quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:24 schreef starla het volgende:
Starla heeft een nieuw pedaaltje aangeschaft. De vox tonelab ST. Fijn apparaatje!
Dood knuppelen dat tuig! en reaniemeren, martelen en dan de bak inquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:55 schreef Metalfreak het volgende:
Kwam het net via via op Facebook tegen, ik denk: deel het even:
[..]
Is dus gestolen in zijn woning in Nijmegen. Altijd kut als zoiets gebeurt...
Hoe is dat gebeurt danquote:Op donderdag 1 maart 2012 19:52 schreef The_Dean het volgende:
En zo zit je in Romein bij een drumbattle
Niet te snel opgeven.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:53 schreef Jmsls het volgende:
Iemand nog gewoon een bazentip voor een beginner?
Onbereikbare doelen stellen en erin geloven terwijl niemand anders dat doet. Heilig geloven in betere instrumenten die je beter zullen maken. Alle a-merken afkraken omdat ze niet goed genoeg voor je zijn. Wat een ander zegt doet er niet toe. Als je op een uber gitaar niet goed kan spelen dan ligt het aan de afstelling. Youtube kent alleen ongelovigen. Jouw muziek is revolutionair. Ze zullen je pas kunnen waarderen als je de pijp uit bent.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:53 schreef Jmsls het volgende:
Iemand nog gewoon een bazentip voor een beginner?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:09 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Onbereikbare doelen stellen en erin geloven terwijl niemand anders dat doet. Heilig geloven in betere instrumenten die je beter zullen maken. Alle a-merken afkraken omdat ze niet goed genoeg voor je zijn. Wat een ander zegt doet er niet toe. Als je op een uber gitaar niet goed kan spelen dan ligt het aan de afstelling. Youtube kent alleen ongelovigen. Jouw muziek is revolutionair. Ze zullen je pas kunnen waarderen als je de pijp uit bent.
Ik wil wel echt goed worden, speel nu een maandje maar nog geen moment verveeld, maar er zullen best wel momenten zijn dat ik er anders over denk, maar uiteindelijk ga ik toch door omdat ik het anders later ga missenquote:
Oh niet zo goed hoor maar ben nog zestien dus 220 euro was best veel voor mij (nee geen koetjie koetjie of ah, wat schattigquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:47 schreef The_Dean het volgende:
Stug doorzetten, wat er ook gebeurd.
Wat voor gear heb je?
Glazen prefereer ik boven metalen vanwege klank sustain en gevoel.quote:
Een klein beetje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |