Daar ga ik 8 juli een slipje naartoe gooienquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Begin dan gelijk over Tom Jones
Maar als de vrouwen slipjes naar hem gooien, ligt het toch aan de vrouwen en is hij toch zelf niet de viezerik?
Altijd leuk toch, een aandenken aan je populariteit?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad
"Ik spaarde ze en deed ze in grote koffers als aandenken."
Tuurlijkquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Altijd leuk toch, een aandenken aan je populariteit?
Dan zou je hem nauwelijks een vieze man kunnen noemenquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan zou je hem nauwelijks een vieze man kunnen noemen
Mensen met dat soort onderbroeken zitten wel in de buurt van zijn leeftijd
Zeker van onderstaande formaat.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:30 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Daar ga ik 8 juli een slipje naartoe gooien
Of juist niet. De oudjes zijn om 21.10 tenslotte nog wakkerquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:04 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk dat de startpositie zo'n afwijkend nummer als dit wel relatief veel punten gaat kosten.
Je bedoelt een hart-longmachine?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:35 schreef Greys het volgende:
Hoop wel dat het alléén Engelbert en die gitarist op het podium wordt.
En geen 'gedoe' er bij.
Ja maar niet meer bij het stemmen hequote:Op donderdag 22 maart 2012 21:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Of juist niet. De oudjes zijn om 21.10 tenslotte nog wakker
quote:
Oh nee, ik heb vanavond alweer 5x geluisterd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:46 schreef Bladergroen het volgende:
Ik vind het werkelijk een prachtig nummer! Maar dan zonder beeld.
Hij kan het beter backstage zingen. Of achter een kamerscherm.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |