Waarom heb je dan die epiphone gekochtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:21 schreef Braddie het volgende:
Morgenmiddag naar FeedbackNieuwe versterkerrr!!!
Aaah ja dat is ie! Thanksquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
More than Words van Extreme.
John Mayer zou willen dat hij zo kon spelen.
Handelquote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:42 schreef genakt het volgende:
[..]
Waarom heb je dan die epiphone gekocht
quote:
Pentatonische/majeur/mineur ladders, geen hele zuivere bends, akkoorden gingen ok(opsommige barrè na) wisselen ging redelijk vlot, kleine solotjes lukte ook wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:54 schreef mr-green het volgende:
Waar zaten jullie met gitaar spelen na een jaar? Ik weet dat dit echt per persoon afhankelijk is maar ik ben gewoon benieuwd
In het oefenhok met m'n eerste bandje. Liedjes schrijven met 3 powerchords!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:54 schreef mr-green het volgende:
Waar zaten jullie met gitaar spelen na een jaar? Ik weet dat dit echt per persoon afhankelijk is maar ik ben gewoon benieuwd
Wat akkoorden meespelen op de achtergrondquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:54 schreef mr-green het volgende:
Lukt het niet om 3 vingers onder elkaar te zetten ?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:39 schreef Spelvout het volgende:
Ik denk trouwens dat ik me er maar bij neer leg dat ik geen B akkoord kan spelen met 2 vingers. Ik krijg mijn ringvinger simpelweg niet gebogenPink lukt beter maar dan neem ik ook de hoge-e snaar mee, en dat klinkt kut.
Ja zo doe ik hem dus ook maar ik wou die andere manier ook lerenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Lukt het niet om 3 vingers onder elkaar te zetten ?
De eerste keer voorspeelavond van de muziekschool. Je kreeg ook punten, ik had de minste punten van de avond, en er deed ook een meisje met Downsyndroom mee.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:54 schreef mr-green het volgende:
Op bed, bank, of achter bureauquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:54 schreef mr-green het volgende:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
De eerste keer voorspeelavond van de muziekschool. Je kreeg ook punten, ik had de minste punten van de avond, en er deed ook een meisje met Downsyndroom mee.
Ik had op mijn hoogtepunt moeten stoppen, daarna is het alleen maar minder geworden.
15 als ik het goed heb. Was inderdaad mooiquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]![]()
ik zie het al voor me. Hoe oud was je toen 13?
Trouwens bij die variant kun je het beste gewoon die hoge e niet spelen. Dat is gewoon kut om te doen, mij lukt het wel maar met teveel moeite. Gewoon hoge e niet spelen of 3 vingers neerzetten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:02 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Ja zo doe ik hem dus ook maar ik wou die andere manier ook leren
Ik heb hem ook altijd overgeslagen. Laatst een gekeken of ik hem ook in de officiële versie ook kan spelen en dat lukt als ik een beetje m'n best doe tegenwoordig kennelijk. Blijft een lastige, dat wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:36 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Trouwens bij die variant kun je het beste gewoon die hoge e niet spelen. Dat is gewoon kut om te doen, mij lukt het wel maar met teveel moeite. Gewoon hoge e niet spelen of 3 vingers neerzetten.
Mama, just killed a man, put a gun against his head, pulled my trigger now he's dead.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:51 schreef Niles-Crane het volgende:
But I shot a man in Reno, just to watch him die
Klinkt als Monopoly.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:57 schreef Dribbel_ het volgende:
350.- bijbetalen. Bedankt belasting FFFUUU
Put my guns in the ground, I can't shoot them anymore.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:04 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Mama, just killed a man, put a gun against his head, pulled my trigger now he's dead.
Happiness is a warm gun yeaahhquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Put my guns in the ground, I can't shoot them anymore.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |