Ja maar dan lijkt het weer alsof je dat expres doet, zou me er dan wel voor schamen. Liever gewoon 1 zo'n strookje weg met je nieuwe scheermes. Tenminste, ook al lang niet gedaan daar niet vanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:05 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Hahaha ik heb een keer mijn ex zijn benen totaal haarloos gemaakt..niet omdat ik dat mooi vond maar wel leuk om te doen
Hij vond het schoner staan als hij ging zwemmen.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Dit kon ik verwachten van jullie natuurlijk
Uh ja...maarja ik kan dan ook heel overheersend zijn/doenquote:
Ik heb een collega gehad die zijn vriendin altijd z'n konthaar liet scheren. Deed jij dat ook?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:05 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Hahaha ik heb een keer mijn ex zijn benen totaal haarloos gemaakt..niet omdat ik dat mooi vond maar wel leuk om te doen
Of hij is gewoon een half mietje. Mijn beenhaar gaat er in ieder geval niet vanaf.. Al die enge metromannetjes..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:07 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Uh ja...maarja ik kan dan ook heel overheersend zijn/doen![]()
Of hij mist een balletje of twee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:07 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Uh ja...maarja ik kan dan ook heel overheersend zijn/doen![]()
Wat?! Epileer mijn konthaar bij maanlicht!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:07 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ik heb een collega gehad die zijn vriendin altijd z'n konthaar liet scheren. Deed jij dat ook?
Romantisch ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:07 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ik heb een collega gehad die zijn vriendin altijd z'n konthaar liet scheren. Deed jij dat ook?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:06 schreef rosepetals het volgende:
HahaMaar nee, ik zou jou volgens mij veel te leuk vinden om te delen met een ander
Nee wel likken uiteraard.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:07 schreef Knaller het volgende:
[..]
Jullie zouden elkaar wel zoenen. Die leugens altijd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]Tis dat ik niet op vrouwen val Roos, anders had deze lijn echt gewerkt
![]()
Nope.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jullie zouden elkaar wel zoenen. Die leugens altijd.
Wiehoeee I still got itquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]Tis dat ik niet op vrouwen val Roos, anders had deze lijn echt gewerkt
![]()
Probeer Fascination. Of alle vrouwen in de Fernandes reeksquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wiehoeee I still got it![]()
![]()
![]()
Bijna geen vrouwen vallen op vrouwen, hard knock life.
Ben je bi dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wiehoeee I still got it![]()
![]()
![]()
Bijna geen vrouwen vallen op vrouwen, hard knock life.
Link?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Probeer Fascination. Of alle vrouwen in de Fernandes reeks
Jaquote:
Maar ik vind jou leuk!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Probeer Fascination. Of alle vrouwen in de Fernandes reeks
Wat?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Of alle vrouwen in de Fernandes reeks
In de filmpjes die ik kijk neuken mannen elkaar in elkaars kont. Maar jij zou je zeker ook niet aan Id_do_her vergrijpen he? De leugens.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:11 schreef luckass het volgende:
[..]
in de films die ik kijk anders wel
Immer de leugens.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
In de filmpjes die ik kijk neuken mannen elkaar in elkaars kont. Maar jij zou je zeker ook niet aan Id_do_her vergrijpen he? De leugens.
ik zou hem doen (no homo)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
In de filmpjes die ik kijk neuken mannen elkaar in elkaars kont. Maar jij zou je zeker ook niet aan Id_do_her vergrijpen he? De leugens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |