Ja. Of beter.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:31 schreef brother52 het volgende:
Het is te hopen dat ze weer in dezelfde prijs/kwaliteit verhouding gaan bouwen.
Ik zit steeds meer op een leuke strat met rosewood toets te azen...
idd free gearquote:
Nou niet gratis hequote:Op zondag 26 februari 2012 17:59 schreef brother52 het volgende:
Waarom meteen gratis?
Een leuke korting is al mooi meegenomen.
Als ik een band zou hebben en met zo'n deal een bulldog stack krijg. Zeg ik ook meteen jaquote:Op zondag 26 februari 2012 18:38 schreef The_Dean het volgende:
Zooi klinkt super, zou zo met een Bulldog stack optreden in plaats van Valveking/Marshall
Lekker laten lullen gast! Iedereen heeft wel eens een slechte dag. Jij of zij, dat doet er niet toe.quote:Op zondag 26 februari 2012 18:41 schreef Braddie het volgende:
Net terug van de studio. Was een erg fijne middag (not)
Alleen maar afgezeken op mijn gitaar spel toen we gingen bluesen, ik zou die Ibanez niet waard zijn etc
lekker motiverend
En linkshandige P's, J's, T's en een Flying V!quote:Op zondag 26 februari 2012 18:40 schreef The_Dean het volgende:
Als ze een vergelijkbare V als mijn Dean bouwen, dan heb ik er geen problemen mee
nee dat is het symbool voor nuclear disarmement zie deze post : Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 60quote:Op zondag 26 februari 2012 22:29 schreef BurnaBoy het volgende:
[ afbeelding ]
Was dat symbool niet iets voor wereldvrede ?
Want bij blues is allesgoed? Da's toch bij jazz zo?quote:Op zondag 26 februari 2012 19:16 schreef Braddie het volgende:
Dat is waar... maar kom op, tijdens BLUES zeiken ?....
Punk toch?quote:Op zondag 26 februari 2012 22:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Want bij blues is allesgoed? Da's toch bij jazz zo?
Ja maar staat ook weer later dat ze leentjebuur hebben gespeeld en het nu word gebruikt als vredesteken. Maar interresantquote:Op zondag 26 februari 2012 22:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee dat is het symbool voor nuclear disarmement zie deze post : Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 60
Nee man, punk moet juist weer aan hele strakke regels voldoen.quote:
Ohquote:Op zondag 26 februari 2012 23:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee man, punk moet juist weer aan hele strakke regels voldoen.
Preciesquote:Op zondag 26 februari 2012 23:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee man, punk moet juist weer aan hele strakke regels voldoen.
quote:Op maandag 27 februari 2012 01:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Precies
-niet stemmen
-korte broek aan
-haar niet wassen
-geen deo
-1 pedaal max
-amp op 10
-vuige groupies
-op de brommer naar optredens
enz, punk spelen is niet niks
quote:Op maandag 27 februari 2012 01:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Precies
-niet stemmen
-korte broek aan
-haar niet wassen
-geen deo
-1 pedaal max
-amp op 10
-vuige groupies
enz, punk spelen is niet niks
quote:Op zondag 26 februari 2012 22:53 schreef Cynic het volgende:
[..]
Want bij blues is allesgoed? Da's toch bij jazz zo?
mijn band wil wel opnames, maar ik denk niet dat je de kwaliteit kan waarborgen waarmee wij de drums willen, of wel?quote:Op maandag 27 februari 2012 10:35 schreef savale het volgende:
Thanks! Ik stel ze met de hand in. Het beeld is daardoor wel een beetje saai eigenlijk. Volgende keer maar iemand anders vragen om te filmen.
Ik wil me trouwens meer gaan focussen op produceren, dus als iemand een goed bandje kent die een opname wil...
Ik heb nog geen degelijke drummic set, dus dat wordt inspelen op een midi kitje dan... Ik heb wel goede drumsamples van behoorlijk wat kits. Het is maar net hoe je drummer daar tegenoverstaat. Misschien moet ik me eerst maar even focussen op singer / songwritersquote:Op maandag 27 februari 2012 10:38 schreef KaMo het volgende:
[..]
mijn band wil wel opnames, maar ik denk niet dat je de kwaliteit kan waarborgen waarmee wij de drums willen, of wel?
Klinkt goed.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:14 schreef savale het volgende:
Haha sorry guys ik heb de afgelopen tijd besloten om minder te gaan lullen en gewoon te gaan spelen:
quote:Op maandag 27 februari 2012 12:35 schreef The_Dean het volgende:
Misschien zou ik ook eens zangles moeten nemen...
Maar aan de andere kant, als ik daar net zoveel van opsteek als met gitaarles
Ik ben heel lastig iets aan te leren, want leer zo vreselijk langzaam... daarom ook al een paar keer gestopt bij verschillende leraren na een aantal lessenquote:Op maandag 27 februari 2012 12:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]Ik zou het ook wel willen kunnen ja, maar denk dat ik een lastig geval ben.
Nooit verwacht dat je zo'n gevoelige jongen wasquote:
Je kent iceage ook neem ik aan?quote:Op maandag 27 februari 2012 09:42 schreef KaMo het volgende:
-niet stemmen
-korte broek aan
-haar niet wassen
-geen deo
-1 pedaal max
-amp op 10
-vuige groupies
Soms geen deo/wassen of een korte broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |