Goed idee, alleen ben ik geen roker.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
S'nachts stiekem afknippen en er sjekkies van rollen, schijn je behoorlijk high van te worden heb ik gehoord.
Je plaatje is veelste grootquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:57 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Vriendin van TS
[ afbeelding ]
Men's Health!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:05 schreef Pharkus het volgende:
Welk vrouwenblaadje moet ik uit de handel halen?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
S'nachts stiekem afknippen en er sjekkies van rollen, schijn je behoorlijk high van te worden heb ik gehoord.
Stel je niet zo aan, het is meer bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:57 schreef Ceviche het volgende:
Dat jij alleen met je vriendin naar bed gaat als ze geschoren is, vind ik een klacht waard.
Tijd heeft ze wel, zin misschien niet. Maar hoelang ben je er nou mee bezig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:01 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Haar argument zuigt natuurlijk...waarschijnlijk heeft ze gewoon geen zin of tijd?
Stel anders voor om haar te scheren..kan leuk zijn
Bij wijze van spreken? Je duikt niet meer met haar het bed in, bij wijze van spreken, dus je doet het nog wel met haar, maar liever niet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, het is meer bij wijze van spreken.
Ik doelde op mijn uitspraak over het niet meer naar bed willen. Natuurlijk wil ik dat wel, maar het zou wel fijn zijn als die dos haar weer wegging.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:09 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken? Je duikt niet meer met haar het bed in, bij wijze van spreken, dus je doet het nog wel met haar, maar liever niet?
Misschien moet je, bij wijze van spreken, gewoon niet zo zeuren.
Als ik eraan denk word ik totaal niet opgewonden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:05 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Haha kicken is een groot woord..maar het kan best erotisch zijn vind ik..althans die ervaring heb ik zelf, ben ik nu raar![]()
Waarom zie jij dat niet zitten eigenlijk?
Feministen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:09 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken? Je duikt niet meer met haar het bed in, bij wijze van spreken, dus je doet het nog wel met haar, maar liever niet?
Misschien moet je, bij wijze van spreken, gewoon niet zo zeuren.
Dan moet je toch maar eens op zoek gaan naar een jongere vriendin, die van zichzelf glad is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
...vanonder dus.
Met als argument dat het "nu te koud is". (, de ergste kou hebben wij al gehad en het gaat nu juist weer lekker warm weer worden.)
Ik denk dat ze het in zo'n belachelijk vrouwenblad heeft gelezen. Maar goed, ik zie er dus erg tegenop om zo'n bos haar in de mond te nemen en eigenlijk wil ik mijn stok er ook niet in stoppen.
Maar de hand gaat ook gauw vervelen. Ik baal enorm. Hopelijk wordt het snel weer zonnig weer en is dit een tijdelijk iets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
Dan gewoon zelf harsen, dan is ze voortaan niet meer zo lui.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:19 schreef Lithia het volgende:
Wat een onzinargument van haar. Ze is gewoon te lui om te scheren volgens mij.
Ik vind het gewoon een non-klacht, het kan best zijn dat je het niet prettig vindt maar er zijn nog genoeg andere mogelijkheden op dat gebied, en anders wel genoeg manieren haar over te halen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik doelde op mijn uitspraak over het niet meer naar bed willen. Natuurlijk wil ik dat wel, maar het zou wel fijn zijn als die dos haar weer wegging.
Heb ik op een gevoelige haarsnaar geraakt of zo?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:48 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een non-klacht, het kan best zijn dat je het niet prettig vindt maar er zijn nog genoeg andere mogelijkheden op dat gebied, en anders wel genoeg manieren haar over te halen.
Wees creatief, als je het leuk genoeg doet haal je haar vast over. Ik kreeg alleen de indruk dat je dit zo'n groot probleem vindt dat je het bijna uit zou maken terwijl het heel oplosbaar is
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:46 schreef Marie30 het volgende:
Ingenieus dat die opblaaspoppen tegenwoordig ook al schaamhaar hebben.
quote:
Origineel weer jongens.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:48 schreef leeell het volgende:
haha een pop heeft helemaal geen haar gekkie
Denken dat ik een heel topic doorleesquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
[..]
[..]
Origineel weer jongens.
Ik weet wel dat je een meisje bent. Meisje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:01 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Denken dat ik een heel topic doorleesen als je niet ziet dat ik een meisje ben, wordt mijn poppen-veronderstelling alleen maar versterkt...
Ok kusjesquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je een meisje bent. Meisje.
De Philips RQ 1150.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:09 schreef SonicVolcano het volgende:
Vol met de scheerkop erin en dan eruit trekken
Zoiets als dit.
Wat is hier niet duidelijk aan dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:34 schreef Ulx het volgende:
En dan klaagt TS dat ik vage topics open.
't Is duidelijk genoeg.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat is hier niet duidelijk aan dan?
Of voetschimmel dat helemaal naar boven klimt en te pijnlijk is als ze gaat scheren.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:36 schreef Ulx het volgende:
[..]
't Is duidelijk genoeg.
Weet je zeker dat het geen mos is wat er groeit?
Het is duidelijk. Je hebt een vieze vriendin. (K)quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat is hier niet duidelijk aan dan?
Haha, TS' vriendin heeft dit:quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:37 schreef HSG het volgende:
[..]
Of voetschimmel dat helemaal naar boven klimt en te pijnlijk is als ze gaat scheren.
Daar dacht ik ook net aanquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Haha, TS' vriendin heeft dit:
[ afbeelding ]
Nou wil ik graag een opmerking maken, maar da's zo simpel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:38 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik moest denken aan mijn schoonmoeder.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou wil ik graag een opmerking maken, maar da's zo simpel.
Ik maak geen opmerking hoor. Waarom zou ik een opmerking maken over het feit dat jij in een harige flamoezen topic post dat het je doet denken aan je schoonmoeder? Daarover valt niet eens iets flauws te schrijven.quote:
Haar flamoes is het probleem niet echt. Die baard des te meer.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik maak geen opmerking hoor. Waarom zou ik een opmerking maken over het feit dat jij in een harige flamoezen topic post dat het je doet denken aan je schoonmoeder? Daarover valt niet eens iets flauws te schrijven.
* Ulx pakt chips en bier en gaat zitten wachten tot de pleuris uitbreekt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:16 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Haar flamoes is het probleem niet echt. Die baard des te meer.
Denken dat hierdoor KLB aan gaat. Je bent echt te lang weggeweest dude.
Wat denk je? ff makkelijk scoren in zon topic?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:27 schreef classpc het volgende:
Wat een stomme vriendin... ze moet zich gewoon scheren!
Tss... wat denk je, even lekker op de persoon spelen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:28 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wat denk je? ff makkelijk scoren in zon topic?
Kale kano'squote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:49 schreef spuitster het volgende:
(een beetje) schaamhaar is al een tijdje weer in de mode. Dat is toch wat ik het meest zie als ik een dagje naar de sauna ga.
Compleet kale kano's zie je eigenlijk alleen nog maar bij prachtwijk-Anita's met zo'n reetgewei tatoeage.
Een beetje is ook gewoon mooiquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:49 schreef spuitster het volgende:
(een beetje) schaamhaar is al een tijdje weer in de mode. Dat is toch wat ik het meest zie als ik een dagje naar de sauna ga.
Compleet kale kano's zie je eigenlijk alleen nog maar bij prachtwijk-Anita's met zo'n reetgewei tatoeage.
Die is gewoon foutquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een beetje is ook gewoon mooiAls ik kale kano's wil ga ik wel naar het hofnarretje ofso.
watquote:
Stoer hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:28 schreef rolfson het volgende:
Gadverdamme wijven met schaamhaar. Boven dr kutje vind ik het best maar dr om heen en helemaal als je zo'n harig wijf heeft met haar bij dr anus vind ik echt vies man. Om dit probleem op te lossen moet je gewoon elke keer als je klaarkomt vlug op dr schaamhaar klaarkomen. Op een gegeven moment vinden ze het zoveel werk al die klontjes er tijdens het douchen uit te halen dat ze weer beginnen te scheren.
Als je een echte vent bent pak je gewoon een pluk van dr vast en trekt het er in een vloeiende beweging uit. Als ze begint te krijsen schreeuw je dat ze een lelijke hoer is en als ze begint te janken geef je dr een scheermes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |