Jammer dat het er weer een is uit het verleden, die al jaren uit elkaar zijn in dit geval zelfs. Stuur dan Adele of zoquote:Op zondag 26 februari 2012 11:47 schreef Fred_B het volgende:
Leuk dat de UK weer een grote naam stuurt.
Susan Boyle was genomineerd dit jaar, toch?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:45 schreef TheVulture het volgende:
De BBC maakt vanavond de Britse deelnemer bekend, het gaat om een Grammy-genomineerde artiest...
Ik ben echt rete benieuwdquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:45 schreef TheVulture het volgende:
De BBC maakt vanavond de Britse deelnemer bekend, het gaat om een Grammy-genomineerde artiest...
WTFquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:19 schreef TheArt het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)K-at-Eurovision.html
Dit kan toch niet kloppen
Oh ja, shit, 22:30 UK time... even wachten nogquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:26 schreef totebel het volgende:
Er wordt ook gesproken over Tom Jones, dus zo serieus neem ik dat vooralsnog nog niet... maar ff afwachten, om 23.30 maken ze het bekend.
Ja, echt jammer dat Jade dat ter plekke verprutste, desondanks geen slechte score toenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Haha, ik ben benieuwd!![]()
Vond dat ze het een paar jaar terug ontzettend leuk hebben aangepakt bij de BBC met dat liedje van Andrew Lloyd Webber.
quote:‘Engelbert Humperdinck Britse kandidaat’
Vanavond om 23.30u weten we ook wie het Verenigd Koninkrijk naar Bakoe stuurt. De BBC maakt op dat tijdstip de kandidaat bekend. Waarschijnlijk is het daarna nog wachten op de inzending die op een later tijdstip gepresenteerd zal worden; mogelijk in de Graham Norton Show zoals in 2011 ook met I Can van Blue gebeurde.
Hoewel de kaken van de BBC nog stijf op elkaar zitten, werden via andere media al de nodige ‘zekerheden’ de wereld ingestuurd. Zo zou het gaan om een oudere mannelijke artiest met een flinke staat van dienst. Om 23.30u weten we meer.
Upd: Volgens The Telegraph is Engelbert Humperdinck de kandidaat voor het Verenigd Koninkrijk. ” Het is een eer om mijn land te vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival. Toen de BBC mij benaderde voelde het juist om deel te worden van een instituut als het Eurovisie Songfestival. Ik kan nauwelijks wachten en hoop dat de hele natie achter me staat.”
De inmiddels 75-jarige Humperdinck had vooral eind jaren zestig en in de jaren zeventig grote successen met nummers als Release Me, A man without love en There Goes My Everything. In 2007 stond hij nog in de Amsterdam Arena samen met de Toppers tijdens Toppers in Concert. Hij nam ook nog een Engelstalige versie op van Het Kleine Cafe aan de Haven van Pierre Kartner.
Het nummer waarmee hij naar Bakoe gaat is nog onbekend, maar is volgens The Telegraph geschreven en geproduceerd door het team achter Adele, Mary J Blige en Lana Del Rey.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:57 schreef Greys het volgende:
Is het bevestigd nu echt ja?
Het is nog geen 23.30 uur toch?
Maar ik hoop dat ze extra zuurstof flessen in de coulissen in Bakoe hebben liggen dan
Op eurovision.tv staat het als feitquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:57 schreef Greys het volgende:
Is het bevestigd nu echt ja?
Het is nog geen 23.30 uur toch?
Maar ik hoop dat ze extra zuurstof flessen in de coulissen in Bakoe hebben liggen dan
Geweldig!quote:
Niet joh, ze hebben gewoon een foto uit 1964 gepaktquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Geweldig!Hoeveel is daar wel niet aan gesleuteld?!
Ik snap die negativiteit nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:01 schreef Greys het volgende:
Maar die reacties op esctoday ook
Lucas_ _ [61179]Thu 1 Mar 2012 22:44:32
completely disgusting!!
Matt Noonan [64715]Thu 1 Mar 2012 22:44:07
So so upset. I'm sorry Europe... the UK fans are absolutely devastated at this decision!
quote:In May I think I will become Icelandic or Swedish. I don't want to be associated with this disgrace. Screw you BBC. Why don't you just withdraw if you don't want to take it seriously?
quote:Does BBC have a replacement, just in case? I mean, Engelbert is not such a young fellow, things can happen... Gosh, I'm terrible, I know, but come on, he's like... what, 76?
quote:24354669654531 points from the jury, 0 from televoters.
quote:Think I'll be changing my nationality for this years contest.
quote:Can't believe the BBC have had Hurts and Katie Melua willing to give it a go and this is the best they can do. It seems like the whole nation is horrifed haha! I'm willing to give it a try next year if they're interested lol!
En zo kan ik nog wel even doorgaanquote:Yeah, and my dad's reaction was: "Wait, he's still alive?"
Als 'ie dat maar overleeftquote:The track is being recorded in London, L.A and Nashville.
Hahahahaquote:
Ik snap wel wat je bedoelt hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:17 schreef Greys het volgende:
En heel stiekem, ergens in de verte, vind ik het wel soort van charming
Of die arrogante ongeïteresseerde lullen van vorig jaarquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb dan toch liever zo'n oude rot dan dat afgrijselijke elektronische gedoe van Bulgarije bv![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
OMFG![]()
Nou ja, da's alweer 1 tegenstander minder dan.
Tis te hopen voor de UK dat die man eind mei nog leeft
Hij is maar een jaar ouder dan mn vader... je weet het niet he, als ze met een heel goed liedje komen, kon het ook nog weleens scoren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
OMFG![]()
Nou ja, da's alweer 1 tegenstander minder dan.
Tis te hopen voor de UK dat die man eind mei nog leeft
Denk dat een songfestival met al die oude rotten ook mooier is, alleen jammer dat de helft al dood ende begraven is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:17 schreef Greys het volgende:
En heel stiekem, ergens in de verte, vind ik het wel soort van charming
Nee dat wordt nog bekend gemaakt, maar dat wordt geschreven door allerhande hipsters die voor jonge dames schrijven (Adele, Lana del Rey enzo)quote:
Of Rob de Nijs.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:00 schreef Greys het volgende:
Bij nader inzien hadden wij dus gemakkelijk Ben Cramer kunnen sturen
Wat bedoel je met oud? Boven de 50? Boven de 70? Je denkt toch echt niet dat er veel mensen van boven de 70 naar het ESF kijken hèquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:20 schreef TheVulture het volgende:
Hij zal wellicht nog best wat sympathiestemmen kunnen krijgen van de oude televoters
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:20 schreef TheVulture het volgende:
Hij zal wellicht nog best wat sympathiestemmen kunnen krijgen van de oude televoters
Mijn moeder vond hem vroeger een mooie Engelsman.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:24 schreef Karina het volgende:
[..]Mijn moeder was vroeger groot fan van hem.
Nou, vergis je niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat bedoel je met oud? Boven de 50? Boven de 70? Je denkt toch echt niet dat er veel mensen van boven de 70 naar het ESF kijken hè
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:22 schreef TheArt het volgende:
Wat bedoel je met oud? Boven de 50? Boven de 70? Je denkt toch echt niet dat er veel mensen van boven de 70 naar het ESF kijken hè
Nee, dat dan weer niet maar ze zullen wel kijkenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:09 schreef CommanderKeen het volgende:
Misschien kijken ze wel, maar het zijn niet de meest actieve stemmers, om het maar even zacht uit te drukken.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:00 schreef Greys het volgende:
In 2007 had ie het nog reuze naar zijn zin samen met Gordon en zijn Toppers in elk geval hier in de Arena.
(Daar was ik bij en ik vond het aldaar nergens naar klinkenMaar zo op het clipje valt het best mee eigenlijk...)
Als 'ie dat maar overleeft, want in dit filmpje kreeg 'ie bij 2 minuten al moeite volgens mijquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:33 schreef Takaiki het volgende:
[..]Dus in de zaal was het nog erger?
![]()
Amusement: 10
Uitvoering: 4
Gelukkig duurt zo'n ESF-liedje maar 3 minuten.... voor hem EN ons
Whahaha, die gast is helemaal van plasticquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:33 schreef Takaiki het volgende:
[..]Dus in de zaal was het nog erger?
![]()
Amusement: 10
Uitvoering: 4
Gelukkig duurt zo'n ESF-liedje maar 3 minuten.... voor hem EN ons
Jawel hoor, mijn ouders zijn boven de 70 en kijken al zeker 35 jaar.. al houden ze niet van Engelbert. Mijn vader wordt pas wakker bij Rammstein, vindt ie leukquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bedoel je dat positief of negatief?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:07 schreef Cee het volgende:
Ik dacht dat dit een geintje was.Trololol-UK.
Positief, omdat ik erom moet lachen. Het is zo, zo... zo niet hip? Maar ja, het ESF is niet hip. De UK is denk ik zo onderhand ook een beetje gefrustreerd aan het raken, het is vaker 'hit' dan 'miss'. Maar ik heb het nummer nog niet gehoord. Misschien is het wel fantastisch.quote:
Lekker kansloos ook omdat de UK niet op hun eigen inzending mogen stemmen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:25 schreef ItaloDancer het volgende:
Kansloos, in het VK heeft het songfestival al net zo'n slecht imago als in Nederland.
Probeer je het vorig jaar met Blue, sturen ze nu dit. 1 stap vooruit en 5 stappen achteruit is dat.
Wie denk je dat er volgend jaar nog mee wil doen?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:34 schreef Stranger het volgende:
http://forums.digitalspy.(...)875013&postcount=475
Kom jij ook?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:34 schreef Stranger het volgende:
http://forums.digitalspy.(...)875013&postcount=475
quote:Engelbert Humperdinck: ‘Ik ga Songfestival winnen’
Muziekveteraan Engelbert Humperdinck heeft buitengewoon veel vertrouwen in zijn deelname aan het Eurovisie Songfestival. Hij verwacht winst. Dat vertelt de Britse inzending voor het muziekfestijn in The Sun. Humperdinck is de oudste kandidaat ooit. “Ik ben gewoon blij dat ze mij hebben gekozen en ik zal mijn uiterste best doen. Ik ben klaar voor de uitdaging. Ik ga daarheen en ik zal winnen. Ik ben erg positief en overweldigd door alle reacties die ik tot nu toe heb gekregen.“
Hij is een groot fan van het Songfestival. “Het betekent veel voor me om mijn land te vertegenwoordigen. Ik vertegenwoordig mijn land waar ik ook ga. Dit geeft me een grote kick.”
De inzending van buurland Ierland, de X Factor-tweeling Jedward, kent Humperdinck niet. “We moesten hem Googlen. Hij ziet er cool uit, maar wij hebben beter haar. Zijn naam kunnen we niet uitspraken. Het klinkt als Humpty Dumpy.”Bron
Hij heeft hier toch de uitstraling van een schnabbelende artiest op een riviercruise voor 65+'ers.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:18 schreef Toverheks het volgende:
Hier Engelbert live maar zijn stem is nog redelijk zuiver etc. denk dat we aardig op onze FOKneus kijken straks van deze bejaarde.
dat maakt mij niet uit hoe hij er nu uitziet, hij heeft ook al aardig wat laten verbouwen aan zijn gezicht maar daar prik ik door heen, denk dat hij menig versteld doet staan, jammer dat Ben cramer het niet gehaald heeft, Ben Cramer ook al bejaard had toch een mooi nummer voor het songfestival, maar wij nederlanders vonden hem te oud pppfffttt.............quote:Op maandag 5 maart 2012 19:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij heeft hier toch de uitstraling van een schnabbelende artiest op een riviercruise voor 65+'ers.
Ik vrees dat dat niet helemaal gaat lukken, anders hadden ze het vast ook wel met een live versie gepresenteerdquote:Op maandag 19 maart 2012 13:37 schreef Takaiki het volgende:
Idd niet het ergste nummer dat ik gehoord heb, maar dan is mijn vraag: kan hij dit ook nog live?
In een studio kunnen ze van mijn gekraai zelfs nog wat maken
Heel veel landen hebben (vind ik) dit jaar nog geen live versie gepresenteerd...quote:Op maandag 19 maart 2012 13:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat niet helemaal gaat lukken, anders hadden ze het vast ook wel met een live versie gepresenteerd
Denk je echt?quote:
Ik vind het wel stoer juist als je zoiets gewoon durft toe te gevenquote:Op maandag 19 maart 2012 13:47 schreef Paganitzu het volgende:
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik vind het wel wat hebben!
k baseer me op de YT filmpjes hè, ging ie toch aardig vals.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk je echt?Zou lullig zijn.
Ik weet het niet... paar jaar geleden bij de Toppers in Concert (schuldig, ik was er) klonk het nergens naar, maar bij filmpjes van weer wat meer recente optredens trok ie het toch wel weer aardig, live. Ben wel benieuwd in elk geval.
Ik ben als de dood dat ie sympathie-stemmen krijgtquote:Op maandag 19 maart 2012 17:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb mezelf net getrakteerd op dit lied... aangezien het toch een van de vaste finalisten maakt het voor mijn oordeel van de halve finales (waar ik wil wachten op de loting) toch geen zak uit
Maar wat een ontzettend kutnummer zeg... het zal wellicht best scoren door het feit dat het wordt gezongen door fossiel Humperdinck... maar als dit lied door John Doe was gezongen was het helemaal onderaan geëindigd
Dat zou de enige reden zijn denk ik... het lied heeft echt niks aantrekkelijks verder...quote:Op maandag 19 maart 2012 17:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben als de dood dat ie sympathie-stemmen krijgt
Smaken verschillen, ik vind het wel mooi, omdat walsjequote:Op maandag 19 maart 2012 17:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou de enige reden zijn denk ik... het lied heeft echt niks aantrekkelijks verder...
Dat laatste bedoel ik dus... omdat je echt niks verwacht lijkt het dus beter dan het daadwerkelijk isquote:Op maandag 19 maart 2012 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik vind het wel mooi, omdat walsje
En daar heb ik een zwak voor. Ik zie op youtube en FB toch ook wel heel veel mensen zeggen dat ze 'het veel mooier vinden dan waar ze bang voor waren'.
Voor mij gaat dat niet op. True, ik verwachtte iets rots, maar ik vind dit echt mooiquote:Op maandag 19 maart 2012 18:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat laatste bedoel ik dus... omdat je echt niks verwacht lijkt het dus beter dan het daadwerkelijk is
vind het een prachtig nummer, maar niks voor het Eurovisie jammer genoeg, denk dat hij punten krijgt om zijn bekende naam dan om het nummer............... maar ik vind het nummer erg mooiquote:Op maandag 19 maart 2012 12:08 schreef Greys het volgende:
Daar istie alIk vind het een oubollig nummer, maar stiekem toch best mooi
Net als die kunstschaatser een paar jaar geleden voor Rusland bedoel je?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:45 schreef Greys het volgende:
Ik zou als ik hem was de act ook heel sober houden.
Desnoods alleen een ballet-paar er achter ofzo. Maak het dan maar helemaal zoet
Hoiquote:Op maandag 19 maart 2012 18:37 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar de mening van APK over dit nummer
Op die ijsbaan van 12 vierkante centimeterquote:Op maandag 19 maart 2012 18:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Net als die kunstschaatser een paar jaar geleden voor Rusland bedoel je?
Dat vond ik helemaal briljant!
Shared on facebookquote:
Ik snap dat filmpje niet, en ik heb juist het gevoel dat dit het matigste ESF in jaren gaat worden.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Shared on facebook
Dit jaar wordt eindelijk weereens een leuk ESF jaar
Alleen al door ons gezamenlijke halve finale kijken in de kroeg de 24equote:Op maandag 19 maart 2012 23:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Shared on facebook
Dit jaar wordt eindelijk weereens een leuk ESF jaar
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:20 schreef Quarant het volgende:
Welk liedje gaat die ouwe nu zingen op het ESF, staat er al een clipje op youtube?
Begin dan gelijk over Tom Jonesquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:34 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Ondanks zijn 75 lentes is Songfestival-deelnemer Engelbert Humperdinck naar eigen zeggen nog steeds een sekssymbool.
"Vrouwen gooien nog steeds slipjes naar me. Dat doen ze denk ik vooral omdat ze opgemerkt willen worden", vertelt Engelbert in Mirror. "Ik spaarde ze en deed ze in grote koffers als aandenken."
Op de vraag of hij nog steeds de status van sekssymbool heeft, antwoordde de zanger: "Ja, ik kan wel zeggen dat het een blijvend ding is."
In mei vertegenwoordigt de oude baas het Verenigd Koninkrijk op het jaarlijkse liedjesfestijn met het nummer Love Will Set You Free. Niet alle Eurovisiefans zijn blij met de inzending. Sommige landgenoten zien liever een jongere deelnemer en een sneller liedje. Maar Engelbert slaat terug: "Vertrouw me als artiest. Dat is wat ik tegen alle twijfelaars wil zeggen. Ik zit al 45 jaar in het vak, jongeren hebben veel minder ervaring."
Vieze oude man.
Inderdaadquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Begin dan gelijk over Tom Jones
Maar als de vrouwen slipjes naar hem gooien, ligt het toch aan de vrouwen en is hij toch zelf niet de viezerik?
Daar ga ik 8 juli een slipje naartoe gooienquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Begin dan gelijk over Tom Jones
Maar als de vrouwen slipjes naar hem gooien, ligt het toch aan de vrouwen en is hij toch zelf niet de viezerik?
Altijd leuk toch, een aandenken aan je populariteit?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad
"Ik spaarde ze en deed ze in grote koffers als aandenken."
Tuurlijkquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Altijd leuk toch, een aandenken aan je populariteit?
Dan zou je hem nauwelijks een vieze man kunnen noemenquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan zou je hem nauwelijks een vieze man kunnen noemen
Mensen met dat soort onderbroeken zitten wel in de buurt van zijn leeftijd
Zeker van onderstaande formaat.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:30 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Daar ga ik 8 juli een slipje naartoe gooien
Of juist niet. De oudjes zijn om 21.10 tenslotte nog wakkerquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:04 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk dat de startpositie zo'n afwijkend nummer als dit wel relatief veel punten gaat kosten.
Je bedoelt een hart-longmachine?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:35 schreef Greys het volgende:
Hoop wel dat het alléén Engelbert en die gitarist op het podium wordt.
En geen 'gedoe' er bij.
Ja maar niet meer bij het stemmen hequote:Op donderdag 22 maart 2012 21:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Of juist niet. De oudjes zijn om 21.10 tenslotte nog wakker
quote:
Oh nee, ik heb vanavond alweer 5x geluisterd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:46 schreef Bladergroen het volgende:
Ik vind het werkelijk een prachtig nummer! Maar dan zonder beeld.
Hij kan het beter backstage zingen. Of achter een kamerscherm.
Whohooooooooooooooooooo, dat redt hij dus nog gemakkelijk!quote:
Ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:40 schreef Greys het volgende:
Omdat ie er dan zelf niet meer is bedoel je?
Wow wat een mooie stem heeft hij nog op zijn 76 jaar ! Engelbert Humperdunck komt zeker in de top 10 in de finale. Overigens Engeland zit sowieso in de finale. Het is een soort ballad.. Redelijk liedje.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 10:03 schreef Greys het volgende:
Whohooooooooooooooooooo, dat redt hij dus nog gemakkelijk!
Hebben ze goed gekozen/gemaakt voor hem dit nummer, komt ie prima mee weg live!
Botox of plastische chirurgie?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:05 schreef TheVulture het volgende:
En Engelbert is compleet verbouwd... dus sommige organen zijn pas 20
Niks mis met Engelbertquote:Op maandag 21 mei 2012 15:47 schreef JennaSometimes het volgende:
Wat is mis met Engelbert? Dit is een prachtig liedje en het komt niet vaak voor dat de VK iets moois laat zien op de Eurovisie. Het is in ieder geval twintig keer beter dan Jedward.
Wie weet voert hij het in de finals wel beter uit dan in zijn rehearsals.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Niks mis met Engelbert![]()
Die valse noten gaan helemaal goed komen tijdens de finale. Laat dat maar aan The Hump over.
Die rehearsals zijn al in Bakoequote:Op maandag 21 mei 2012 15:53 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Wie weet voert hij het in de finals wel beter uit dan in zijn rehearsals.Het kan ook zijn dat hij zijn stem spaart in de rehearsals voor het echte werk in Bakoe.
Zong Frankrijk vorig jaar vals? Ik dacht dat die jongen behoorlijk goed zong eigenlijk. Zal even het filmpje op youtube bekijken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:38 schreef Greys het volgende:
Als Frankrijk niet zo kneitervals had gezongen vorig jaar had dat veel hoger gescoord denk ik.
Ik vind dit mooiMaar dat ligt misschien aan mijn eigen leeftijd
Ik houd van walsjes.
En ik vind het mooi en ingetogen.
Als hij de noot aan het eind er een beetje netjes uit weet te persen, gaat ie niet falen.
Ook niet winnen hoor, dat nou ook weer niet. Middenmoot denk ik.
Ja volgens mij ging ie finaal de mist in.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zong Frankrijk vorig jaar vals? Ik dacht dat die jongen behoorlijk goed zong eigenlijk. Zal even het filmpje op youtube bekijken.
Ja, z'n oortje werkte niet goed.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zong Frankrijk vorig jaar vals? Ik dacht dat die jongen behoorlijk goed zong eigenlijk. Zal even het filmpje op youtube bekijken.
Ohja die Patricia Kaas die herinner ik me nog. Een grote pufboel was dat. Gelukkig werd ze ook maar 8e of 9e dacht ik. Dit vind ik dan wel iets beter dan Kaas, dat wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:48 schreef Steve het volgende:
Patricia Kaas was twee jaar geleden toch voor Frankrijk? Die was wel prachtig goed..
En ingetogen, net als Engelbert. Ik zou dit liedje best op mijn iPod zetten, vind het prachtig.. Van mij mag meer van dit soort liedjes meedoen, in plaats van de overdosis overgeproduceerde electropopachtige dingen.
Geheel met jou eens..ik vond het ook sneu..best een aardig liedje, en zeer onterecht dat Engelbert bijna onderaan stondquote:Op zondag 27 mei 2012 00:32 schreef Greys het volgende:
Nou haalde hij zijn eindnoot en werd ie alsnog één na laatste.
Wat enorm onverdiend.
En sneu
Hij had geen top10 gehoeven voor mij, maar dit is echt niet terecht.
In Nederland wordt er zelden veel punten gegeven aan goede liedjes. Echt een goede smaak hebben de televoters hier niet. De jury trouwens ook niet. Het is al heel wat, dat we de winnaar zowaar op 1 hebben staan.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:50 schreef G.R.S. het volgende:
Had toch Nederlandse stemmen voor hem verwacht. Helaas
Precies.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Het was toch wel een beetje '1979 belde dat het zijn liedje terugwilde'. Bovendien een slechte uitvoering ook nog eens. Nooit meer doen.
Ik vond er persoonlijk oubolliger meuk tussen zittenquote:Op zondag 27 mei 2012 02:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Het was toch wel een beetje '1979 belde dat het zijn liedje terugwilde'. Bovendien een slechte uitvoering ook nog eens. Nooit meer doen.
Echt? Ik vond de hele setting vergane glorie uitstralen en werd er een tikkie depri van...quote:Op zondag 27 mei 2012 10:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond er persoonlijk oubolliger meuk tussen zitten
Litouwen, Spanje of Malta waren ook niet echt experimenteel bezig. Maar als je zo'n traditioneel liedje stuurt, kan het natuurlijk alleen scoren als het heel goed wordt uitgevoerd.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt? Ik vond de hele setting vergane glorie uitstralen en werd er een tikkie depri van...
Nee, hij was vond ik beter dan die gillende Albanische vrouwquote:Op zondag 27 mei 2012 15:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik had voorspeld dat bij onderaan zou einidigen en dat is gebeurd![]()
Mooi zo, precies waar hij hoort
Zeker niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:28 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nee, hij was vond ik beter dan die gillende Albanische vrouw
Strot-degeneratie kun je niet eindeloos verhullen met een goeie techniek.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:04 schreef yvonne het volgende:
Hoge tonen zijn best te halen met een geoefende stem, of je het live ook kunt waarmaken is een tweede.
Die kende ik nog niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:38 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
Strot-degeneratie kun je niet eindeloos verhullen met een goeie techniek.
Pavarotti en Heesters zijn eerder uitzondering dan regel, waarbij die laatste hier playbackt trouwens. (had Engelbert dat ook maar gedaan)
Neem nou Nana Mouskouri in 2006:
Die stem is gewoon versleten. Ze probeert het te verhullen met een deprimerend soort vibrato.
Het is mij trouwens een raadsel hoe iedereen in dit filmpje zo vol aanbidding naar dit gekraai kan luisteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |