Hij heeft hier toch de uitstraling van een schnabbelende artiest op een riviercruise voor 65+'ers.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:18 schreef Toverheks het volgende:
Hier Engelbert live maar zijn stem is nog redelijk zuiver etc. denk dat we aardig op onze FOKneus kijken straks van deze bejaarde.
dat maakt mij niet uit hoe hij er nu uitziet, hij heeft ook al aardig wat laten verbouwen aan zijn gezicht maar daar prik ik door heen, denk dat hij menig versteld doet staan, jammer dat Ben cramer het niet gehaald heeft, Ben Cramer ook al bejaard had toch een mooi nummer voor het songfestival, maar wij nederlanders vonden hem te oud pppfffttt.............quote:Op maandag 5 maart 2012 19:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij heeft hier toch de uitstraling van een schnabbelende artiest op een riviercruise voor 65+'ers.
Ik vrees dat dat niet helemaal gaat lukken, anders hadden ze het vast ook wel met een live versie gepresenteerdquote:Op maandag 19 maart 2012 13:37 schreef Takaiki het volgende:
Idd niet het ergste nummer dat ik gehoord heb, maar dan is mijn vraag: kan hij dit ook nog live?
In een studio kunnen ze van mijn gekraai zelfs nog wat maken
Heel veel landen hebben (vind ik) dit jaar nog geen live versie gepresenteerd...quote:Op maandag 19 maart 2012 13:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat niet helemaal gaat lukken, anders hadden ze het vast ook wel met een live versie gepresenteerd
Denk je echt?quote:
Ik vind het wel stoer juist als je zoiets gewoon durft toe te gevenquote:Op maandag 19 maart 2012 13:47 schreef Paganitzu het volgende:
Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar ik vind het wel wat hebben!
k baseer me op de YT filmpjes hè, ging ie toch aardig vals.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk je echt?Zou lullig zijn.
Ik weet het niet... paar jaar geleden bij de Toppers in Concert (schuldig, ik was er) klonk het nergens naar, maar bij filmpjes van weer wat meer recente optredens trok ie het toch wel weer aardig, live. Ben wel benieuwd in elk geval.
Ik ben als de dood dat ie sympathie-stemmen krijgtquote:Op maandag 19 maart 2012 17:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb mezelf net getrakteerd op dit lied... aangezien het toch een van de vaste finalisten maakt het voor mijn oordeel van de halve finales (waar ik wil wachten op de loting) toch geen zak uit
Maar wat een ontzettend kutnummer zeg... het zal wellicht best scoren door het feit dat het wordt gezongen door fossiel Humperdinck... maar als dit lied door John Doe was gezongen was het helemaal onderaan geëindigd
Dat zou de enige reden zijn denk ik... het lied heeft echt niks aantrekkelijks verder...quote:Op maandag 19 maart 2012 17:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben als de dood dat ie sympathie-stemmen krijgt
Smaken verschillen, ik vind het wel mooi, omdat walsjequote:Op maandag 19 maart 2012 17:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou de enige reden zijn denk ik... het lied heeft echt niks aantrekkelijks verder...
Dat laatste bedoel ik dus... omdat je echt niks verwacht lijkt het dus beter dan het daadwerkelijk isquote:Op maandag 19 maart 2012 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik vind het wel mooi, omdat walsje
En daar heb ik een zwak voor. Ik zie op youtube en FB toch ook wel heel veel mensen zeggen dat ze 'het veel mooier vinden dan waar ze bang voor waren'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |