Ga dan in een bad met zoutzuur liggen, week je alles losquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:23 schreef Tism het volgende:
Gewoon alles scheren, oksels, schaamstreek, onder je neus en tussen je tenen, alles lekker glad!..
ik scheer alles behalve me armen, benen en hoofdhaarquote:
Heb ik niet..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga dan in een bad met zoutzuur liggen, week je alles los
je kont ook¿quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:28 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik scheer alles behalve me armen, benen en hoofdhaar
Koop McGyver tape, plak het op behaarde plekken, laat het even zitten en trek het er dan vanafquote:
Ook je wenkbrauwen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:28 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik scheer alles behalve memijn armen, benen en hoofdhaar
Whahaha, dat ziet toch niet uit man!..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:28 schreef haan33 het volgende:
[..]
ik scheer alles behalve me armen, benen en hoofdhaar
Ik trim mijn teenharen en af en toe borstelenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:30 schreef sinepedraap het volgende:
Zijn er mannen hier die hun teenhaar scheren?
valt mee, ik heb niet zo veel armhaarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:30 schreef Tism het volgende:
[..]
Whahaha, dat ziet toch niet uit man!..
Ja of gewoon vlechtjes en zo leuk voor in sandalen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik trim mijn teenharen en af en toe borstelen
Daarbij heb ik hulp nodig..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Koop McGyver tape, plak het op behaarde plekken, laat het even zitten en trek het er dan vanaf![]()
![]()
Dat kan inderdaad best leuk zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:33 schreef Sinosappel het volgende:
Borsthaar vind ik wel leuk eigenlijk.
Kan altijd op jou rekenen met zelfde smaak in mannenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:34 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad best leuk zijn
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan altijd op jou rekenen met zelfde smaak in mannen
Je moet dan ook gewoon met je vinger beetje over je tepel wrijven en zo hè?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:46 schreef Tism het volgende:
[..]
Heb ik wel eens bij mezelf gedaan, vond r niks aan..
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:46 schreef Tism het volgende:
[..]
Heb ik wel eens bij mezelf gedaan, vond r niks aan..
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:33 schreef Sinosappel het volgende:
Borsthaar vind ik wel leuk eigenlijk.
Echte vrouwen houden van echte mannen, toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:34 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad best leuk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |