon looptquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:03 schreef savale het volgende:
Haha sorry Dribbel door dat figuurtje was ik dus meteen afgeschrokkenMaar ik ga het even met de link van genakt proberen
Klinkt goed hoorquote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:45 schreef Cynic het volgende:
Vetquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:37 schreef Iemand91 het volgende:
Cool, op Discovery Channel (Auction Kings) een akoestische gitaar van Johnny Cash ingebracht door een vrouw die bevriend was met Cash. Kijken wat die op gaat brengen.
CAGED zijn puur de vormen die je pakt en deze volgen elkaar in deze volgorde op over de hals voor een toon. Bijv Cmaj:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:42 schreef savale het volgende:
[..]
Help me outis dat CAGED? (wat ik niet snap)
quote:
En ineens valt het kwartje.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:52 schreef ssebass het volgende:
[..]
CAGED zijn puur de vormen die je pakt en deze volgen elkaar in deze volgorde op over de hals voor een toon. Bijv Cmaj:
X32010 (c vorm) X35553 (a vorm) 875558 (g vorm) 81010988 (e vorm) XX10121312 (d vorm)
Ik ook alweer bijna een week niet, maar wel fulltime op een andere manier met muziek bezig, dat scheelt weer een beetje.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Alweer een dag geen gitaar gespeeld
Je hebt toch gewoon je Standaard pakket C A G E D akkoorden en dat schuif je dan over de nek?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:52 schreef ssebass het volgende:
[..]
CAGED zijn puur de vormen die je pakt en deze volgen elkaar in deze volgorde op over de hals voor een toon. Bijv Cmaj:
X32010 (c vorm) X35553 (a vorm) 875558 (g vorm) 81010988 (e vorm) XX10121312 (d vorm)
Ik heb helemaal niksquote:Op woensdag 29 februari 2012 06:20 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil nog een band. En die heb ik al, maar we missen nog wat bandleden
quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:28 schreef Metalfreak het volgende:
Nou, Pinkpop wordt 'm dit jaar niet ben ik bang... Alleen de zondag zou nog wel een klein beetje interessant zijn, maar dan ook alleen maar een klein beetje.
Ga je er mee optreden? Die boss dingen kun je doorgaans tegen de muur gooien en dan doen ze het nog. Die Behringer pedaaltjes zijn van plastic meen ik, zullen iets minder kunnen hebben.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
Vraagje:
Boss cs 3 optomod à 45 euro Of behringer dc9 à 18,40?
Oftewel is dat extra geld de betere kwaliteit waard?
Hey dean, Ik heb nog steeds geen pakketje ontvangenquote:Op woensdag 29 februari 2012 06:20 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil nog een band. En die heb ik al, maar we missen nog wat bandleden
Inderdaad. Alleen maandag lijkt mij interessant.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]zondag is de prutste dag van de drie
Denk het wel. Maar zit er qua geluid niet een verschil tussen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:47 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ga je er mee optreden? Die boss dingen kun je doorgaans tegen de muur gooien en dan doen ze het nog. Die Behringer pedaaltjes zijn van plastic meen ik, zullen iets minder kunnen hebben.
Dat vind ik nou juist de minst interessante dag.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:27 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Inderdaad. Alleen maandag lijkt mij interessant.
Ga ff bellen, je bent niet de enige.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:22 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Hey dean, Ik heb nog steeds geen pakketje ontvangenWat nu?
Ok bedanktquote:Op woensdag 29 februari 2012 17:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ga ff bellen, je bent niet de enige.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Net lekker optreden gehad bij RTV Emmen, binnenkort op Youtube.
Vet. Eigen nummers of covers ? Had je ook nog mooie gitaarposes ?quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:25 schreef Gitaarmat het volgende:
Net lekker optreden gehad bij RTV Emmen, binnenkort op Youtube.
Oooh je bedoelt op dezelfde snaar?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is niet 1 figuurtje. Het is 1 klein figuurtje, maar dan heel vaak. Bij deze start je vanaf C als grondtoon. en dan zie je dat hij van CDEFGAB steeds hetzelfde patroon loopt
Houd het maar op een snaar als dat makkelijker is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:05 schreef savale het volgende:
[..]
Oooh je bedoelt op dezelfde snaar?Ik ga het even opnieuw proberen en de uitleg van Justin er ook bij pakken
Echte gitaren jezweetzelfquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:19 schreef Braddie het volgende:
Straks ff wat opnemem met ECHTE instrumentrn
Is dus gestolen in zijn woning in Nijmegen. Altijd kut als zoiets gebeurt...quote:Er is gisteravond bij mij ingebroken. Naast mijn laptop en mijn Richwood Fusion gitaar is ook mijn handgebouwde customized Piet Visser Les Paul gestolen (zie foto). Deel dit bericht alsjeblieft alsjeblieft zo vaak mogelijk want ik hoop mijn gitaar echt terug te vinden! Alvast bedankt!
Even wat details voor de kenners over de Les Paul:
- gebouwd door Piet Visser uit Egmond aan Zee (er staat een logo van een visje op de gitaar, verder niets)
- type Les Paul, met een bol topblad (verhoging richting de snaren)
- mahony body, essen topblad met prachtige nerf en een aantal donkere knoesten
- 1 volumeknop (relatief dicht bij de snaren), 1 treble knop met functie voor enkelspoels geluid en 1 elementenwissel
- parelmoer fretsaanduiding
- sporen van voormalige tremelo-brug zijn duidelijk te zien, nu zit er een standaard les paul brug op
- Het kapje over de ingang voor het verstellen van de hals (naast de kam) ontbreekt! Die heb ik nog thuis liggen.
- Op de achterkant van de gitaar zijn duidelijke gebruikerssporen, met name een flinke kras van onder naar boven valt op.
- Op de brug zijn sporen te vinden van de mogelijkheid om de snaren iets wijder uit elkaar te zetten. Er zijn in totaal een stuk of 11 groeven.
Details over de Richwood fusion gitaar
- blank hout, twee f sleutels
- akoestisch gedeelte in body
- schaduw zichtbaar van waar ooit een slagplaat zat
- zwarte plastic gedeelten zijn allemaal vervangen voor licht-gelige
- Ik meen dimerzio elementen, alleen daar zitten chromen kapjes overheen
- Onder de linker F sleutel zijn naam en adres van Jaap Orth te vinden, de man waarvan ik de gitaar heb overgekocht.
Bij dezequote:Op donderdag 1 maart 2012 14:03 schreef BoerBert het volgende:
Kun je ook de genoemde foto even posten?
Alleen wel mono denk ik.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:52 schreef stefanhaan het volgende:
de randall is ook ideaal om muziek over af te spelen. Wat een dijk van een geluid
Vloer trilt helemaal mee
quote:
Het is jammer dat ze de SE niet meer maken. Die zijn helemaal geweldig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:24 schreef starla het volgende:
Starla heeft een nieuw pedaaltje aangeschaft. De vox tonelab ST. Fijn apparaatje!
quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:24 schreef starla het volgende:
Starla heeft een nieuw pedaaltje aangeschaft. De vox tonelab ST. Fijn apparaatje!
Dood knuppelen dat tuig! en reaniemeren, martelen en dan de bak inquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:55 schreef Metalfreak het volgende:
Kwam het net via via op Facebook tegen, ik denk: deel het even:
[..]
Is dus gestolen in zijn woning in Nijmegen. Altijd kut als zoiets gebeurt...
Hoe is dat gebeurt danquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:52 schreef The_Dean het volgende:
En zo zit je in Romein bij een drumbattle
Niet te snel opgeven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:53 schreef Jmsls het volgende:
Iemand nog gewoon een bazentip voor een beginner?
Onbereikbare doelen stellen en erin geloven terwijl niemand anders dat doet. Heilig geloven in betere instrumenten die je beter zullen maken. Alle a-merken afkraken omdat ze niet goed genoeg voor je zijn. Wat een ander zegt doet er niet toe. Als je op een uber gitaar niet goed kan spelen dan ligt het aan de afstelling. Youtube kent alleen ongelovigen. Jouw muziek is revolutionair. Ze zullen je pas kunnen waarderen als je de pijp uit bent.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:53 schreef Jmsls het volgende:
Iemand nog gewoon een bazentip voor een beginner?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:09 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Onbereikbare doelen stellen en erin geloven terwijl niemand anders dat doet. Heilig geloven in betere instrumenten die je beter zullen maken. Alle a-merken afkraken omdat ze niet goed genoeg voor je zijn. Wat een ander zegt doet er niet toe. Als je op een uber gitaar niet goed kan spelen dan ligt het aan de afstelling. Youtube kent alleen ongelovigen. Jouw muziek is revolutionair. Ze zullen je pas kunnen waarderen als je de pijp uit bent.
Ik wil wel echt goed worden, speel nu een maandje maar nog geen moment verveeld, maar er zullen best wel momenten zijn dat ik er anders over denk, maar uiteindelijk ga ik toch door omdat ik het anders later ga missenquote:
Oh niet zo goed hoor maar ben nog zestien dus 220 euro was best veel voor mij (nee geen koetjie koetjie of ah, wat schattigquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:47 schreef The_Dean het volgende:
Stug doorzetten, wat er ook gebeurd.
Wat voor gear heb je?
Glazen prefereer ik boven metalen vanwege klank sustain en gevoel.quote:
Een klein beetje.quote:
Een bierflesje?quote:
Hangt van het merk af.quote:
Hier niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Voor 10 euro wordt 'ie gekoeld bij je thuisbezorgd.
Bavariaquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wel dat je dan een krat Bavaria (24) krijgt.
Zelfs al kreeg ik 10 euro toe dan wilde ik dat nog niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Bier is bierquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zelfs al kreeg ik 10 euro toe dan wilde ik dat nog niet.
Geloof er niks van.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:28 schreef brother52 het volgende:
Zelfs Oranjeboom went. Dat schonken ze altijd in mijn stamkroeg in Groningen.
Maar alle bier is tegenwoordig rommel.
Van de tap was het altijd wel goed te doen. Gelukkig zijn ze op een gegeven moment overgestapt op Jupiler.quote:
2 biertjes en je kunt me wegdragenquote:En ja, voor jou
taxi/fietsend/lopen/kruipendquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:40 schreef brother52 het volgende:
Ja, ik moet zelf immers ook nog thuis zien te komen?
Nee, niet als je ruim 70 kilometer van huis zit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:19 schreef Spelvout het volgende:
[..]
taxi/fietsend/lopen/kruipend
opties zat!
Het is een geniaal idee die bierkoerier maar het kutste daarvan is dat het Bavaria is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
More than Words van Extreme.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:45 schreef Spelvout het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer waarvan hij op 5:09 een stukje van speelt? Ik kan er maar niet op komen. Is van John Mayer toch?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:21 schreef Braddie het volgende:
Morgenmiddag naar FeedbackNieuwe versterkerrr!!!
Is zo maar niet alles staat op youtube (en ook niet alles staat op mijn mp3 speler)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:11 schreef brother52 het volgende:
Oordopjes en youtube. Kom je een heel eind.
De oordopjes zijn optioneel.
Waarom heb je dan die epiphone gekochtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:21 schreef Braddie het volgende:
Morgenmiddag naar FeedbackNieuwe versterkerrr!!!
Aaah ja dat is ie! Thanksquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
More than Words van Extreme.
John Mayer zou willen dat hij zo kon spelen.
Handelquote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:42 schreef genakt het volgende:
[..]
Waarom heb je dan die epiphone gekocht
quote:
Pentatonische/majeur/mineur ladders, geen hele zuivere bends, akkoorden gingen ok(opsommige barrè na) wisselen ging redelijk vlot, kleine solotjes lukte ook wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:54 schreef mr-green het volgende:
Waar zaten jullie met gitaar spelen na een jaar? Ik weet dat dit echt per persoon afhankelijk is maar ik ben gewoon benieuwd
In het oefenhok met m'n eerste bandje. Liedjes schrijven met 3 powerchords!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:54 schreef mr-green het volgende:
Waar zaten jullie met gitaar spelen na een jaar? Ik weet dat dit echt per persoon afhankelijk is maar ik ben gewoon benieuwd
Wat akkoorden meespelen op de achtergrondquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:54 schreef mr-green het volgende:
Lukt het niet om 3 vingers onder elkaar te zetten ?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:39 schreef Spelvout het volgende:
Ik denk trouwens dat ik me er maar bij neer leg dat ik geen B akkoord kan spelen met 2 vingers. Ik krijg mijn ringvinger simpelweg niet gebogenPink lukt beter maar dan neem ik ook de hoge-e snaar mee, en dat klinkt kut.
Ja zo doe ik hem dus ook maar ik wou die andere manier ook lerenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Lukt het niet om 3 vingers onder elkaar te zetten ?
De eerste keer voorspeelavond van de muziekschool. Je kreeg ook punten, ik had de minste punten van de avond, en er deed ook een meisje met Downsyndroom mee.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:54 schreef mr-green het volgende:
Op bed, bank, of achter bureauquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:54 schreef mr-green het volgende:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
De eerste keer voorspeelavond van de muziekschool. Je kreeg ook punten, ik had de minste punten van de avond, en er deed ook een meisje met Downsyndroom mee.
Ik had op mijn hoogtepunt moeten stoppen, daarna is het alleen maar minder geworden.
15 als ik het goed heb. Was inderdaad mooiquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]![]()
ik zie het al voor me. Hoe oud was je toen 13?
Trouwens bij die variant kun je het beste gewoon die hoge e niet spelen. Dat is gewoon kut om te doen, mij lukt het wel maar met teveel moeite. Gewoon hoge e niet spelen of 3 vingers neerzetten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:02 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Ja zo doe ik hem dus ook maar ik wou die andere manier ook leren
Ik heb hem ook altijd overgeslagen. Laatst een gekeken of ik hem ook in de officiële versie ook kan spelen en dat lukt als ik een beetje m'n best doe tegenwoordig kennelijk. Blijft een lastige, dat wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:36 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Trouwens bij die variant kun je het beste gewoon die hoge e niet spelen. Dat is gewoon kut om te doen, mij lukt het wel maar met teveel moeite. Gewoon hoge e niet spelen of 3 vingers neerzetten.
Mama, just killed a man, put a gun against his head, pulled my trigger now he's dead.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:51 schreef Niles-Crane het volgende:
But I shot a man in Reno, just to watch him die
Klinkt als Monopoly.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:57 schreef Dribbel_ het volgende:
350.- bijbetalen. Bedankt belasting FFFUUU
Put my guns in the ground, I can't shoot them anymore.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:04 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Mama, just killed a man, put a gun against his head, pulled my trigger now he's dead.
Happiness is a warm gun yeaahhquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Put my guns in the ground, I can't shoot them anymore.
Die probeer ik ook niet te spelen, maar als ik hem met mijn pink pak gaat dat automatisch. Voortaan maar gewoon 3 vingersquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:36 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Trouwens bij die variant kun je het beste gewoon die hoge e niet spelen. Dat is gewoon kut om te doen, mij lukt het wel maar met teveel moeite. Gewoon hoge e niet spelen of 3 vingers neerzetten.
Ik denk dat bijna niemand hier dat kent.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:34 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Hoi,
Iemand zin in 24/7 spyz ? morgen in paradiso acht uur
Ik heb een kaartje over.
De eerste die meldt krijgt 'm gratis en voor niks.
Cheers,
nimby
Het loopt niet echt stormquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna niemand hier dat kent.
Het is dat ik al andere plannen heb.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Het loopt niet echt storm![]()
Zonde van het kaartje en het concert ...
Nogmaals gratis en voor niks !!!!!!
Das ook gaafquote:
Metal met negers! Heb er ooit eens een cd-tje van geleend, was best gaaf.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna niemand hier dat kent.
Voor negers was het best metal dan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:31 schreef brother52 het volgende:
Metal is een groot woord. Samen met Living Colour waren ze de pioniers van de crossover
Zo te zien moet hij het vooral van zijn accessoires hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er is geen enkele neger meer metal dan Katon W. de Pena!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo te zien moet hij het vooral van zijn assecoires hebben.
Erg jaren 80quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er is geen enkele neger meer metal dan Katon W. de Pena!
[ afbeelding ]
Z'n wat?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo te zien moet hij het vooral van zijn assecoires hebben.
Wil ze best eens live zien. Alleen de teksten zijn zo ongelooflijk onsamenhangendquote:
Vanavond kan het voor gratis!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wil ze best eens live zien. Alleen de teksten zijn zo ongelooflijk onsamenhangend.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Beeld van ons optreden.
Twee eigen nummers en daarna een cover.
Dat eerste nummer gaat snel bergafwaarts nadat de zang begint....jammer want het begint leuk a la Golden Earring. Ook jammer dat de bas nauwelijks te horen is.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Beeld van ons optreden.
Twee eigen nummers en daarna een cover.
Dat dus eigenlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:02 schreef starla het volgende:
[..]
Dat eerste nummer gaat snel bergafwaarts nadat de zang begint....jammer want het begint leuk a la Golden Earring. Ook jammer dat de bas nauwelijks te horen is.
Neequote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:47 schreef Braddie het volgende:
Brother, ging het dit weekend nog lukken met de strat?
Ok, dat is duidelijk.quote:
Dat.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:02 schreef starla het volgende:
Dat eerste nummer gaat snel bergafwaarts nadat de zang begint....jammer want het begint leuk a la Golden Earring. Ook jammer dat de bas nauwelijks te horen is.
Maar vooral dat.quote:
3 weken...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok, dat is duidelijk.
Wanneer wel, het duurt nu al een tijd en het begint mij persoonlijk nogal te irriteren... het is nu al 1 maand geleden zo onderhand weet je.
Het is niet dat ik je niet vertrouw, in tegendeel, maar dit had sneller gekund, dan 1 maand... daar ben ik wel van overtuigd.
Inderdaar Brother, ik had de deur gewoon open moeten doen, maar nja.. het was ook niet geplanned, we hadden nog geen telefoonnummers uitgewisselt, dus het was maar gokken wanneer je er was..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
3 weken...
En ja, inderdaad. Als je gewoon de deur open had gedaan had je hem nu al lang gehad.
Wanneer wel? Op z'n vroegst dinsdag maar dat kan ik nu nog niet met zekerheid zeggen.
Dat maakt niet uit Dribbel, ik mag nu dan wel die Les Paul hebben, maar dat neemt niet weg dat die Strat hier nog komt te staan natuurlijk, dat lijkt me vrij logisch.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Hij biedt je verdomme hulp, hij komt in zn vrije tijd wat bij je brengen en moet daarvoor omreizen, jij bent er op dat moment niet. Je hebt echt nul credits om te bitchen daarover.
En die gitaar was toch nodig omdat je geen gitaar had wat je nu weer wel hebt ?
Dat zou ik best willen doen, maar ik heb geen rijbewijs, en met de trein is dat een verschrikkelijk gedoe(+ dat ik geen studenten OV heb of zo, dus dat maakt het ook redelijk prijzig)quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Even een vraag he:
Waarom haal je hem niet bij hem op ?
Metaliseer je hem ook ?quote:
quote:
klinkt lekker hoor.quote:
Het loopt al aardig vol zo te zien.quote:
Ha een echt stalfeestquote:
Was later wel gezellig druk!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het loopt al aardig vol zo te zien.
quote:
Was er ook een tweede band bij?quote:
Zelfs een 3e en een 4e als ik het goed heb.quote:
Vetquote:Op zondag 4 maart 2012 00:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zelfs een 3e en een 4e als ik het goed heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |