Ja, dat is niet fijn..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ruwe haren schuren ook vaak de tedere huidjes van dames.
Je bedoeld tijden de sex ? Vind het best fijn lekker zachtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:54 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik ben in dubio erover, ik vind het wel mooier staan, met schaamhaar. Maare.. het voelt wel iets minder fijn als je bezig bent enzo
Dat had ik al toen ik tien was of zo. Toen vond iedereen me raar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja, dat is niet fijn..
Mannen met haren op hun armen enzo vind ik trouwens ook best aantrekkelijk
Ja ik ook. En baardgroeiquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja, dat is niet fijn..
Wij moeten samen op mannen jacht gaanquote:
Ik neem wel eens een diepe snuif, gewoon omdat het lekker is.quote:
wtf?? alsof ik aan zijn oksels ga lebberen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:57 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Je kotst graag haarballen uit?
Ja! Nee slecht plan juist, wij vallen precies op dezelfde types en dan moeten we weer beslissen wie hem mag hebben enzoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:59 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wij moeten samen op mannen jacht gaan
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:59 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
wtf?? alsof ik aan zijn oksels ga lebberen?
quote:
Bestaan er mannen die dit wegscheren dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:57 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja, dat is niet fijn..
Ja... Kan ik ook best wel wat op bedenken hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja! Nee slecht plan juist, wij vallen precies op dezelfde types en dan moeten we weer beslissen wie hem mag hebben enzo
Neem hem dan gewoon tegelijk. Niet moeilijk doen. Geouwehoer altijd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja! Nee slecht plan juist, wij vallen precies op dezelfde types en dan moeten we weer beslissen wie hem mag hebben enzo
Aah foutje dusquote:
Ik heb vroeger wel eens een stuk beenhaar geschoren (precies zo'n strookje) om mijn nieuwe scheermes te testen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bestaan er mannen die dit wegscheren dan?
Dat weet ik niet, mijn ex vriend scheerde wel zijn okselhaar wegquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bestaan er mannen die dit wegscheren dan?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja... Kan ik ook best wel wat op bedenken hoor
Dit kon ik verwachten van jullie natuurlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Neem hem dan gewoon tegelijk. Niet moeilijk doen. Geouwehoer altijd.
Homoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:02 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, mijn ex vriend scheerde wel zijn okselhaar weg
Ik ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel eens een stuk beenhaar geschoren (precies zo'n strookje) om mijn nieuwe scheermes te testen.
Voorderest: homo's en zwemmers.
Haha ja maar het is gewoon leuk om te doen, tenminste ik kan van zulke kleinigheden echt genieten hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook._!
Een hele tijd met zo'n streep rondgelopen.
Je weet nog niet of dat een man of een vrouw was dus?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:02 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Iedereen met humor wel denk ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:03 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Haha ja maar het is gewoon leuk om te doen, tenminste ik kan van zulke kleinigheden echt genieten hoor.
Waarom is datquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:02 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Hahaha ik heb een keer mijn ex zijn benen totaal haarloos gemaakt..niet omdat ik dat mooi vond maar wel leuk om te doenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Iedereen met humor wel denk ik.
En hij liet dat toe?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:05 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Hahaha ik heb een keer mijn ex zijn benen totaal haarloos gemaakt..niet omdat ik dat mooi vond maar wel leuk om te doen
Ja maar dan lijkt het weer alsof je dat expres doet, zou me er dan wel voor schamen. Liever gewoon 1 zo'n strookje weg met je nieuwe scheermes. Tenminste, ook al lang niet gedaan daar niet vanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:05 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Hahaha ik heb een keer mijn ex zijn benen totaal haarloos gemaakt..niet omdat ik dat mooi vond maar wel leuk om te doen
Hij vond het schoner staan als hij ging zwemmen.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
[..]
Dit kon ik verwachten van jullie natuurlijk
Uh ja...maarja ik kan dan ook heel overheersend zijn/doenquote:
Ik heb een collega gehad die zijn vriendin altijd z'n konthaar liet scheren. Deed jij dat ook?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:05 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Of hij is gewoon een half mietje. Mijn beenhaar gaat er in ieder geval niet vanaf.. Al die enge metromannetjes..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:07 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Uh ja...maarja ik kan dan ook heel overheersend zijn/doen![]()
Of hij mist een balletje of twee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:07 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Uh ja...maarja ik kan dan ook heel overheersend zijn/doen![]()
Wat?! Epileer mijn konthaar bij maanlicht!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:07 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ik heb een collega gehad die zijn vriendin altijd z'n konthaar liet scheren. Deed jij dat ook?
Romantisch ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:07 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ik heb een collega gehad die zijn vriendin altijd z'n konthaar liet scheren. Deed jij dat ook?
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:06 schreef rosepetals het volgende:
HahaMaar nee, ik zou jou volgens mij veel te leuk vinden om te delen met een ander
Nee wel likken uiteraard.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:07 schreef Knaller het volgende:
[..]
Jullie zouden elkaar wel zoenen. Die leugens altijd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]Tis dat ik niet op vrouwen val Roos, anders had deze lijn echt gewerkt
![]()
Nope.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jullie zouden elkaar wel zoenen. Die leugens altijd.
Wiehoeee I still got itquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]Tis dat ik niet op vrouwen val Roos, anders had deze lijn echt gewerkt
![]()
Probeer Fascination. Of alle vrouwen in de Fernandes reeksquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wiehoeee I still got it![]()
![]()
![]()
Bijna geen vrouwen vallen op vrouwen, hard knock life.
Ben je bi dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:10 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Wiehoeee I still got it![]()
![]()
![]()
Bijna geen vrouwen vallen op vrouwen, hard knock life.
Link?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Probeer Fascination. Of alle vrouwen in de Fernandes reeks
Jaquote:
Maar ik vind jou leuk!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Probeer Fascination. Of alle vrouwen in de Fernandes reeks
Wat?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Of alle vrouwen in de Fernandes reeks
In de filmpjes die ik kijk neuken mannen elkaar in elkaars kont. Maar jij zou je zeker ook niet aan Id_do_her vergrijpen he? De leugens.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:11 schreef luckass het volgende:
[..]
in de films die ik kijk anders wel
Immer de leugens.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
In de filmpjes die ik kijk neuken mannen elkaar in elkaars kont. Maar jij zou je zeker ook niet aan Id_do_her vergrijpen he? De leugens.
ik zou hem doen (no homo)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
In de filmpjes die ik kijk neuken mannen elkaar in elkaars kont. Maar jij zou je zeker ook niet aan Id_do_her vergrijpen he? De leugens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |