Voor mij gaat dat niet op. True, ik verwachtte iets rots, maar ik vind dit echt mooiquote:Op maandag 19 maart 2012 18:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat laatste bedoel ik dus... omdat je echt niks verwacht lijkt het dus beter dan het daadwerkelijk is
vind het een prachtig nummer, maar niks voor het Eurovisie jammer genoeg, denk dat hij punten krijgt om zijn bekende naam dan om het nummer............... maar ik vind het nummer erg mooiquote:Op maandag 19 maart 2012 12:08 schreef Greys het volgende:
Daar istie alIk vind het een oubollig nummer, maar stiekem toch best mooi
Net als die kunstschaatser een paar jaar geleden voor Rusland bedoel je?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:45 schreef Greys het volgende:
Ik zou als ik hem was de act ook heel sober houden.
Desnoods alleen een ballet-paar er achter ofzo. Maak het dan maar helemaal zoet
Hoiquote:Op maandag 19 maart 2012 18:37 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar de mening van APK over dit nummer
Op die ijsbaan van 12 vierkante centimeterquote:Op maandag 19 maart 2012 18:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Net als die kunstschaatser een paar jaar geleden voor Rusland bedoel je?
Dat vond ik helemaal briljant!
Shared on facebookquote:
Ik snap dat filmpje niet, en ik heb juist het gevoel dat dit het matigste ESF in jaren gaat worden.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Shared on facebook
Dit jaar wordt eindelijk weereens een leuk ESF jaar
Alleen al door ons gezamenlijke halve finale kijken in de kroeg de 24equote:Op maandag 19 maart 2012 23:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Shared on facebook
Dit jaar wordt eindelijk weereens een leuk ESF jaar
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:20 schreef Quarant het volgende:
Welk liedje gaat die ouwe nu zingen op het ESF, staat er al een clipje op youtube?
Begin dan gelijk over Tom Jonesquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:34 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - Ondanks zijn 75 lentes is Songfestival-deelnemer Engelbert Humperdinck naar eigen zeggen nog steeds een sekssymbool.
"Vrouwen gooien nog steeds slipjes naar me. Dat doen ze denk ik vooral omdat ze opgemerkt willen worden", vertelt Engelbert in Mirror. "Ik spaarde ze en deed ze in grote koffers als aandenken."
Op de vraag of hij nog steeds de status van sekssymbool heeft, antwoordde de zanger: "Ja, ik kan wel zeggen dat het een blijvend ding is."
In mei vertegenwoordigt de oude baas het Verenigd Koninkrijk op het jaarlijkse liedjesfestijn met het nummer Love Will Set You Free. Niet alle Eurovisiefans zijn blij met de inzending. Sommige landgenoten zien liever een jongere deelnemer en een sneller liedje. Maar Engelbert slaat terug: "Vertrouw me als artiest. Dat is wat ik tegen alle twijfelaars wil zeggen. Ik zit al 45 jaar in het vak, jongeren hebben veel minder ervaring."
Vieze oude man.
Inderdaadquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Begin dan gelijk over Tom Jones
Maar als de vrouwen slipjes naar hem gooien, ligt het toch aan de vrouwen en is hij toch zelf niet de viezerik?
Daar ga ik 8 juli een slipje naartoe gooienquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:21 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Begin dan gelijk over Tom Jones
Maar als de vrouwen slipjes naar hem gooien, ligt het toch aan de vrouwen en is hij toch zelf niet de viezerik?
Altijd leuk toch, een aandenken aan je populariteit?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad
"Ik spaarde ze en deed ze in grote koffers als aandenken."
Tuurlijkquote:Op woensdag 21 maart 2012 16:31 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Altijd leuk toch, een aandenken aan je populariteit?
Dan zou je hem nauwelijks een vieze man kunnen noemenquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan zou je hem nauwelijks een vieze man kunnen noemen
Mensen met dat soort onderbroeken zitten wel in de buurt van zijn leeftijd
Zeker van onderstaande formaat.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:30 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Daar ga ik 8 juli een slipje naartoe gooien
Of juist niet. De oudjes zijn om 21.10 tenslotte nog wakkerquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:04 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk dat de startpositie zo'n afwijkend nummer als dit wel relatief veel punten gaat kosten.
Je bedoelt een hart-longmachine?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:35 schreef Greys het volgende:
Hoop wel dat het alléén Engelbert en die gitarist op het podium wordt.
En geen 'gedoe' er bij.
Ja maar niet meer bij het stemmen hequote:Op donderdag 22 maart 2012 21:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Of juist niet. De oudjes zijn om 21.10 tenslotte nog wakker
quote:
Oh nee, ik heb vanavond alweer 5x geluisterd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:46 schreef Bladergroen het volgende:
Ik vind het werkelijk een prachtig nummer! Maar dan zonder beeld.
Hij kan het beter backstage zingen. Of achter een kamerscherm.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |