Niks mis met Engelbertquote:Op maandag 21 mei 2012 15:47 schreef JennaSometimes het volgende:
Wat is mis met Engelbert? Dit is een prachtig liedje en het komt niet vaak voor dat de VK iets moois laat zien op de Eurovisie. Het is in ieder geval twintig keer beter dan Jedward.
Wie weet voert hij het in de finals wel beter uit dan in zijn rehearsals.quote:Op maandag 21 mei 2012 15:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Niks mis met Engelbert![]()
Die valse noten gaan helemaal goed komen tijdens de finale. Laat dat maar aan The Hump over.
Die rehearsals zijn al in Bakoequote:Op maandag 21 mei 2012 15:53 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Wie weet voert hij het in de finals wel beter uit dan in zijn rehearsals.Het kan ook zijn dat hij zijn stem spaart in de rehearsals voor het echte werk in Bakoe.
Zong Frankrijk vorig jaar vals? Ik dacht dat die jongen behoorlijk goed zong eigenlijk. Zal even het filmpje op youtube bekijken.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:38 schreef Greys het volgende:
Als Frankrijk niet zo kneitervals had gezongen vorig jaar had dat veel hoger gescoord denk ik.
Ik vind dit mooiMaar dat ligt misschien aan mijn eigen leeftijd
Ik houd van walsjes.
En ik vind het mooi en ingetogen.
Als hij de noot aan het eind er een beetje netjes uit weet te persen, gaat ie niet falen.
Ook niet winnen hoor, dat nou ook weer niet. Middenmoot denk ik.
Ja volgens mij ging ie finaal de mist in.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zong Frankrijk vorig jaar vals? Ik dacht dat die jongen behoorlijk goed zong eigenlijk. Zal even het filmpje op youtube bekijken.
Ja, z'n oortje werkte niet goed.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Zong Frankrijk vorig jaar vals? Ik dacht dat die jongen behoorlijk goed zong eigenlijk. Zal even het filmpje op youtube bekijken.
Ohja die Patricia Kaas die herinner ik me nog. Een grote pufboel was dat. Gelukkig werd ze ook maar 8e of 9e dacht ik. Dit vind ik dan wel iets beter dan Kaas, dat wel.quote:Op donderdag 24 mei 2012 00:48 schreef Steve het volgende:
Patricia Kaas was twee jaar geleden toch voor Frankrijk? Die was wel prachtig goed..
En ingetogen, net als Engelbert. Ik zou dit liedje best op mijn iPod zetten, vind het prachtig.. Van mij mag meer van dit soort liedjes meedoen, in plaats van de overdosis overgeproduceerde electropopachtige dingen.
Geheel met jou eens..ik vond het ook sneu..best een aardig liedje, en zeer onterecht dat Engelbert bijna onderaan stondquote:Op zondag 27 mei 2012 00:32 schreef Greys het volgende:
Nou haalde hij zijn eindnoot en werd ie alsnog één na laatste.
Wat enorm onverdiend.
En sneu
Hij had geen top10 gehoeven voor mij, maar dit is echt niet terecht.
In Nederland wordt er zelden veel punten gegeven aan goede liedjes. Echt een goede smaak hebben de televoters hier niet. De jury trouwens ook niet. Het is al heel wat, dat we de winnaar zowaar op 1 hebben staan.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:50 schreef G.R.S. het volgende:
Had toch Nederlandse stemmen voor hem verwacht. Helaas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |