Goed idee, alleen ben ik geen roker.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
S'nachts stiekem afknippen en er sjekkies van rollen, schijn je behoorlijk high van te worden heb ik gehoord.
Je plaatje is veelste grootquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:57 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Vriendin van TS
[ afbeelding ]
Men's Health!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:05 schreef Pharkus het volgende:
Welk vrouwenblaadje moet ik uit de handel halen?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
S'nachts stiekem afknippen en er sjekkies van rollen, schijn je behoorlijk high van te worden heb ik gehoord.
Stel je niet zo aan, het is meer bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:57 schreef Ceviche het volgende:
Dat jij alleen met je vriendin naar bed gaat als ze geschoren is, vind ik een klacht waard.
Tijd heeft ze wel, zin misschien niet. Maar hoelang ben je er nou mee bezig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:01 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Haar argument zuigt natuurlijk...waarschijnlijk heeft ze gewoon geen zin of tijd?
Stel anders voor om haar te scheren..kan leuk zijn
Bij wijze van spreken? Je duikt niet meer met haar het bed in, bij wijze van spreken, dus je doet het nog wel met haar, maar liever niet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, het is meer bij wijze van spreken.
Ik doelde op mijn uitspraak over het niet meer naar bed willen. Natuurlijk wil ik dat wel, maar het zou wel fijn zijn als die dos haar weer wegging.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:09 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken? Je duikt niet meer met haar het bed in, bij wijze van spreken, dus je doet het nog wel met haar, maar liever niet?
Misschien moet je, bij wijze van spreken, gewoon niet zo zeuren.
Als ik eraan denk word ik totaal niet opgewonden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:05 schreef Sweetheart1988 het volgende:
Haha kicken is een groot woord..maar het kan best erotisch zijn vind ik..althans die ervaring heb ik zelf, ben ik nu raar![]()
Waarom zie jij dat niet zitten eigenlijk?
Feministen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:09 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken? Je duikt niet meer met haar het bed in, bij wijze van spreken, dus je doet het nog wel met haar, maar liever niet?
Misschien moet je, bij wijze van spreken, gewoon niet zo zeuren.
Dan moet je toch maar eens op zoek gaan naar een jongere vriendin, die van zichzelf glad is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
...vanonder dus.
Met als argument dat het "nu te koud is". (, de ergste kou hebben wij al gehad en het gaat nu juist weer lekker warm weer worden.)
Ik denk dat ze het in zo'n belachelijk vrouwenblad heeft gelezen. Maar goed, ik zie er dus erg tegenop om zo'n bos haar in de mond te nemen en eigenlijk wil ik mijn stok er ook niet in stoppen.
Maar de hand gaat ook gauw vervelen. Ik baal enorm. Hopelijk wordt het snel weer zonnig weer en is dit een tijdelijk iets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
Dan gewoon zelf harsen, dan is ze voortaan niet meer zo lui.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:19 schreef Lithia het volgende:
Wat een onzinargument van haar. Ze is gewoon te lui om te scheren volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |