Goed idee, alleen ben ik geen roker.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
S'nachts stiekem afknippen en er sjekkies van rollen, schijn je behoorlijk high van te worden heb ik gehoord.
Je plaatje is veelste grootquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:57 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Vriendin van TS
[ afbeelding ]
Men's Health!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:05 schreef Pharkus het volgende:
Welk vrouwenblaadje moet ik uit de handel halen?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
S'nachts stiekem afknippen en er sjekkies van rollen, schijn je behoorlijk high van te worden heb ik gehoord.
Stel je niet zo aan, het is meer bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:57 schreef Ceviche het volgende:
Dat jij alleen met je vriendin naar bed gaat als ze geschoren is, vind ik een klacht waard.
Tijd heeft ze wel, zin misschien niet. Maar hoelang ben je er nou mee bezig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:01 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Haar argument zuigt natuurlijk...waarschijnlijk heeft ze gewoon geen zin of tijd?
Stel anders voor om haar te scheren..kan leuk zijn
Bij wijze van spreken? Je duikt niet meer met haar het bed in, bij wijze van spreken, dus je doet het nog wel met haar, maar liever niet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, het is meer bij wijze van spreken.
Ik doelde op mijn uitspraak over het niet meer naar bed willen. Natuurlijk wil ik dat wel, maar het zou wel fijn zijn als die dos haar weer wegging.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:09 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken? Je duikt niet meer met haar het bed in, bij wijze van spreken, dus je doet het nog wel met haar, maar liever niet?
Misschien moet je, bij wijze van spreken, gewoon niet zo zeuren.
Als ik eraan denk word ik totaal niet opgewonden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:05 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Haha kicken is een groot woord..maar het kan best erotisch zijn vind ik..althans die ervaring heb ik zelf, ben ik nu raar![]()
Waarom zie jij dat niet zitten eigenlijk?
Feministen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:09 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken? Je duikt niet meer met haar het bed in, bij wijze van spreken, dus je doet het nog wel met haar, maar liever niet?
Misschien moet je, bij wijze van spreken, gewoon niet zo zeuren.
Dan moet je toch maar eens op zoek gaan naar een jongere vriendin, die van zichzelf glad is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
...vanonder dus.
Met als argument dat het "nu te koud is". (, de ergste kou hebben wij al gehad en het gaat nu juist weer lekker warm weer worden.)
Ik denk dat ze het in zo'n belachelijk vrouwenblad heeft gelezen. Maar goed, ik zie er dus erg tegenop om zo'n bos haar in de mond te nemen en eigenlijk wil ik mijn stok er ook niet in stoppen.
Maar de hand gaat ook gauw vervelen. Ik baal enorm. Hopelijk wordt het snel weer zonnig weer en is dit een tijdelijk iets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
Dan gewoon zelf harsen, dan is ze voortaan niet meer zo lui.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:19 schreef Lithia het volgende:
Wat een onzinargument van haar. Ze is gewoon te lui om te scheren volgens mij.
Ik vind het gewoon een non-klacht, het kan best zijn dat je het niet prettig vindt maar er zijn nog genoeg andere mogelijkheden op dat gebied, en anders wel genoeg manieren haar over te halen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik doelde op mijn uitspraak over het niet meer naar bed willen. Natuurlijk wil ik dat wel, maar het zou wel fijn zijn als die dos haar weer wegging.
Heb ik op een gevoelige haarsnaar geraakt of zo?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:48 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een non-klacht, het kan best zijn dat je het niet prettig vindt maar er zijn nog genoeg andere mogelijkheden op dat gebied, en anders wel genoeg manieren haar over te halen.
Wees creatief, als je het leuk genoeg doet haal je haar vast over. Ik kreeg alleen de indruk dat je dit zo'n groot probleem vindt dat je het bijna uit zou maken terwijl het heel oplosbaar is
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:46 schreef Marie30 het volgende:
Ingenieus dat die opblaaspoppen tegenwoordig ook al schaamhaar hebben.
quote:
Origineel weer jongens.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:48 schreef leeell het volgende:
haha een pop heeft helemaal geen haar gekkie
Denken dat ik een heel topic doorleesquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
[..]
[..]
Origineel weer jongens.
Ik weet wel dat je een meisje bent. Meisje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:01 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Denken dat ik een heel topic doorleesen als je niet ziet dat ik een meisje ben, wordt mijn poppen-veronderstelling alleen maar versterkt...
Ok kusjesquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je een meisje bent. Meisje.
De Philips RQ 1150.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Vol met de scheerkop erin en dan eruit trekken
Zoiets als dit.
Wat is hier niet duidelijk aan dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:34 schreef Ulx het volgende:
En dan klaagt TS dat ik vage topics open.
't Is duidelijk genoeg.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat is hier niet duidelijk aan dan?
Of voetschimmel dat helemaal naar boven klimt en te pijnlijk is als ze gaat scheren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
't Is duidelijk genoeg.
Weet je zeker dat het geen mos is wat er groeit?
Het is duidelijk. Je hebt een vieze vriendin. (K)quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat is hier niet duidelijk aan dan?
Haha, TS' vriendin heeft dit:quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:37 schreef HSG het volgende:
[..]
Of voetschimmel dat helemaal naar boven klimt en te pijnlijk is als ze gaat scheren.
Daar dacht ik ook net aanquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Haha, TS' vriendin heeft dit:
[ afbeelding ]
Nou wil ik graag een opmerking maken, maar da's zo simpel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:38 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik moest denken aan mijn schoonmoeder.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou wil ik graag een opmerking maken, maar da's zo simpel.
Ik maak geen opmerking hoor. Waarom zou ik een opmerking maken over het feit dat jij in een harige flamoezen topic post dat het je doet denken aan je schoonmoeder? Daarover valt niet eens iets flauws te schrijven.quote:
Haar flamoes is het probleem niet echt. Die baard des te meer.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik maak geen opmerking hoor. Waarom zou ik een opmerking maken over het feit dat jij in een harige flamoezen topic post dat het je doet denken aan je schoonmoeder? Daarover valt niet eens iets flauws te schrijven.
* Ulx pakt chips en bier en gaat zitten wachten tot de pleuris uitbreekt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:16 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Haar flamoes is het probleem niet echt. Die baard des te meer.
Denken dat hierdoor KLB aan gaat. Je bent echt te lang weggeweest dude.
Wat denk je? ff makkelijk scoren in zon topic?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:27 schreef classpc het volgende:
Wat een stomme vriendin... ze moet zich gewoon scheren!
Tss... wat denk je, even lekker op de persoon spelen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:28 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wat denk je? ff makkelijk scoren in zon topic?
Kale kano'squote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:49 schreef spuitster het volgende:
(een beetje) schaamhaar is al een tijdje weer in de mode. Dat is toch wat ik het meest zie als ik een dagje naar de sauna ga.
Compleet kale kano's zie je eigenlijk alleen nog maar bij prachtwijk-Anita's met zo'n reetgewei tatoeage.
Een beetje is ook gewoon mooiquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:49 schreef spuitster het volgende:
(een beetje) schaamhaar is al een tijdje weer in de mode. Dat is toch wat ik het meest zie als ik een dagje naar de sauna ga.
Compleet kale kano's zie je eigenlijk alleen nog maar bij prachtwijk-Anita's met zo'n reetgewei tatoeage.
Die is gewoon foutquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een beetje is ook gewoon mooiAls ik kale kano's wil ga ik wel naar het hofnarretje ofso.
watquote:
Stoer hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:28 schreef rolfson het volgende:
Gadverdamme wijven met schaamhaar. Boven dr kutje vind ik het best maar dr om heen en helemaal als je zo'n harig wijf heeft met haar bij dr anus vind ik echt vies man. Om dit probleem op te lossen moet je gewoon elke keer als je klaarkomt vlug op dr schaamhaar klaarkomen. Op een gegeven moment vinden ze het zoveel werk al die klontjes er tijdens het douchen uit te halen dat ze weer beginnen te scheren.
Als je een echte vent bent pak je gewoon een pluk van dr vast en trekt het er in een vloeiende beweging uit. Als ze begint te krijsen schreeuw je dat ze een lelijke hoer is en als ze begint te janken geef je dr een scheermes.
Ik moest lachen IRLquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een beetje is ook gewoon mooiAls ik kale kano's wil ga ik wel naar het hofnarretje ofso.
Kennelijk vindt ze het vanzelfsprekend dat je bij dr bent.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:42 schreef Id_do_her het volgende:
Ze heeft er gewoon geen zin meer in en vind het niet meer de moeite.
Dat idee krijg ik er ook bij.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:44 schreef rolfson het volgende:
[..]
Kennelijk vindt ze het vanzelfsprekend dat je bij dr bent.
Hihi.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
We leven scheren met de TS mee.
Allemaal mensen om TS der vriendin heen... Die 1 met zijn allen 1 scheermesje vasthouden...quote:
Scheermesje? Ik hou de camera vastquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Allemaal mensen om TS der vriendin heen... Die 1 met zijn allen 1 scheermesje vasthouden...
Het lijkt me niet praktisch
Wie ben jij.quote:
Ik trok echt een smerige kop toen ik je reactie las. Ik denk ik deel het even mee. Vieze praatjes ik moet straks nog eten weet je. En mijn ex heeft ooit eens beestjes gehad dat is niet prettig flossen kan ik je zeggen.quote:
Ik had al gegeten, maar zodra er begroeing is komen de beesies vanzelf, echt zo ranzigquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:51 schreef rolfson het volgende:
[..]
Ik trok echt een smerige kop toen ik je reactie las. Ik denk ik deel het even mee. Vieze praatjes ik moet straks nog eten weet je. En mijn ex heeft ooit eens beestjes gehad dat is niet prettig flossen kan ik je zeggen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik had al gegeten, maar zodra er begroeing is komen de beesies vanzelf, echt zo ranzig
gatverdamme jij bent echt een viespeukquote:
Misschien moet je haar aanraden een slipje te dragen of toch nog even wachten met minirokjesquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
...vanonder dus.
Met als argument dat het "nu te koud is". (
Ik ben een beetje sauna vreemd..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:49 schreef spuitster het volgende:
Nee, dit verschilt per wellness center. Bij sommige sauna's is het zelfs verplicht om badkleding te dragen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:50 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje sauna vreemd..maar wat ik me dus eigenlijk altijd al afvraag :
Loopt iedereen daar in zijn nakie...en is dat bij elk wellness center zo of zit daar ook nog verschil in?
Precies, dit is gewoon een gevalletje verloederen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:10 schreef Juminelle het volgende:
Terechte klacht wel. Ongeschoren vrouwen
Wat een non-argument ook. Alsof je qua warmte ook maar enig verschil merkt als je je gewoon normaal kleedt
"Mode" op het gebied van schaamhaar.. Pleasequote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:49 schreef spuitster het volgende:
Om het lichaam warm te houden en te voorkomen dat er vuiligheid in komt, het haar dient zeg maar als netje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:21 schreef White_Flower het volgende:
Ik vraag me af waarom een mens uberhaupt schaamhaar heeft.
En om een geur vast te houden die partners aan moet trekken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Om het lichaam warm te houden en te voorkomen dat er vuiligheid in komt, het haar dient zeg maar als netje.
Ergens tijdens de revolutie heeft een hipster bedacht dat het vies was et voilaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En om een geur vast te houden die partners aan moet trekken.
'de' revolutie?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ergens tijdens de revolutie heeft een hipster bedacht dat het vies was et voila
Hij bedoelt de afslachting.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1 van de zoveelstelost count brah
?quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Om het lichaam warm te houden en te voorkomen dat er vuiligheid in komt, het haar dient zeg maar als netje.
Op een of andere manier klinkt dit ontzettend ranzig.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En om een geur vast te houden die partners aan moet trekken.
Zo'n bos shag oogt ook niet echt schoon, maar het is wel hygiënischer.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:41 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Op een of andere manier klinkt dit ontzettend ranzig.
Okay, maar wat is de functie van haar op je benen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo'n bos shag oogt ook niet echt schoon, maar het is wel hygiënischer.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:49 schreef Sinosappel het volgende:
Gewoon geen seks geven.
Werkt altijd.
Zegt wel wat over jowu doosquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:41 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Op een of andere manier klinkt dit ontzettend ranzig.
Isolatie en warmte.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:42 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Okay, maar wat is de functie van haar op je benen?
Wat een onzinquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
ok sryquote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
"Mode" op het gebied van schaamhaar.. Please
En je tweede punt is ook bullshit. De meeste vrouwen die compleet naakt naar sauna's gaan zijn 45+ of 'prachtwijk-Anita's met zo'n reetgewei tatoeage', waardoor jouw beeld van de werkelijkheid uberhaupt niet realistisch is.
Waar de fuck heb je het over.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:41 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Kom jij als boswachter wel eens onveilige situaties tegen?
Vuurgevechten met stropers, wolven met hondsdolheid, losgeslagen beren etc.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar de fuck heb je het over.
Je vergeet beversquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vuurgevechten met stropers, wolven met hondsdolheid, losgeslagen beren etc.
Ok dankje...als ik dan een keer zou gaan dan zou ik echt eerst eens informerenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:10 schreef Juminelle het volgende:
Terechte klacht wel. Ongeschoren vrouwen
Wat een non-argument ook. Alsof je qua warmte ook maar enig verschil merkt als je je gewoon normaal kleedt
[..]
Nee, dit verschilt per wellness center. Bij sommige sauna's is het zelfs verplicht om badkleding te dragen.
Hangt er vanaf hoe lang je het laat groeien he.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:52 schreef muhahaha het volgende:
De derde functie zou die van stootkussen zijn tijdens hevige vrijpartijen. Dat betwijfel ik. We hebben het hier over wat haren, niet over een goed gevuld donzen dekbed.
Aldus Mona
Zelfde als wat mannen van schaamhaar bij vrouwen vinden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:56 schreef antfukker het volgende:
Wat vinden vrouwen eigenlijk van schaamhaar bij mannen?
Boswachter, bossen haar. Je ziet hem echt niet?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar de fuck heb je het over.
Jij hebt er een straaljager in geschoren?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zelfde als wat mannen van schaamhaar bij vrouwen vinden.
Dat heb je er goed uit begrepen jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij hebt er een straaljager in geschoren?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang je het laat groeien he.
Zelfs ik zag m van mijlenverquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:10 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Boswachter, bossen haar. Je ziet hem echt niet?
Ik weet vrij zeker dat ik niet harig genoeg ben voor die functie, maar heb het nog nooit geprobeerd eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang je het laat groeien he.
Nou, wat let jequote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat ik niet harig genoeg ben voor die functie, maar heb het nog nooit geprobeerd eigenlijk.
die functiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat ik niet harig genoeg ben voor die functie, maar heb het nog nooit geprobeerd eigenlijk.
je hebt ervaring!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Het jeukt, het is lelijk, het voelt vies,
Ach om het te proberen kan het toch welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Het jeukt, het is lelijk, het voelt vies,
Ervaring met schaamhaar? jij niet?quote:
Jij beweert dat dit niet zo is?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:46 schreef spuitster het volgende:
[..]Tip: ga eens naar een sauna die niet meedoet met Groupon.
Ik ook niet zoveel, begon op mijn 14e met scheren en toen had ik niet eens een bikinilijn om te scheren.quote:
Neuken?quote:
Zo vroeg? ik vond juist haar op mijn ballen stoer.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook niet zoveel, begon op mijn 14e met scheren en toen had ik niet eens een bikinilijn om te scheren.
Wie zegt dat ik er niet mee weg kom?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind je lief, dus ik gun je geen celstraf.
Boeiend als je verder wel gewoon tieten hebt, maar geen haar is juist beter.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo vroeg? ik vond juist haar op mijn ballen stoer.
[..]
Wie zegt dat ik er niet mee weg kom?
quote:
Niemand komt weg met slechtheidquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo vroeg? ik vond juist haar op mijn ballen stoer.
[..]
Wie zegt dat ik er niet mee weg kom?
Bij mij was het precies andersom. Eerst haar op mijn zak en toen pas baardgroei.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook niet zoveel, begon op mijn 14e met scheren en toen had ik niet eens een bikinilijn om te scheren.
Wel terecht opzichquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:01 schreef AthCom het volgende:
[..]
Zoiets zeg je toch niet over 2Nutz' seksprestaties?
Ik vind je goed hoor.quote:
niet behaardquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:08 schreef Sinosappel het volgende:
Hoe vinden jullie dat mannen hun okselhaar moeten hebben?
Ja trimmen is gewoon netjes zo niet te kort en nog belangrijker niet zo'n shagbaard door de mouwen van je T-shirt.quote:
En je okselhaar moet nog doorkomen of wat?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:21 schreef Mellebast het volgende:
ik zweet bijna niet zonder haar onder me oksels
Dit. Niet nodig. Toch al bijna geen lichaamsbeharingquote:
Ga dan in een bad met zoutzuur liggen, week je alles losquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:23 schreef Tism het volgende:
Gewoon alles scheren, oksels, schaamstreek, onder je neus en tussen je tenen, alles lekker glad!..
ik scheer alles behalve me armen, benen en hoofdhaarquote:
Heb ik niet..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga dan in een bad met zoutzuur liggen, week je alles los
je kont ook¿quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:28 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik scheer alles behalve me armen, benen en hoofdhaar
Koop McGyver tape, plak het op behaarde plekken, laat het even zitten en trek het er dan vanafquote:
Ook je wenkbrauwen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:28 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik scheer alles behalve memijn armen, benen en hoofdhaar
Whahaha, dat ziet toch niet uit man!..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:28 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik scheer alles behalve me armen, benen en hoofdhaar
Ik trim mijn teenharen en af en toe borstelenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:30 schreef sinepedraap het volgende:
Zijn er mannen hier die hun teenhaar scheren?
valt mee, ik heb niet zo veel armhaarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:30 schreef Tism het volgende:
[..]
Whahaha, dat ziet toch niet uit man!..
Ja of gewoon vlechtjes en zo leuk voor in sandalen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik trim mijn teenharen en af en toe borstelen
Daarbij heb ik hulp nodig..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Koop McGyver tape, plak het op behaarde plekken, laat het even zitten en trek het er dan vanaf![]()
![]()
Dat kan inderdaad best leuk zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:33 schreef Sinosappel het volgende:
Borsthaar vind ik wel leuk eigenlijk.
Kan altijd op jou rekenen met zelfde smaak in mannenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:34 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad best leuk zijn
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan altijd op jou rekenen met zelfde smaak in mannen
Je moet dan ook gewoon met je vinger beetje over je tepel wrijven en zo hè?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:46 schreef Tism het volgende:
[..]
Heb ik wel eens bij mezelf gedaan, vond r niks aan..
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:46 schreef Tism het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:33 schreef Sinosappel het volgende:
Borsthaar vind ik wel leuk eigenlijk.
Echte vrouwen houden van echte mannen, toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:34 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad best leuk zijn
Sukkelquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:46 schreef Tism het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Echte vrouwen houden van echte mannen, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
Vanzelfsprekend. Je boxer naar beneden trekken dat er een hoop haren blijven hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]Jezus. Gast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heaven is a place on earth with you
Ik vind het mooier..mannelijker...maar dan wel SCHOON natuurlijk, en zen gevalletje zelf daar moet geen haar op zitten vind ik dat is ranzig als je hem oraal wil bevredigenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:56 schreef antfukker het volgende:
Wat vinden vrouwen eigenlijk van schaamhaar bij mannen?
Absoluut niet geschoren!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:08 schreef Sinosappel het volgende:
Hoe vinden jullie dat mannen hun okselhaar moeten hebben?
Harsen. Werkt als een trein.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:53 schreef sinepedraap het volgende:
Ik zit er wel eens aan te denken, eigenlijk elke keer als ik weer m'n ballen moet scheren, om gewoon permanent weg te laten laseren. Maar wat nou als het over een aantal jaar weer in de mode is of zo of.. Hmmm lastig. Iemand ervaring?
Ja ik ben in dubio erover, ik vind het wel mooier staan, met schaamhaar. Maare.. het voelt wel iets minder fijn als je bezig bent enzoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:52 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Ik vind het mooier..mannelijker...maar dan wel SCHOON natuurlijk, en zen gevalletje zelf daar moet geen haar op zitten vind ik dat is ranzig als je hem oraal wil bevredigen
Niemand denkt dan meer aan de 70'squote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:53 schreef sinepedraap het volgende:
Ik zit er wel eens aan te denken, eigenlijk elke keer als ik weer m'n ballen moet scheren, om gewoon permanent weg te laten laseren. Maar wat nou als het over een aantal jaar weer in de mode is of zo of.. Hmmm lastig. Iemand ervaring?
Ruwe haren schuren ook vaak de tedere huidjes van dames.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:54 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik ben in dubio erover, ik vind het wel mooier staan, met schaamhaar. Maare.. het voelt wel iets minder fijn als je bezig bent enzo
Nou da's nog best leuk soms eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:48 schreef muhahaha het volgende:
Bwahahaha zelf gedaan, ja duh denk je dat die vrouwen de hele tijd aan hun borst zitten, das toch ook niks aan! Neen het gaat erom dat je aan iets kan zitten wat niet van jou is
Dwing ik hem om het in vervolg te laten staanquote:
Je kotst graag haarballen uit?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:56 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Dwing ik hem om het in vervolg te laten staan
Ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:48 schreef muhahaha het volgende:
ja duh denk je dat die vrouwen de hele tijd aan hun borst zitten
Jij likt graag aan oksels?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je kotst graag haarballen uit?
Misschien dat je degene die tussen je tanden zitten weer terug kan geven waarna hij ze even met wat superlijm terugplakt?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:56 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Dwing ik hem om het in vervolg te laten staan
Ja, dat is niet fijn..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ruwe haren schuren ook vaak de tedere huidjes van dames.
Je bedoeld tijden de sex ? Vind het best fijn lekker zachtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:54 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik ben in dubio erover, ik vind het wel mooier staan, met schaamhaar. Maare.. het voelt wel iets minder fijn als je bezig bent enzo
Dat had ik al toen ik tien was of zo. Toen vond iedereen me raar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja, dat is niet fijn..
Mannen met haren op hun armen enzo vind ik trouwens ook best aantrekkelijk
Ja ik ook. En baardgroeiquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja, dat is niet fijn..
Wij moeten samen op mannen jacht gaanquote:
Ik neem wel eens een diepe snuif, gewoon omdat het lekker is.quote:
wtf?? alsof ik aan zijn oksels ga lebberen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je kotst graag haarballen uit?
Ja! Nee slecht plan juist, wij vallen precies op dezelfde types en dan moeten we weer beslissen wie hem mag hebben enzoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:59 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wij moeten samen op mannen jacht gaan
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:59 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
wtf?? alsof ik aan zijn oksels ga lebberen?
quote:
Bestaan er mannen die dit wegscheren dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja, dat is niet fijn..
Ja... Kan ik ook best wel wat op bedenken hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja! Nee slecht plan juist, wij vallen precies op dezelfde types en dan moeten we weer beslissen wie hem mag hebben enzo
Neem hem dan gewoon tegelijk. Niet moeilijk doen. Geouwehoer altijd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja! Nee slecht plan juist, wij vallen precies op dezelfde types en dan moeten we weer beslissen wie hem mag hebben enzo
Aah foutje dusquote:
Ik heb vroeger wel eens een stuk beenhaar geschoren (precies zo'n strookje) om mijn nieuwe scheermes te testen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bestaan er mannen die dit wegscheren dan?
Dat weet ik niet, mijn ex vriend scheerde wel zijn okselhaar wegquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bestaan er mannen die dit wegscheren dan?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja... Kan ik ook best wel wat op bedenken hoor
Dit kon ik verwachten van jullie natuurlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Neem hem dan gewoon tegelijk. Niet moeilijk doen. Geouwehoer altijd.
Homoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:02 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, mijn ex vriend scheerde wel zijn okselhaar weg
Ik ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel eens een stuk beenhaar geschoren (precies zo'n strookje) om mijn nieuwe scheermes te testen.
Voorderest: homo's en zwemmers.
Haha ja maar het is gewoon leuk om te doen, tenminste ik kan van zulke kleinigheden echt genieten hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook._!
Een hele tijd met zo'n streep rondgelopen.
Je weet nog niet of dat een man of een vrouw was dus?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:02 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Iedereen met humor wel denk ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Haha ja maar het is gewoon leuk om te doen, tenminste ik kan van zulke kleinigheden echt genieten hoor.
Waarom is datquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:02 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hahaha ik heb een keer mijn ex zijn benen totaal haarloos gemaakt..niet omdat ik dat mooi vond maar wel leuk om te doenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iedereen met humor wel denk ik.
En hij liet dat toe?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:05 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Hahaha ik heb een keer mijn ex zijn benen totaal haarloos gemaakt..niet omdat ik dat mooi vond maar wel leuk om te doen
Ja maar dan lijkt het weer alsof je dat expres doet, zou me er dan wel voor schamen. Liever gewoon 1 zo'n strookje weg met je nieuwe scheermes. Tenminste, ook al lang niet gedaan daar niet vanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:05 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Hahaha ik heb een keer mijn ex zijn benen totaal haarloos gemaakt..niet omdat ik dat mooi vond maar wel leuk om te doen
Hij vond het schoner staan als hij ging zwemmen.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Dit kon ik verwachten van jullie natuurlijk
Uh ja...maarja ik kan dan ook heel overheersend zijn/doenquote:
Ik heb een collega gehad die zijn vriendin altijd z'n konthaar liet scheren. Deed jij dat ook?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:05 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Of hij is gewoon een half mietje. Mijn beenhaar gaat er in ieder geval niet vanaf.. Al die enge metromannetjes..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:07 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Uh ja...maarja ik kan dan ook heel overheersend zijn/doen![]()
Of hij mist een balletje of twee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:07 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Uh ja...maarja ik kan dan ook heel overheersend zijn/doen![]()
Wat?! Epileer mijn konthaar bij maanlicht!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:07 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ik heb een collega gehad die zijn vriendin altijd z'n konthaar liet scheren. Deed jij dat ook?
Romantisch ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:07 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ik heb een collega gehad die zijn vriendin altijd z'n konthaar liet scheren. Deed jij dat ook?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:06 schreef rosepetals het volgende:
HahaMaar nee, ik zou jou volgens mij veel te leuk vinden om te delen met een ander
Nee wel likken uiteraard.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:07 schreef Knaller het volgende:
[..]
Jullie zouden elkaar wel zoenen. Die leugens altijd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]Tis dat ik niet op vrouwen val Roos, anders had deze lijn echt gewerkt
![]()
Nope.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jullie zouden elkaar wel zoenen. Die leugens altijd.
Wiehoeee I still got itquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]Tis dat ik niet op vrouwen val Roos, anders had deze lijn echt gewerkt
![]()
Probeer Fascination. Of alle vrouwen in de Fernandes reeksquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wiehoeee I still got it![]()
![]()
![]()
Bijna geen vrouwen vallen op vrouwen, hard knock life.
Ben je bi dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wiehoeee I still got it![]()
![]()
![]()
Bijna geen vrouwen vallen op vrouwen, hard knock life.
Link?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Probeer Fascination. Of alle vrouwen in de Fernandes reeks
Jaquote:
Maar ik vind jou leuk!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Probeer Fascination. Of alle vrouwen in de Fernandes reeks
Wat?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Of alle vrouwen in de Fernandes reeks
In de filmpjes die ik kijk neuken mannen elkaar in elkaars kont. Maar jij zou je zeker ook niet aan Id_do_her vergrijpen he? De leugens.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:11 schreef luckass het volgende:
[..]
in de films die ik kijk anders wel
Immer de leugens.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
In de filmpjes die ik kijk neuken mannen elkaar in elkaars kont. Maar jij zou je zeker ook niet aan Id_do_her vergrijpen he? De leugens.
ik zou hem doen (no homo)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
In de filmpjes die ik kijk neuken mannen elkaar in elkaars kont. Maar jij zou je zeker ook niet aan Id_do_her vergrijpen he? De leugens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |