Die probeer ik ook niet te spelen, maar als ik hem met mijn pink pak gaat dat automatisch. Voortaan maar gewoon 3 vingersquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:36 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Trouwens bij die variant kun je het beste gewoon die hoge e niet spelen. Dat is gewoon kut om te doen, mij lukt het wel maar met teveel moeite. Gewoon hoge e niet spelen of 3 vingers neerzetten.
Ik denk dat bijna niemand hier dat kent.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:34 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Hoi,
Iemand zin in 24/7 spyz ? morgen in paradiso acht uur
Ik heb een kaartje over.
De eerste die meldt krijgt 'm gratis en voor niks.
Cheers,
nimby
Het loopt niet echt stormquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna niemand hier dat kent.
Het is dat ik al andere plannen heb.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Het loopt niet echt storm![]()
Zonde van het kaartje en het concert ...
Nogmaals gratis en voor niks !!!!!!
Das ook gaafquote:
Metal met negers! Heb er ooit eens een cd-tje van geleend, was best gaaf.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna niemand hier dat kent.
Voor negers was het best metal dan.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:31 schreef brother52 het volgende:
Metal is een groot woord. Samen met Living Colour waren ze de pioniers van de crossover
Zo te zien moet hij het vooral van zijn accessoires hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er is geen enkele neger meer metal dan Katon W. de Pena!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo te zien moet hij het vooral van zijn assecoires hebben.
Erg jaren 80quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:40 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er is geen enkele neger meer metal dan Katon W. de Pena!
[ afbeelding ]
Z'n wat?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo te zien moet hij het vooral van zijn assecoires hebben.
Wil ze best eens live zien. Alleen de teksten zijn zo ongelooflijk onsamenhangendquote:
Vanavond kan het voor gratis!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wil ze best eens live zien. Alleen de teksten zijn zo ongelooflijk onsamenhangend.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Beeld van ons optreden.
Twee eigen nummers en daarna een cover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |