Okay, ik heb net even gekeken en het is helemaal geen Jackhammer, maar een Guv'nor. Die is wat meer classic rock geloof ik.quote:
Thanks, goede drumtrack helpt heel veelquote:Op maandag 27 februari 2012 18:30 schreef mr-green het volgende:
Klinkt erg goed
Lekker constant ritme ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Klinkt goed. En hoe nu verder ? Is het iets voor je band of voor jezelf ?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:45 schreef Cynic het volgende:
Ik had vorige week een opzetje voor een nieuw liedje bedacht, vanochtend even geprobeerd die op te nemen. Op het laatst moet nog een echte solo, deze is improvisatie en dat kan ik niet.
Verder vreselijk klinkende geprogrammeerde drums en geen bas, die ligt bij mijn broertje
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:02 schreef guitarist het volgende:
Daar is ze weer. 96 uur niet kunnen posten vanwege users bashen.
Iedereen die filmpjes gepost heeft: mooi hoor. Verder: .09 is voor homo's en DEAN met bliksemschichten ook.
Verder hou ik van jullie allemaal.Welcome backSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Klopt, ook erg cool!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:46 schreef Cynic het volgende:
[..]
Okay, ik heb net even gekeken en het is helemaal geen Jackhammer, maar een Guv'nor. Die is wat meer classic rock geloof ik.
Wat Dribbel zegt klopt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:08 schreef Dribbel_ het volgende:
In feite hoef je maar 2 (1 eigenlijk) vormpjes te kennen en dan ken je al een heeeeeele hoop toonladders.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo die is ook weer klaar
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Ik hoop deze week maar eerst moet die klotegriep maar weer eens over zijn...quote:Op maandag 27 februari 2012 21:27 schreef Braddie het volgende:
Brother, wanneer komt die Strat richting Hilversum?
Ok, zou heel tof zijn!, beterschap, griep gaat voor!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik hoop deze week maar eerst moet die klotegriep maar weer eens over zijn...
Klinkt lekker. Nummer blijft ook goed overeind.quote:
Fijnste en mooiste gitaar die ik ooit in m''n poten heb gehadquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:18 schreef Braddie het volgende:
Dat is inderdaad ècht een mooie gitaar, Hetfield speelt ook op ESP
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:02 schreef guitarist het volgende:
Daar is ze weer. 96 uur niet kunnen posten vanwege users bashen.
Iedereen die filmpjes gepost heeft: mooi hoor. Verder: .09 is voor homo's en DEAN met bliksemschichten ook.
Verder hou ik van jullie allemaal.Is geen Dean maar een Washburn. Wie is er nou een homo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
Dat is voor de band. Ik moet eigenlijk bezig met het afmaken van de opnames (zang) maar vind het leuker om nieuwe dingen te doen. Ik ben niet zo'n afmaker...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:03 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Klinkt goed. En hoe nu verder ? Is het iets voor je band of voor jezelf ?
Net ook heerlijk geragtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:28 schreef Dribbel_ het volgende:
|Niemand thuis en keihard gitaren
[ afbeelding ]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:28 schreef Dribbel_ het volgende:
|Niemand thuis en keihard gitaren
[ afbeelding ]
Zoiets als blink182quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:35 schreef Dribbel_ het volgende:
rammstein leent zich daar mooi voorFF 2 sec tab dorokijken en je kan alles spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |