Lekker kansloos ook omdat de UK niet op hun eigen inzending mogen stemmen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:25 schreef ItaloDancer het volgende:
Kansloos, in het VK heeft het songfestival al net zo'n slecht imago als in Nederland.
Probeer je het vorig jaar met Blue, sturen ze nu dit. 1 stap vooruit en 5 stappen achteruit is dat.
Wie denk je dat er volgend jaar nog mee wil doen?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:34 schreef Stranger het volgende:
http://forums.digitalspy.(...)875013&postcount=475
Kom jij ook?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:34 schreef Stranger het volgende:
http://forums.digitalspy.(...)875013&postcount=475
quote:Engelbert Humperdinck: ‘Ik ga Songfestival winnen’
Muziekveteraan Engelbert Humperdinck heeft buitengewoon veel vertrouwen in zijn deelname aan het Eurovisie Songfestival. Hij verwacht winst. Dat vertelt de Britse inzending voor het muziekfestijn in The Sun. Humperdinck is de oudste kandidaat ooit. “Ik ben gewoon blij dat ze mij hebben gekozen en ik zal mijn uiterste best doen. Ik ben klaar voor de uitdaging. Ik ga daarheen en ik zal winnen. Ik ben erg positief en overweldigd door alle reacties die ik tot nu toe heb gekregen.“
Hij is een groot fan van het Songfestival. “Het betekent veel voor me om mijn land te vertegenwoordigen. Ik vertegenwoordig mijn land waar ik ook ga. Dit geeft me een grote kick.”
De inzending van buurland Ierland, de X Factor-tweeling Jedward, kent Humperdinck niet. “We moesten hem Googlen. Hij ziet er cool uit, maar wij hebben beter haar. Zijn naam kunnen we niet uitspraken. Het klinkt als Humpty Dumpy.”Bron
Hij heeft hier toch de uitstraling van een schnabbelende artiest op een riviercruise voor 65+'ers.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:18 schreef Toverheks het volgende:
Hier Engelbert live maar zijn stem is nog redelijk zuiver etc. denk dat we aardig op onze FOKneus kijken straks van deze bejaarde.
dat maakt mij niet uit hoe hij er nu uitziet, hij heeft ook al aardig wat laten verbouwen aan zijn gezicht maar daar prik ik door heen, denk dat hij menig versteld doet staan, jammer dat Ben cramer het niet gehaald heeft, Ben Cramer ook al bejaard had toch een mooi nummer voor het songfestival, maar wij nederlanders vonden hem te oud pppfffttt.............quote:Op maandag 5 maart 2012 19:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij heeft hier toch de uitstraling van een schnabbelende artiest op een riviercruise voor 65+'ers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |