Sukkelquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:46 schreef Tism het volgende:
[..]
Heb ik wel eens bij mezelf gedaan, vond r niks aan..
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Echte vrouwen houden van echte mannen, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
Vanzelfsprekend. Je boxer naar beneden trekken dat er een hoop haren blijven hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]Jezus. Gast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heaven is a place on earth with you
Ik vind het mooier..mannelijker...maar dan wel SCHOON natuurlijk, en zen gevalletje zelf daar moet geen haar op zitten vind ik dat is ranzig als je hem oraal wil bevredigenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:56 schreef antfukker het volgende:
Wat vinden vrouwen eigenlijk van schaamhaar bij mannen?
Absoluut niet geschoren!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:08 schreef Sinosappel het volgende:
Hoe vinden jullie dat mannen hun okselhaar moeten hebben?
Harsen. Werkt als een trein.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:53 schreef sinepedraap het volgende:
Ik zit er wel eens aan te denken, eigenlijk elke keer als ik weer m'n ballen moet scheren, om gewoon permanent weg te laten laseren. Maar wat nou als het over een aantal jaar weer in de mode is of zo of.. Hmmm lastig. Iemand ervaring?
Ja ik ben in dubio erover, ik vind het wel mooier staan, met schaamhaar. Maare.. het voelt wel iets minder fijn als je bezig bent enzoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:52 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Ik vind het mooier..mannelijker...maar dan wel SCHOON natuurlijk, en zen gevalletje zelf daar moet geen haar op zitten vind ik dat is ranzig als je hem oraal wil bevredigen
Niemand denkt dan meer aan de 70'squote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:53 schreef sinepedraap het volgende:
Ik zit er wel eens aan te denken, eigenlijk elke keer als ik weer m'n ballen moet scheren, om gewoon permanent weg te laten laseren. Maar wat nou als het over een aantal jaar weer in de mode is of zo of.. Hmmm lastig. Iemand ervaring?
Ruwe haren schuren ook vaak de tedere huidjes van dames.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:54 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik ben in dubio erover, ik vind het wel mooier staan, met schaamhaar. Maare.. het voelt wel iets minder fijn als je bezig bent enzo
Nou da's nog best leuk soms eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:48 schreef muhahaha het volgende:
Bwahahaha zelf gedaan, ja duh denk je dat die vrouwen de hele tijd aan hun borst zitten, das toch ook niks aan! Neen het gaat erom dat je aan iets kan zitten wat niet van jou is
Dwing ik hem om het in vervolg te laten staanquote:
Je kotst graag haarballen uit?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:56 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Dwing ik hem om het in vervolg te laten staan
Ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:48 schreef muhahaha het volgende:
ja duh denk je dat die vrouwen de hele tijd aan hun borst zitten
Jij likt graag aan oksels?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je kotst graag haarballen uit?
Misschien dat je degene die tussen je tanden zitten weer terug kan geven waarna hij ze even met wat superlijm terugplakt?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:56 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Dwing ik hem om het in vervolg te laten staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |