Nee, niet als je ruim 70 kilometer van huis zit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:19 schreef Spelvout het volgende:
[..]
taxi/fietsend/lopen/kruipend
opties zat!
Het is een geniaal idee die bierkoerier maar het kutste daarvan is dat het Bavaria is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wel dat je dan een krat Bavaria (24) krijgt.
More than Words van Extreme.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:45 schreef Spelvout het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer waarvan hij op 5:09 een stukje van speelt? Ik kan er maar niet op komen. Is van John Mayer toch?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:21 schreef Braddie het volgende:
Morgenmiddag naar FeedbackNieuwe versterkerrr!!!
Is zo maar niet alles staat op youtube (en ook niet alles staat op mijn mp3 speler)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:11 schreef brother52 het volgende:
Oordopjes en youtube. Kom je een heel eind.
De oordopjes zijn optioneel.
Waarom heb je dan die epiphone gekochtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:21 schreef Braddie het volgende:
Morgenmiddag naar FeedbackNieuwe versterkerrr!!!
Aaah ja dat is ie! Thanksquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
More than Words van Extreme.
John Mayer zou willen dat hij zo kon spelen.
Handelquote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:42 schreef genakt het volgende:
[..]
Waarom heb je dan die epiphone gekocht
quote:
Pentatonische/majeur/mineur ladders, geen hele zuivere bends, akkoorden gingen ok(opsommige barrč na) wisselen ging redelijk vlot, kleine solotjes lukte ook wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:54 schreef mr-green het volgende:
Waar zaten jullie met gitaar spelen na een jaar? Ik weet dat dit echt per persoon afhankelijk is maar ik ben gewoon benieuwd
In het oefenhok met m'n eerste bandje. Liedjes schrijven met 3 powerchords!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:54 schreef mr-green het volgende:
Waar zaten jullie met gitaar spelen na een jaar? Ik weet dat dit echt per persoon afhankelijk is maar ik ben gewoon benieuwd
Wat akkoorden meespelen op de achtergrondquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:54 schreef mr-green het volgende:
Lukt het niet om 3 vingers onder elkaar te zetten ?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:39 schreef Spelvout het volgende:
Ik denk trouwens dat ik me er maar bij neer leg dat ik geen B akkoord kan spelen met 2 vingers. Ik krijg mijn ringvinger simpelweg niet gebogenPink lukt beter maar dan neem ik ook de hoge-e snaar mee, en dat klinkt kut.
Ja zo doe ik hem dus ook maar ik wou die andere manier ook lerenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Lukt het niet om 3 vingers onder elkaar te zetten ?
De eerste keer voorspeelavond van de muziekschool. Je kreeg ook punten, ik had de minste punten van de avond, en er deed ook een meisje met Downsyndroom mee.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:54 schreef mr-green het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |