Op bed, bank, of achter bureauquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:54 schreef mr-green het volgende:
Waar zaten jullie met gitaar spelen na een jaar? Ik weet dat dit echt per persoon afhankelijk is maar ik ben gewoon benieuwd
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
De eerste keer voorspeelavond van de muziekschool. Je kreeg ook punten, ik had de minste punten van de avond, en er deed ook een meisje met Downsyndroom mee.
Ik had op mijn hoogtepunt moeten stoppen, daarna is het alleen maar minder geworden.
15 als ik het goed heb. Was inderdaad mooiquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]![]()
ik zie het al voor me. Hoe oud was je toen 13?
Trouwens bij die variant kun je het beste gewoon die hoge e niet spelen. Dat is gewoon kut om te doen, mij lukt het wel maar met teveel moeite. Gewoon hoge e niet spelen of 3 vingers neerzetten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:02 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Ja zo doe ik hem dus ook maar ik wou die andere manier ook leren
Ik heb hem ook altijd overgeslagen. Laatst een gekeken of ik hem ook in de officiële versie ook kan spelen en dat lukt als ik een beetje m'n best doe tegenwoordig kennelijk. Blijft een lastige, dat wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:36 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Trouwens bij die variant kun je het beste gewoon die hoge e niet spelen. Dat is gewoon kut om te doen, mij lukt het wel maar met teveel moeite. Gewoon hoge e niet spelen of 3 vingers neerzetten.
Mama, just killed a man, put a gun against his head, pulled my trigger now he's dead.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:51 schreef Niles-Crane het volgende:
But I shot a man in Reno, just to watch him die
Klinkt als Monopoly.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:57 schreef Dribbel_ het volgende:
350.- bijbetalen. Bedankt belasting FFFUUU
Put my guns in the ground, I can't shoot them anymore.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:04 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Mama, just killed a man, put a gun against his head, pulled my trigger now he's dead.
Happiness is a warm gun yeaahhquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Put my guns in the ground, I can't shoot them anymore.
Die probeer ik ook niet te spelen, maar als ik hem met mijn pink pak gaat dat automatisch. Voortaan maar gewoon 3 vingersquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:36 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Trouwens bij die variant kun je het beste gewoon die hoge e niet spelen. Dat is gewoon kut om te doen, mij lukt het wel maar met teveel moeite. Gewoon hoge e niet spelen of 3 vingers neerzetten.
Ik denk dat bijna niemand hier dat kent.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:34 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Hoi,
Iemand zin in 24/7 spyz ? morgen in paradiso acht uur
Ik heb een kaartje over.
De eerste die meldt krijgt 'm gratis en voor niks.
Cheers,
nimby
Het loopt niet echt stormquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat bijna niemand hier dat kent.
Het is dat ik al andere plannen heb.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Het loopt niet echt storm![]()
Zonde van het kaartje en het concert ...
Nogmaals gratis en voor niks !!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |