Tss... wat denk je, even lekker op de persoon spelen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:28 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wat denk je? ff makkelijk scoren in zon topic?
Kale kano'squote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:49 schreef spuitster het volgende:
(een beetje) schaamhaar is al een tijdje weer in de mode. Dat is toch wat ik het meest zie als ik een dagje naar de sauna ga.
Compleet kale kano's zie je eigenlijk alleen nog maar bij prachtwijk-Anita's met zo'n reetgewei tatoeage.
Een beetje is ook gewoon mooiquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:49 schreef spuitster het volgende:
(een beetje) schaamhaar is al een tijdje weer in de mode. Dat is toch wat ik het meest zie als ik een dagje naar de sauna ga.
Compleet kale kano's zie je eigenlijk alleen nog maar bij prachtwijk-Anita's met zo'n reetgewei tatoeage.
Die is gewoon foutquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een beetje is ook gewoon mooiAls ik kale kano's wil ga ik wel naar het hofnarretje ofso.
watquote:
Stoer hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:28 schreef rolfson het volgende:
Gadverdamme wijven met schaamhaar. Boven dr kutje vind ik het best maar dr om heen en helemaal als je zo'n harig wijf heeft met haar bij dr anus vind ik echt vies man. Om dit probleem op te lossen moet je gewoon elke keer als je klaarkomt vlug op dr schaamhaar klaarkomen. Op een gegeven moment vinden ze het zoveel werk al die klontjes er tijdens het douchen uit te halen dat ze weer beginnen te scheren.
Als je een echte vent bent pak je gewoon een pluk van dr vast en trekt het er in een vloeiende beweging uit. Als ze begint te krijsen schreeuw je dat ze een lelijke hoer is en als ze begint te janken geef je dr een scheermes.
Ik moest lachen IRLquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een beetje is ook gewoon mooiAls ik kale kano's wil ga ik wel naar het hofnarretje ofso.
Kennelijk vindt ze het vanzelfsprekend dat je bij dr bent.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:42 schreef Id_do_her het volgende:
Ze heeft er gewoon geen zin meer in en vind het niet meer de moeite.
Dat idee krijg ik er ook bij.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:44 schreef rolfson het volgende:
[..]
Kennelijk vindt ze het vanzelfsprekend dat je bij dr bent.
Hihi.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
We leven scheren met de TS mee.
Allemaal mensen om TS der vriendin heen... Die 1 met zijn allen 1 scheermesje vasthouden...quote:
Scheermesje? Ik hou de camera vastquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Allemaal mensen om TS der vriendin heen... Die 1 met zijn allen 1 scheermesje vasthouden...
Het lijkt me niet praktisch
Wie ben jij.quote:
Ik trok echt een smerige kop toen ik je reactie las. Ik denk ik deel het even mee. Vieze praatjes ik moet straks nog eten weet je. En mijn ex heeft ooit eens beestjes gehad dat is niet prettig flossen kan ik je zeggen.quote:
Ik had al gegeten, maar zodra er begroeing is komen de beesies vanzelf, echt zo ranzigquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:51 schreef rolfson het volgende:
[..]
Ik trok echt een smerige kop toen ik je reactie las. Ik denk ik deel het even mee. Vieze praatjes ik moet straks nog eten weet je. En mijn ex heeft ooit eens beestjes gehad dat is niet prettig flossen kan ik je zeggen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik had al gegeten, maar zodra er begroeing is komen de beesies vanzelf, echt zo ranzig
gatverdamme jij bent echt een viespeukquote:
Misschien moet je haar aanraden een slipje te dragen of toch nog even wachten met minirokjesquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
...vanonder dus.
Met als argument dat het "nu te koud is". (
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |