Als 'ie dat maar overleeftquote:The track is being recorded in London, L.A and Nashville.
Hahahahaquote:
Ik snap wel wat je bedoelt hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:17 schreef Greys het volgende:
En heel stiekem, ergens in de verte, vind ik het wel soort van charming
Of die arrogante ongeïteresseerde lullen van vorig jaarquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb dan toch liever zo'n oude rot dan dat afgrijselijke elektronische gedoe van Bulgarije bv![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
OMFG![]()
Nou ja, da's alweer 1 tegenstander minder dan.
Tis te hopen voor de UK dat die man eind mei nog leeft
Hij is maar een jaar ouder dan mn vader... je weet het niet he, als ze met een heel goed liedje komen, kon het ook nog weleens scoren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
OMFG![]()
Nou ja, da's alweer 1 tegenstander minder dan.
Tis te hopen voor de UK dat die man eind mei nog leeft
Denk dat een songfestival met al die oude rotten ook mooier is, alleen jammer dat de helft al dood ende begraven is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:17 schreef Greys het volgende:
En heel stiekem, ergens in de verte, vind ik het wel soort van charming
Nee dat wordt nog bekend gemaakt, maar dat wordt geschreven door allerhande hipsters die voor jonge dames schrijven (Adele, Lana del Rey enzo)quote:
Of Rob de Nijs.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:00 schreef Greys het volgende:
Bij nader inzien hadden wij dus gemakkelijk Ben Cramer kunnen sturen
Wat bedoel je met oud? Boven de 50? Boven de 70? Je denkt toch echt niet dat er veel mensen van boven de 70 naar het ESF kijken hèquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:20 schreef TheVulture het volgende:
Hij zal wellicht nog best wat sympathiestemmen kunnen krijgen van de oude televoters
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:20 schreef TheVulture het volgende:
Hij zal wellicht nog best wat sympathiestemmen kunnen krijgen van de oude televoters
Mijn moeder vond hem vroeger een mooie Engelsman.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:24 schreef Karina het volgende:
[..]Mijn moeder was vroeger groot fan van hem.
Nou, vergis je niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat bedoel je met oud? Boven de 50? Boven de 70? Je denkt toch echt niet dat er veel mensen van boven de 70 naar het ESF kijken hè
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:22 schreef TheArt het volgende:
Wat bedoel je met oud? Boven de 50? Boven de 70? Je denkt toch echt niet dat er veel mensen van boven de 70 naar het ESF kijken hè
Nee, dat dan weer niet maar ze zullen wel kijkenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:09 schreef CommanderKeen het volgende:
Misschien kijken ze wel, maar het zijn niet de meest actieve stemmers, om het maar even zacht uit te drukken.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:00 schreef Greys het volgende:
In 2007 had ie het nog reuze naar zijn zin samen met Gordon en zijn Toppers in elk geval hier in de Arena.
(Daar was ik bij en ik vond het aldaar nergens naar klinkenMaar zo op het clipje valt het best mee eigenlijk...)
Als 'ie dat maar overleeft, want in dit filmpje kreeg 'ie bij 2 minuten al moeite volgens mijquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:33 schreef Takaiki het volgende:
[..]Dus in de zaal was het nog erger?
![]()
Amusement: 10
Uitvoering: 4
Gelukkig duurt zo'n ESF-liedje maar 3 minuten.... voor hem EN ons
Whahaha, die gast is helemaal van plasticquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:33 schreef Takaiki het volgende:
[..]Dus in de zaal was het nog erger?
![]()
Amusement: 10
Uitvoering: 4
Gelukkig duurt zo'n ESF-liedje maar 3 minuten.... voor hem EN ons
Jawel hoor, mijn ouders zijn boven de 70 en kijken al zeker 35 jaar.. al houden ze niet van Engelbert. Mijn vader wordt pas wakker bij Rammstein, vindt ie leukquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bedoel je dat positief of negatief?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:07 schreef Cee het volgende:
Ik dacht dat dit een geintje was.Trololol-UK.
Positief, omdat ik erom moet lachen. Het is zo, zo... zo niet hip? Maar ja, het ESF is niet hip. De UK is denk ik zo onderhand ook een beetje gefrustreerd aan het raken, het is vaker 'hit' dan 'miss'. Maar ik heb het nummer nog niet gehoord. Misschien is het wel fantastisch.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |