Dat.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:02 schreef starla het volgende:
Dat eerste nummer gaat snel bergafwaarts nadat de zang begint....jammer want het begint leuk a la Golden Earring. Ook jammer dat de bas nauwelijks te horen is.
Maar vooral dat.quote:
3 weken...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok, dat is duidelijk.
Wanneer wel, het duurt nu al een tijd en het begint mij persoonlijk nogal te irriteren... het is nu al 1 maand geleden zo onderhand weet je.
Het is niet dat ik je niet vertrouw, in tegendeel, maar dit had sneller gekund, dan 1 maand... daar ben ik wel van overtuigd.
Inderdaar Brother, ik had de deur gewoon open moeten doen, maar nja.. het was ook niet geplanned, we hadden nog geen telefoonnummers uitgewisselt, dus het was maar gokken wanneer je er was..quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
3 weken...
En ja, inderdaad. Als je gewoon de deur open had gedaan had je hem nu al lang gehad.
Wanneer wel? Op z'n vroegst dinsdag maar dat kan ik nu nog niet met zekerheid zeggen.
Dat maakt niet uit Dribbel, ik mag nu dan wel die Les Paul hebben, maar dat neemt niet weg dat die Strat hier nog komt te staan natuurlijk, dat lijkt me vrij logisch.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Hij biedt je verdomme hulp, hij komt in zn vrije tijd wat bij je brengen en moet daarvoor omreizen, jij bent er op dat moment niet. Je hebt echt nul credits om te bitchen daarover.
En die gitaar was toch nodig omdat je geen gitaar had wat je nu weer wel hebt ?
Dat zou ik best willen doen, maar ik heb geen rijbewijs, en met de trein is dat een verschrikkelijk gedoe(+ dat ik geen studenten OV heb of zo, dus dat maakt het ook redelijk prijzig)quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Even een vraag he:
Waarom haal je hem niet bij hem op ?
Metaliseer je hem ook ?quote:
quote:
klinkt lekker hoor.quote:
Het loopt al aardig vol zo te zien.quote:
Ha een echt stalfeestquote:
Was later wel gezellig druk!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het loopt al aardig vol zo te zien.
quote:
Was er ook een tweede band bij?quote:
Zelfs een 3e en een 4e als ik het goed heb.quote:
Vetquote:Op zondag 4 maart 2012 00:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zelfs een 3e en een 4e als ik het goed heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |