quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
"Mode" op het gebied van schaamhaar.. Please
En je tweede punt is ook bullshit. De meeste vrouwen die compleet naakt naar sauna's gaan zijn 45+ of 'prachtwijk-Anita's met zo'n reetgewei tatoeage', waardoor jouw beeld van de werkelijkheid uberhaupt niet realistisch is.
Waar de fuck heb je het over.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:41 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Kom jij als boswachter wel eens onveilige situaties tegen?
Vuurgevechten met stropers, wolven met hondsdolheid, losgeslagen beren etc.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar de fuck heb je het over.
Je vergeet beversquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vuurgevechten met stropers, wolven met hondsdolheid, losgeslagen beren etc.
Ok dankje...als ik dan een keer zou gaan dan zou ik echt eerst eens informerenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:10 schreef Juminelle het volgende:
Terechte klacht wel. Ongeschoren vrouwen
Wat een non-argument ook. Alsof je qua warmte ook maar enig verschil merkt als je je gewoon normaal kleedt
[..]
Nee, dit verschilt per wellness center. Bij sommige sauna's is het zelfs verplicht om badkleding te dragen.
Hangt er vanaf hoe lang je het laat groeien he.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:52 schreef muhahaha het volgende:
De derde functie zou die van stootkussen zijn tijdens hevige vrijpartijen. Dat betwijfel ik. We hebben het hier over wat haren, niet over een goed gevuld donzen dekbed.
Aldus Mona
Zelfde als wat mannen van schaamhaar bij vrouwen vinden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:56 schreef antfukker het volgende:
Wat vinden vrouwen eigenlijk van schaamhaar bij mannen?
Boswachter, bossen haar. Je ziet hem echt niet?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar de fuck heb je het over.
Jij hebt er een straaljager in geschoren?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zelfde als wat mannen van schaamhaar bij vrouwen vinden.
Dat heb je er goed uit begrepen jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij hebt er een straaljager in geschoren?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang je het laat groeien he.
Zelfs ik zag m van mijlenverquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:10 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Boswachter, bossen haar. Je ziet hem echt niet?
Ik weet vrij zeker dat ik niet harig genoeg ben voor die functie, maar heb het nog nooit geprobeerd eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang je het laat groeien he.
Nou, wat let jequote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat ik niet harig genoeg ben voor die functie, maar heb het nog nooit geprobeerd eigenlijk.
die functiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat ik niet harig genoeg ben voor die functie, maar heb het nog nooit geprobeerd eigenlijk.
je hebt ervaring!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Het jeukt, het is lelijk, het voelt vies,
Ach om het te proberen kan het toch welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Het jeukt, het is lelijk, het voelt vies,
Ervaring met schaamhaar? jij niet?quote:
Jij beweert dat dit niet zo is?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:46 schreef spuitster het volgende:
[..]Tip: ga eens naar een sauna die niet meedoet met Groupon.
Ik ook niet zoveel, begon op mijn 14e met scheren en toen had ik niet eens een bikinilijn om te scheren.quote:
Neuken?quote:
Zo vroeg? ik vond juist haar op mijn ballen stoer.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook niet zoveel, begon op mijn 14e met scheren en toen had ik niet eens een bikinilijn om te scheren.
Wie zegt dat ik er niet mee weg kom?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind je lief, dus ik gun je geen celstraf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |