Nee, niet als je ruim 70 kilometer van huis zit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:19 schreef Spelvout het volgende:
[..]
taxi/fietsend/lopen/kruipend
opties zat!
Het is een geniaal idee die bierkoerier maar het kutste daarvan is dat het Bavaria is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wel dat je dan een krat Bavaria (24) krijgt.
More than Words van Extreme.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:45 schreef Spelvout het volgende:
Hoe heet dat nummer ook alweer waarvan hij op 5:09 een stukje van speelt? Ik kan er maar niet op komen. Is van John Mayer toch?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:21 schreef Braddie het volgende:
Morgenmiddag naar FeedbackNieuwe versterkerrr!!!
Is zo maar niet alles staat op youtube (en ook niet alles staat op mijn mp3 speler)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:11 schreef brother52 het volgende:
Oordopjes en youtube. Kom je een heel eind.
De oordopjes zijn optioneel.
Waarom heb je dan die epiphone gekochtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:21 schreef Braddie het volgende:
Morgenmiddag naar FeedbackNieuwe versterkerrr!!!
Aaah ja dat is ie! Thanksquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
More than Words van Extreme.
John Mayer zou willen dat hij zo kon spelen.
Handelquote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:42 schreef genakt het volgende:
[..]
Waarom heb je dan die epiphone gekocht
quote:
Pentatonische/majeur/mineur ladders, geen hele zuivere bends, akkoorden gingen ok(opsommige barrč na) wisselen ging redelijk vlot, kleine solotjes lukte ook wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:54 schreef mr-green het volgende:
Waar zaten jullie met gitaar spelen na een jaar? Ik weet dat dit echt per persoon afhankelijk is maar ik ben gewoon benieuwd
In het oefenhok met m'n eerste bandje. Liedjes schrijven met 3 powerchords!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:54 schreef mr-green het volgende:
Waar zaten jullie met gitaar spelen na een jaar? Ik weet dat dit echt per persoon afhankelijk is maar ik ben gewoon benieuwd
Wat akkoorden meespelen op de achtergrondquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:54 schreef mr-green het volgende:
Lukt het niet om 3 vingers onder elkaar te zetten ?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:39 schreef Spelvout het volgende:
Ik denk trouwens dat ik me er maar bij neer leg dat ik geen B akkoord kan spelen met 2 vingers. Ik krijg mijn ringvinger simpelweg niet gebogenPink lukt beter maar dan neem ik ook de hoge-e snaar mee, en dat klinkt kut.
Ja zo doe ik hem dus ook maar ik wou die andere manier ook lerenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Lukt het niet om 3 vingers onder elkaar te zetten ?
De eerste keer voorspeelavond van de muziekschool. Je kreeg ook punten, ik had de minste punten van de avond, en er deed ook een meisje met Downsyndroom mee.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:54 schreef mr-green het volgende:
Op bed, bank, of achter bureauquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:54 schreef mr-green het volgende:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
De eerste keer voorspeelavond van de muziekschool. Je kreeg ook punten, ik had de minste punten van de avond, en er deed ook een meisje met Downsyndroom mee.
Ik had op mijn hoogtepunt moeten stoppen, daarna is het alleen maar minder geworden.
15 als ik het goed heb. Was inderdaad mooiquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]![]()
ik zie het al voor me. Hoe oud was je toen 13?
Trouwens bij die variant kun je het beste gewoon die hoge e niet spelen. Dat is gewoon kut om te doen, mij lukt het wel maar met teveel moeite. Gewoon hoge e niet spelen of 3 vingers neerzetten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:02 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Ja zo doe ik hem dus ook maar ik wou die andere manier ook leren
Ik heb hem ook altijd overgeslagen. Laatst een gekeken of ik hem ook in de officiële versie ook kan spelen en dat lukt als ik een beetje m'n best doe tegenwoordig kennelijk. Blijft een lastige, dat wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:36 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Trouwens bij die variant kun je het beste gewoon die hoge e niet spelen. Dat is gewoon kut om te doen, mij lukt het wel maar met teveel moeite. Gewoon hoge e niet spelen of 3 vingers neerzetten.
Mama, just killed a man, put a gun against his head, pulled my trigger now he's dead.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:51 schreef Niles-Crane het volgende:
But I shot a man in Reno, just to watch him die
Klinkt als Monopoly.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:57 schreef Dribbel_ het volgende:
350.- bijbetalen. Bedankt belasting FFFUUU
Put my guns in the ground, I can't shoot them anymore.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:04 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Mama, just killed a man, put a gun against his head, pulled my trigger now he's dead.
Happiness is a warm gun yeaahhquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Put my guns in the ground, I can't shoot them anymore.
Die probeer ik ook niet te spelen, maar als ik hem met mijn pink pak gaat dat automatisch. Voortaan maar gewoon 3 vingersquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:36 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Trouwens bij die variant kun je het beste gewoon die hoge e niet spelen. Dat is gewoon kut om te doen, mij lukt het wel maar met teveel moeite. Gewoon hoge e niet spelen of 3 vingers neerzetten.
Ik denk dat bijna niemand hier dat kent.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:34 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Hoi,
Iemand zin in 24/7 spyz ? morgen in paradiso acht uur
Ik heb een kaartje over.
De eerste die meldt krijgt 'm gratis en voor niks.
Cheers,
nimby
Het loopt niet echt stormquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna niemand hier dat kent.
Het is dat ik al andere plannen heb.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Het loopt niet echt storm![]()
Zonde van het kaartje en het concert ...
Nogmaals gratis en voor niks !!!!!!
Das ook gaafquote:
Metal met negers! Heb er ooit eens een cd-tje van geleend, was best gaaf.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna niemand hier dat kent.
Voor negers was het best metal dan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:31 schreef brother52 het volgende:
Metal is een groot woord. Samen met Living Colour waren ze de pioniers van de crossover
Zo te zien moet hij het vooral van zijn accessoires hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er is geen enkele neger meer metal dan Katon W. de Pena!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo te zien moet hij het vooral van zijn assecoires hebben.
Erg jaren 80quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er is geen enkele neger meer metal dan Katon W. de Pena!
[ afbeelding ]
Z'n wat?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo te zien moet hij het vooral van zijn assecoires hebben.
Wil ze best eens live zien. Alleen de teksten zijn zo ongelooflijk onsamenhangendquote:
Vanavond kan het voor gratis!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wil ze best eens live zien. Alleen de teksten zijn zo ongelooflijk onsamenhangend.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Beeld van ons optreden.
Twee eigen nummers en daarna een cover.
Dat eerste nummer gaat snel bergafwaarts nadat de zang begint....jammer want het begint leuk a la Golden Earring. Ook jammer dat de bas nauwelijks te horen is.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Beeld van ons optreden.
Twee eigen nummers en daarna een cover.
Dat dus eigenlijkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:02 schreef starla het volgende:
[..]
Dat eerste nummer gaat snel bergafwaarts nadat de zang begint....jammer want het begint leuk a la Golden Earring. Ook jammer dat de bas nauwelijks te horen is.
Neequote:Op zaterdag 3 maart 2012 02:47 schreef Braddie het volgende:
Brother, ging het dit weekend nog lukken met de strat?
Ok, dat is duidelijk.quote:
Dat.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:02 schreef starla het volgende:
Dat eerste nummer gaat snel bergafwaarts nadat de zang begint....jammer want het begint leuk a la Golden Earring. Ook jammer dat de bas nauwelijks te horen is.
Maar vooral dat.quote:
3 weken...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok, dat is duidelijk.
Wanneer wel, het duurt nu al een tijd en het begint mij persoonlijk nogal te irriteren... het is nu al 1 maand geleden zo onderhand weet je.
Het is niet dat ik je niet vertrouw, in tegendeel, maar dit had sneller gekund, dan 1 maand... daar ben ik wel van overtuigd.
Inderdaar Brother, ik had de deur gewoon open moeten doen, maar nja.. het was ook niet geplanned, we hadden nog geen telefoonnummers uitgewisselt, dus het was maar gokken wanneer je er was..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
3 weken...
En ja, inderdaad. Als je gewoon de deur open had gedaan had je hem nu al lang gehad.
Wanneer wel? Op z'n vroegst dinsdag maar dat kan ik nu nog niet met zekerheid zeggen.
Dat maakt niet uit Dribbel, ik mag nu dan wel die Les Paul hebben, maar dat neemt niet weg dat die Strat hier nog komt te staan natuurlijk, dat lijkt me vrij logisch.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Hij biedt je verdomme hulp, hij komt in zn vrije tijd wat bij je brengen en moet daarvoor omreizen, jij bent er op dat moment niet. Je hebt echt nul credits om te bitchen daarover.
En die gitaar was toch nodig omdat je geen gitaar had wat je nu weer wel hebt ?
Dat zou ik best willen doen, maar ik heb geen rijbewijs, en met de trein is dat een verschrikkelijk gedoe(+ dat ik geen studenten OV heb of zo, dus dat maakt het ook redelijk prijzig)quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Even een vraag he:
Waarom haal je hem niet bij hem op ?
Metaliseer je hem ook ?quote:
quote:
klinkt lekker hoor.quote:
Het loopt al aardig vol zo te zien.quote:
Ha een echt stalfeestquote:
Was later wel gezellig druk!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het loopt al aardig vol zo te zien.
quote:
Was er ook een tweede band bij?quote:
Zelfs een 3e en een 4e als ik het goed heb.quote:
Vetquote:Op zondag 4 maart 2012 00:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zelfs een 3e en een 4e als ik het goed heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |