Precies.quote:Op zondag 27 mei 2012 02:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Het was toch wel een beetje '1979 belde dat het zijn liedje terugwilde'. Bovendien een slechte uitvoering ook nog eens. Nooit meer doen.
Ik vond er persoonlijk oubolliger meuk tussen zittenquote:Op zondag 27 mei 2012 02:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Het was toch wel een beetje '1979 belde dat het zijn liedje terugwilde'. Bovendien een slechte uitvoering ook nog eens. Nooit meer doen.
Echt? Ik vond de hele setting vergane glorie uitstralen en werd er een tikkie depri van...quote:Op zondag 27 mei 2012 10:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond er persoonlijk oubolliger meuk tussen zitten
Litouwen, Spanje of Malta waren ook niet echt experimenteel bezig. Maar als je zo'n traditioneel liedje stuurt, kan het natuurlijk alleen scoren als het heel goed wordt uitgevoerd.quote:Op zondag 27 mei 2012 11:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt? Ik vond de hele setting vergane glorie uitstralen en werd er een tikkie depri van...
Nee, hij was vond ik beter dan die gillende Albanische vrouwquote:Op zondag 27 mei 2012 15:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik had voorspeld dat bij onderaan zou einidigen en dat is gebeurd![]()
Mooi zo, precies waar hij hoort
Zeker niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:28 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nee, hij was vond ik beter dan die gillende Albanische vrouw
Strot-degeneratie kun je niet eindeloos verhullen met een goeie techniek.quote:Op zondag 27 mei 2012 17:04 schreef yvonne het volgende:
Hoge tonen zijn best te halen met een geoefende stem, of je het live ook kunt waarmaken is een tweede.
Die kende ik nog niet.quote:Op zondag 27 mei 2012 20:38 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
Strot-degeneratie kun je niet eindeloos verhullen met een goeie techniek.
Pavarotti en Heesters zijn eerder uitzondering dan regel, waarbij die laatste hier playbackt trouwens. (had Engelbert dat ook maar gedaan)
Neem nou Nana Mouskouri in 2006:
Die stem is gewoon versleten. Ze probeert het te verhullen met een deprimerend soort vibrato.
Het is mij trouwens een raadsel hoe iedereen in dit filmpje zo vol aanbidding naar dit gekraai kan luisteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |