Ik moest lachen IRLquote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een beetje is ook gewoon mooiAls ik kale kano's wil ga ik wel naar het hofnarretje ofso.
Kennelijk vindt ze het vanzelfsprekend dat je bij dr bent.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:42 schreef Id_do_her het volgende:
Ze heeft er gewoon geen zin meer in en vind het niet meer de moeite.
Dat idee krijg ik er ook bij.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:44 schreef rolfson het volgende:
[..]
Kennelijk vindt ze het vanzelfsprekend dat je bij dr bent.
Hihi.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
We leven scheren met de TS mee.
Allemaal mensen om TS der vriendin heen... Die 1 met zijn allen 1 scheermesje vasthouden...quote:
Scheermesje? Ik hou de camera vastquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Allemaal mensen om TS der vriendin heen... Die 1 met zijn allen 1 scheermesje vasthouden...
Het lijkt me niet praktisch
Wie ben jij.quote:
Ik trok echt een smerige kop toen ik je reactie las. Ik denk ik deel het even mee. Vieze praatjes ik moet straks nog eten weet je. En mijn ex heeft ooit eens beestjes gehad dat is niet prettig flossen kan ik je zeggen.quote:
Ik had al gegeten, maar zodra er begroeing is komen de beesies vanzelf, echt zo ranzigquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:51 schreef rolfson het volgende:
[..]
Ik trok echt een smerige kop toen ik je reactie las. Ik denk ik deel het even mee. Vieze praatjes ik moet straks nog eten weet je. En mijn ex heeft ooit eens beestjes gehad dat is niet prettig flossen kan ik je zeggen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:52 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik had al gegeten, maar zodra er begroeing is komen de beesies vanzelf, echt zo ranzig
gatverdamme jij bent echt een viespeukquote:
Misschien moet je haar aanraden een slipje te dragen of toch nog even wachten met minirokjesquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
...vanonder dus.
Met als argument dat het "nu te koud is". (
Ik ben een beetje sauna vreemd..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:49 schreef spuitster het volgende:
(een beetje) schaamhaar is al een tijdje weer in de mode. Dat is toch wat ik het meest zie als ik een dagje naar de sauna ga.
Compleet kale kano's zie je eigenlijk alleen nog maar bij prachtwijk-Anita's met zo'n reetgewei tatoeage.
Nee, dit verschilt per wellness center. Bij sommige sauna's is het zelfs verplicht om badkleding te dragen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:50 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje sauna vreemd..maar wat ik me dus eigenlijk altijd al afvraag :
Loopt iedereen daar in zijn nakie...en is dat bij elk wellness center zo of zit daar ook nog verschil in?
Precies, dit is gewoon een gevalletje verloederen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:10 schreef Juminelle het volgende:
Terechte klacht wel. Ongeschoren vrouwen
Wat een non-argument ook. Alsof je qua warmte ook maar enig verschil merkt als je je gewoon normaal kleedt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |