Jammer dat het er weer een is uit het verleden, die al jaren uit elkaar zijn in dit geval zelfs. Stuur dan Adele of zoquote:Op zondag 26 februari 2012 11:47 schreef Fred_B het volgende:
Leuk dat de UK weer een grote naam stuurt.
Susan Boyle was genomineerd dit jaar, toch?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:45 schreef TheVulture het volgende:
De BBC maakt vanavond de Britse deelnemer bekend, het gaat om een Grammy-genomineerde artiest...
Ik ben echt rete benieuwdquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:45 schreef TheVulture het volgende:
De BBC maakt vanavond de Britse deelnemer bekend, het gaat om een Grammy-genomineerde artiest...
WTFquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:19 schreef TheArt het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)K-at-Eurovision.html
Dit kan toch niet kloppen
Oh ja, shit, 22:30 UK time... even wachten nogquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:26 schreef totebel het volgende:
Er wordt ook gesproken over Tom Jones, dus zo serieus neem ik dat vooralsnog nog niet... maar ff afwachten, om 23.30 maken ze het bekend.
Ja, echt jammer dat Jade dat ter plekke verprutste, desondanks geen slechte score toenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Haha, ik ben benieuwd!![]()
Vond dat ze het een paar jaar terug ontzettend leuk hebben aangepakt bij de BBC met dat liedje van Andrew Lloyd Webber.
quote:‘Engelbert Humperdinck Britse kandidaat’
Vanavond om 23.30u weten we ook wie het Verenigd Koninkrijk naar Bakoe stuurt. De BBC maakt op dat tijdstip de kandidaat bekend. Waarschijnlijk is het daarna nog wachten op de inzending die op een later tijdstip gepresenteerd zal worden; mogelijk in de Graham Norton Show zoals in 2011 ook met I Can van Blue gebeurde.
Hoewel de kaken van de BBC nog stijf op elkaar zitten, werden via andere media al de nodige ‘zekerheden’ de wereld ingestuurd. Zo zou het gaan om een oudere mannelijke artiest met een flinke staat van dienst. Om 23.30u weten we meer.
Upd: Volgens The Telegraph is Engelbert Humperdinck de kandidaat voor het Verenigd Koninkrijk. ” Het is een eer om mijn land te vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival. Toen de BBC mij benaderde voelde het juist om deel te worden van een instituut als het Eurovisie Songfestival. Ik kan nauwelijks wachten en hoop dat de hele natie achter me staat.”
De inmiddels 75-jarige Humperdinck had vooral eind jaren zestig en in de jaren zeventig grote successen met nummers als Release Me, A man without love en There Goes My Everything. In 2007 stond hij nog in de Amsterdam Arena samen met de Toppers tijdens Toppers in Concert. Hij nam ook nog een Engelstalige versie op van Het Kleine Cafe aan de Haven van Pierre Kartner.
Het nummer waarmee hij naar Bakoe gaat is nog onbekend, maar is volgens The Telegraph geschreven en geproduceerd door het team achter Adele, Mary J Blige en Lana Del Rey.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:57 schreef Greys het volgende:
Is het bevestigd nu echt ja?
Het is nog geen 23.30 uur toch?
Maar ik hoop dat ze extra zuurstof flessen in de coulissen in Bakoe hebben liggen dan
Op eurovision.tv staat het als feitquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:57 schreef Greys het volgende:
Is het bevestigd nu echt ja?
Het is nog geen 23.30 uur toch?
Maar ik hoop dat ze extra zuurstof flessen in de coulissen in Bakoe hebben liggen dan
Geweldig!quote:
Niet joh, ze hebben gewoon een foto uit 1964 gepaktquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Geweldig!Hoeveel is daar wel niet aan gesleuteld?!
Ik snap die negativiteit nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:01 schreef Greys het volgende:
Maar die reacties op esctoday ook
Lucas_ _ [61179]Thu 1 Mar 2012 22:44:32
completely disgusting!!
Matt Noonan [64715]Thu 1 Mar 2012 22:44:07
So so upset. I'm sorry Europe... the UK fans are absolutely devastated at this decision!
quote:In May I think I will become Icelandic or Swedish. I don't want to be associated with this disgrace. Screw you BBC. Why don't you just withdraw if you don't want to take it seriously?
quote:Does BBC have a replacement, just in case? I mean, Engelbert is not such a young fellow, things can happen... Gosh, I'm terrible, I know, but come on, he's like... what, 76?
quote:24354669654531 points from the jury, 0 from televoters.
quote:Think I'll be changing my nationality for this years contest.
quote:Can't believe the BBC have had Hurts and Katie Melua willing to give it a go and this is the best they can do. It seems like the whole nation is horrifed haha! I'm willing to give it a try next year if they're interested lol!
En zo kan ik nog wel even doorgaanquote:Yeah, and my dad's reaction was: "Wait, he's still alive?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |