Ik ben een beetje sauna vreemd..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:49 schreef spuitster het volgende:
(een beetje) schaamhaar is al een tijdje weer in de mode. Dat is toch wat ik het meest zie als ik een dagje naar de sauna ga.
Compleet kale kano's zie je eigenlijk alleen nog maar bij prachtwijk-Anita's met zo'n reetgewei tatoeage.
Nee, dit verschilt per wellness center. Bij sommige sauna's is het zelfs verplicht om badkleding te dragen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:50 schreef Sweetheart1988 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje sauna vreemd..maar wat ik me dus eigenlijk altijd al afvraag :
Loopt iedereen daar in zijn nakie...en is dat bij elk wellness center zo of zit daar ook nog verschil in?
Precies, dit is gewoon een gevalletje verloederen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:10 schreef Juminelle het volgende:
Terechte klacht wel. Ongeschoren vrouwen
Wat een non-argument ook. Alsof je qua warmte ook maar enig verschil merkt als je je gewoon normaal kleedt
"Mode" op het gebied van schaamhaar.. Pleasequote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:49 schreef spuitster het volgende:
(een beetje) schaamhaar is al een tijdje weer in de mode. Dat is toch wat ik het meest zie als ik een dagje naar de sauna ga.
Compleet kale kano's zie je eigenlijk alleen nog maar bij prachtwijk-Anita's met zo'n reetgewei tatoeage.
Om het lichaam warm te houden en te voorkomen dat er vuiligheid in komt, het haar dient zeg maar als netje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:21 schreef White_Flower het volgende:
Ik vraag me af waarom een mens uberhaupt schaamhaar heeft.
En om een geur vast te houden die partners aan moet trekken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Om het lichaam warm te houden en te voorkomen dat er vuiligheid in komt, het haar dient zeg maar als netje.
Ergens tijdens de revolutie heeft een hipster bedacht dat het vies was et voilaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En om een geur vast te houden die partners aan moet trekken.
'de' revolutie?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ergens tijdens de revolutie heeft een hipster bedacht dat het vies was et voila
Hij bedoelt de afslachting.quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1 van de zoveelstelost count brah
?quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Om het lichaam warm te houden en te voorkomen dat er vuiligheid in komt, het haar dient zeg maar als netje.
Op een of andere manier klinkt dit ontzettend ranzig.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En om een geur vast te houden die partners aan moet trekken.
Zo'n bos shag oogt ook niet echt schoon, maar het is wel hygiėnischer.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:41 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Op een of andere manier klinkt dit ontzettend ranzig.
Okay, maar wat is de functie van haar op je benen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo'n bos shag oogt ook niet echt schoon, maar het is wel hygiėnischer.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:49 schreef Sinosappel het volgende:
Gewoon geen seks geven.
Werkt altijd.
Zegt wel wat over jowu doosquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:41 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Op een of andere manier klinkt dit ontzettend ranzig.
Isolatie en warmte.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:42 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Okay, maar wat is de functie van haar op je benen?
Wat een onzinquote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
ok sryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |