Ik ook niet zoveel, begon op mijn 14e met scheren en toen had ik niet eens een bikinilijn om te scheren.quote:
Neuken?quote:
Zo vroeg? ik vond juist haar op mijn ballen stoer.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook niet zoveel, begon op mijn 14e met scheren en toen had ik niet eens een bikinilijn om te scheren.
Wie zegt dat ik er niet mee weg kom?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik vind je lief, dus ik gun je geen celstraf.
Boeiend als je verder wel gewoon tieten hebt, maar geen haar is juist beter.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo vroeg? ik vond juist haar op mijn ballen stoer.
[..]
Wie zegt dat ik er niet mee weg kom?
quote:
Niemand komt weg met slechtheidquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo vroeg? ik vond juist haar op mijn ballen stoer.
[..]
Wie zegt dat ik er niet mee weg kom?
Bij mij was het precies andersom. Eerst haar op mijn zak en toen pas baardgroei.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook niet zoveel, begon op mijn 14e met scheren en toen had ik niet eens een bikinilijn om te scheren.
Wel terecht opzichquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:01 schreef AthCom het volgende:
[..]
Zoiets zeg je toch niet over 2Nutz' seksprestaties?
Ik vind je goed hoor.quote:
niet behaardquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:08 schreef Sinosappel het volgende:
Hoe vinden jullie dat mannen hun okselhaar moeten hebben?
Ja trimmen is gewoon netjes zo niet te kort en nog belangrijker niet zo'n shagbaard door de mouwen van je T-shirt.quote:
En je okselhaar moet nog doorkomen of wat?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:21 schreef Mellebast het volgende:
ik zweet bijna niet zonder haar onder me oksels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |