Je kent mequote:Op donderdag 23 februari 2012 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"mooie erfenis mama en papa" ?.
Whiskyquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:26 schreef stbabylon het volgende:
Nou ja, Heineken... Ik zei bier
Vanavond naar De Abdij, bier & whiskey café
Echt? Ik hou juist voornamelijk van blond bier, tripels etc. Qua speciaalbier dan he? Mijn "pils" is Guinnessquote:
http://reclamewereld.blog(...)e-belgische-biertestquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:26 schreef stbabylon het volgende:
Nou ja, Heineken... Ik zei bier
Vanavond naar De Abdij, bier & whiskey café
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]We hebben iemand verloren aan the dark side
Ik heb dat nooit echt lekker gevonden. Whisky. Doe mij maar gewoon bierquote:
In Almere dus, zover is wel duidelijk nuquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
I don't care, ik zit straks heerlijk comfy op de bank!
Rip aan de nabestaandenquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:27 schreef stbabylon het volgende:
Wat is dat voor gedrocht...quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:27 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In Almere dus, zover is wel duidelijk nu.
Héb jij dat?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
I don't care, ik zit straks heerlijk comfy op de bank!
Bijna.quote:
Oke.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bijna.En ik kijk er nu al naar uit.
Naar zo'n lelijk... Wat is het eigenlijk? Huispakquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel in m'n sweatpantsquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:36 schreef missbehavin het volgende:
Heerlijk op de bank zitten vegeteren
ziet er comfortabel uit, lekker warmquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, maar dit lijkt me net iets comfortabeler.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel in m'n sweatpants
Je moet het helemaal zelf weten als je wil eindigen als een kort stekeltjes haar op de bankhang type.quote:
Heeft je kerel er ook één?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, maar dit lijkt me net iets comfortabeler.
Ah, aren't you the sweetestquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het staat jou vast fantastischZoals alles
We moeten iets doen om te helpen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:36 schreef Godtje het volgende:
Het is inderdaad een hellend vlak en vaak het begin van het einde als je daar een toe gaat geven
Dat weiger ik te geloven. Miss is anders, ze is nu zichzelf niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze voldoet aan de verwachtingen dus nergens voor nodig.
Echt he? Een trappelzak voor volwassenen, hoe kom je erop?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Oke.
Ik veroordeel je niet, maar je bent ziek in je hoofd woman, ZIEK!
Niet meteen zo panieken schat, het komt goed.quote:
Ja duh.quote:
ze klaagt te weinig! dat dat kan in Nederland!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weiger ik te geloven. Miss is anders, ze is nu zichzelf niet.
blond en triple is een wereld van verschilquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt? Ik hou juist voornamelijk van blond bier, tripels etc. Qua speciaalbier dan he? Mijn "pils" is Guinness.
zelfs geen klachten over bossman meegekregenquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ze klaagt te weinig! dat dat kan in Nederland!![]()
God verhoede, ze lijkt zelfs wel.. gelukkig..?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ze klaagt te weinig! dat dat kan in Nederland!![]()
Het blijft een pils. Ook die test is met pilseners.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://reclamewereld.blog(...)e-belgische-biertest
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:42 schreef L-E het volgende:
[..]
God verhoede, ze lijkt zelfs wel.. gelukkig..?
[..]
[..]
quote:
Jahaaaa, die is toch heul niet voor buiten!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee hoor Miss, ik gun het je nog steeds!Die trappelzak moet je echter wel thuis laten als we gaan dubbeldaten.
johquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:44 schreef L-E het volgende:
Die trappelzak moet je echter wel thuis laten.
Je wordt met de dag gekker, het zou me niets verbazen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jahaaaa, die is toch heul niet voor buiten!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Je wordt met de dag gekker, het zou me niets verbazen.
*busje belt*quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik zou er zo mee naar de ah huppelen hoor, daar niet van.
Nou.....wacht maar, die grens ga je ook nog overschrijden. Het begint met boodschapjes doen om de hoek, maar voordat je het weet heb je dat ding 24/7 aan op de campingquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jahaaaa, die is toch heul niet voor buiten!
Ik wist het!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou.....wacht maar, die grens ga je ook nog overschrijden. Het begint met boodschapjes doen om de hoek, maar voordat je het weet heb je dat ding 24/7 aan op de camping
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou.....wacht maar, die grens ga je ook nog overschrijden. Het begint met boodschapjes doen om de hoek, maar voordat je het weet heb je dat ding 24/7 aan op de camping
Wij zijn toch een grote familie hierquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:49 schreef missbehavin het volgende:
Jullie bezorgdheid is wel hartverwarmend hoor.
The fuss is tweeledig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:47 schreef missbehavin het volgende:
Maar nee hoor, het is gewoon een joggingpak om in te chillen, maar dan in één stuk. Don't know what the fuss is about...
Kijk, je begint het te begrijpen!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:51 schreef L-E het volgende:
Mijn collega zei gisteren: JE BENT AANGEKOMEN HE! Niet eens als vraag. Of met iets van vriendelijkheid. Ze stelde het vast, wees even waar de kilo's zaten, en werkte vrolijk verder. Zulke dingen maken wel dat de behoefte aan een trappelzak groeit. Thuis in de trappelzak is de wereld een veiligere plek.
Nu kunnen we nog woordelijk ingrijpen, zodra je hem hebt en draagt, zullen drastischere maatregelen nodig zijn...quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:49 schreef missbehavin het volgende:
Jullie bezorgdheid is wel hartverwarmend hoor.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nu kunnen we nog woordelijk ingrijpen, zodra je hem hebt en draagt, zullen drastischere maatregelen nodig zijn...
3. Hoe moet dat met naar het toilet gaan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The fuss is tweeledig.
1: LELIJKLELIJKLELIJKLELIJK
2: sportkleding om in te chillen? Really?
blikje energydrink erbijquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The fuss is tweeledig.
1: LELIJKLELIJKLELIJKLELIJK
2: sportkleding om in te chillen? Really?
Het is wel een snel uittrekbaar kledingstuk, dus er zijn niet alleen maar nadelenquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nu kunnen we nog woordelijk ingrijpen, zodra je hem hebt en draagt, zullen drastischere maatregelen nodig zijn...
Geen Crocs?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Moet je er Uggs onder dragen, dat zou gaaf zijn
Er zit een grote rits voor..quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef L-E het volgende:
[..]
3. Hoe moet dat met naar het toilet gaan?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Moet je er Uggs onder dragen, dat zou gaaf zijn
quote:
Begrijpen? Een welgemikte mep met een klauwhamer lost dat probleem beter op dan jezelf voor gek te zettenquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, je begint het te begrijpen!
Ze wegen niet op tegen de nadelen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is wel een snel uittrekbaar kledingstuk, dus er zijn niet alleen maar nadelen.
Schat ik zit in alle anonimiteit op de bank, niemand ziet me toch!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Begrijpen? Een welgemikte mep met een klauwhamer lost dat probleem beter op dan jezelf voor gek te zetten
Ja, maar moet je m dan dus naar beneden stropen? Is je bovenlijf dan bloot?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zit een grote rits voor..
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, maar moet je m dan dus naar beneden stropen? Is je bovenlijf dan bloot?
Ach, ik heb er geen last vanquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze wegen niet op tegen de nadelen.
Daarbij, ze kan toch gewoon naakt op de bank zitten
Lekker koud op de badkamerquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, maar moet je m dan dus naar beneden stropen? Is je bovenlijf dan bloot?
Daarom.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik heb er geen last van.
true, maar dan heb je weer de hele tijd een piepende MissB dat ze het koud heeft.
Des te warmer is je pakje daarna weer!quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik heb er geen last van.
true, maar dan heb je weer de hele tijd een piepende MissB dat ze het koud heeft.
Gewoon even een wind in je pakje laten, dan heb je het helemaal snel warmquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Des te warmer is je pakje daarna weer!
Ja schat, POST HET DAN NIET HIER OF OP FB, met je anonimiteit...!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schat ik zit in alle anonimiteit op de bank, niemand ziet me toch!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon even een wind in je pakje laten, dan heb je het helemaal snel warm
Je ziet het toch niet!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja schat, POST HET DAN NIET HIER OF OP FB, met je anonimiteit...!
Je kan ook zo'n plastuitje kopen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Des te warmer is je pakje daarna weer!
Was het maar zo'n feest. Mi, lieverd, Mi.quote:
Anders post ik, speciaal voor jou, wel eens een foto!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Mi, lieverd, Mi.
quote:
Lief? I want the vodka drinking sexy bitch back!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Anders post ik, speciaal voor jou, wel eens een foto!Gewoon omdat ik zo lief ben.
Die is er echt nog wel hoor. Net alsof ik eerder niet lief was, naja zegquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lief? I want the vodka drinking sexy bitch back!
Die is er nog? Vegeterend op de bank in een trappelzak? Hoe spannend.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die is er echt nog wel hoor. Net alsof ik eerder niet lief was, naja zeg
Toch niet de hele tijd? Je overdrijft barb, get a grip man!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die is er nog? Vegeterend op de bank in een trappelzak? Hoe spannend.
Ik beperk me wel tot dames die ver van dat soort uitvergrote kinderkleding blijvenquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toch niet de hele tijd? Je overdrijft barb, get a grip man!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik beperk me wel tot dames die ver van dat soort uitvergrote kinderkleding blijven
quote:
En als je nu zonder tegoed zit.. mag je dan gratis reizen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:11 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)em-ov-chipkaart.html
Nou tof
Natuurlijk niet. Moet je gewoon een kaartje kopenquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En als je nu zonder tegoed zit.. mag je dan gratis reizen?
Zeer waarschijnlijk niet. Dan moet je maar een ouderwets kaartje kopen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En als je nu zonder tegoed zit.. mag je dan gratis reizen?
Je zal wel moetenquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:21 schreef Cue_ het volgende:
Die bestaan nog?
Maar dan nog.. ik ga geen kaartje van 5.20 euro kopen (bus) als ik met de chip 1.72 euro kwijt ben
quote:
Het was zijn idee, krijg 'm van hem.quote:
Ik had 't net uit m'n gedachten verbannen, je wordt bedankt!quote:
Oh boyquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het was zijn idee, krijg 'm van hem.
you. are. fucking. kiddin'. me.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Christus. Jullie zijn pas 6 weken samen ofzo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik las daarnet iets over kort pittig kapsel.. Hij heeft vast al een afspraak gemaaktquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Christus. Jullie zijn pas 6 weken samen ofzo.
Het is geen ring ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Christus. Jullie zijn pas 6 weken samen ofzo.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:38 schreef JoeBravo het volgende:
het is een test en ze trapt er met open ogen in...
komt ze straks weer terug om te klagen
Nee. Dat zou aangeven dat hij hoop heeft voor de toekomst. Een kruippakje is de doodsteek voor een opbloeiend iets.quote:
Je moet het Hoedje wel nageven. In 1 klap is MissB asexueler dan een Ford Ka. Alle concurrentie weg gevaagd met het kopen van een 'kledingstuk' en rekening houdende met MissB's postgeilheid op FB en Fok!. Respect daarvoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
you. are. fucking. kiddin'. me.![]()
Verdomd, dat had ik niet eens bedacht. De vent is een genie!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je moet het Hoedje wel nageven. In 1 klap is MissB asexueler dan een Ford Ka. Alle concurrentie weg gevaagd met het kopen van een 'kledingstuk' en rekening houdende met MissB's postgeilheid op FB en Fok!. Respect daarvoor.
En het valt minder op dan een ketting in de keuken!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je moet het Hoedje wel nageven. In 1 klap is MissB asexueler dan een Ford Ka. Alle concurrentie weg gevaagd met het kopen van een 'kledingstuk' en rekening houdende met MissB's postgeilheid op FB en Fok!. Respect daarvoor.
Integendeel, het is net alsof hij iets liefs voor haar doet!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En het valt minder op dan een ketting in de keuken!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:46 schreef Godtje het volgende:
Waarom maken mensen zich zo zorgen om tokkies?![]()
Als er geen tokkies zijn kan je ook niet elitair doen.
Of haar te feeden totdat ze 200+ kilo weegt!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En het valt minder op dan een ketting in de keuken!
Omdat we MissB beschouwden (v.t.) als een gelijke, en dat nu een tokkie blijkt te zijn. Wat zegt dat over ons?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:46 schreef Godtje het volgende:
Tokkies R US!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat we MissB beschouwden (v.t.) als een gelijke, en dat nu een tokkie blijkt te zijn. Wat zegt dat over ons?
Ik ga maar even kijken hoeveel schade ik aan kan richten door dit te crossposten dusquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Verdomd, dat had ik niet eens bedacht. De vent is een genie!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo'n pakje is pas echt tof in n panterprint natuurlijk
Niet? het valt me nog mee eigenlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:48 schreef missbehavin het volgende:
Ik had deze commotie niet verwacht hoor.
Spreek even voor jezelfquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:47 schreef stbabylon het volgende:
Omdat we MissB beschouwden (v.t.) als een gelijke
Zie je hoe naïef ik ben?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet? het valt me nog mee eigenlijk.
Ik hou van tokkies.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:46 schreef Godtje het volgende:
Ik denk dat jij de 80+ posts op FB hebt gemistquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet? het valt me nog mee eigenlijk.
Denk het ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de 80+ posts op FB hebt gemist
Deja vu momentquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo'n pakje is pas echt tof in n panterprint natuurlijk
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is nog het mooiste, hoe MB normaal haar zus afzeikt, dat ze een tokkie zou zijn...
MissB!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is nog het mooiste, hoe MB normaal haar zus afzeikt, dat ze een tokkie zou zijn...
Uh-huhquote:
Heb je ondertussen die bijpassende crocs besteldquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:52 schreef missbehavin het volgende:
Ja, mijn zus, da's pas een tokkie!
dat was L-E toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je ondertussen die bijpassende crocs besteld?
Dat wordt lastig... Zoiets zei je al eens eerder over een iets.quote:
Nog welquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]Zelfs ik heb mijn grenzen. Ja echt.
Nu ik van dat pakje weet, vind ik dat moeilijk te geloven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:54 schreef missbehavin het volgende:
oh okquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wordt lastig... Zoiets zei je al eens eerder over een iets.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu ik van dat pakje weet, vind ik dat moeilijk te geloven.
Passen jullie niet met z'n tweeën in dat pakje?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:54 schreef missbehavin het volgende:
Mijnmijnmijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Passen jullie niet met z'n tweeën in dat pakje?
Het is altijd een hellend vlak, goede smaak. En MissB heeft de hare net ingesmeerd met groene zeepquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu ik van dat pakje weet, vind ik dat moeilijk te geloven.
Ik heb ik die van mij treden gehouwen zodat ik altijd nog omhoog kan klimmenquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is altijd een hellend vlak, goede smaak. En MissB heeft de hare net ingesmeerd met groene zeep
We delen de zus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:53 schreef rival het volgende:
[..]
dat was L-E toch?
of beiden natuurlijk.....
En zo hoort het natuurlijk ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ik die van mij treden gehouwen zodat ik altijd nog omhoog kan klimmen.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:02 schreef Samzz het volgende:
Hmmmm... Within Temptation en de Kaiser Chiefs op de Zwarte Cross dit jaar.
Kaiser Chiefs. Da's lang geleden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:02 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die zijn ook lekker comfi onder je pak
Ik ben weer een treetje omhoog geklommen met m'n zwarte sixties jurk tot net boven de knie en de Bleeders van Iron Fistquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zo hoort het natuurlijk ook
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben weer een treetje omhoog geklommen met m'n zwarte sixties jurk tot net boven de knie en de Bleeders van Iron Fist.
Me tooquote:
En ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:02 schreef Samzz het volgende:
Volgens mij heb je de verkeerde mensen op facebookquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:13 schreef rival het volgende:
op facebook een wijf met kind, kind heeft een parasiet.... nu moet ze zijn poep checken en daar komen echt de foto's van op facebook
Een parasiet met een parasiet dus?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:13 schreef rival het volgende:
op facebook een wijf met kind, kind heeft een parasiet.... nu moet ze zijn poep checken en daar komen echt de foto's van op facebook
The Answer Jovink en de Voederbietelsquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:02 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij heb had je de verkeerde mensen op facebook
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
The Answer Jovink en de Voederbietels
Automatic Sam Kaiser Chiefs
Ben Prestage Kreator
Boo Boo Davis Band Normaal
Chef'Special North Mississippi Allstars
DeWolff Textures
Di-rect The Asteroids Galaxy Tour
Fiddler's Green The Backcorner Boogie Band
Frei.Wild The Deaf
Beth Hart The Swinging Mood Orchestra
Ill Niño Within Temptation
Ik zou overslaan als ik jou was
Geen vette rel geschopt?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik kan langs een hoop dingen lezen maar foto's van de poep van je kind plaatsen.... wtf
Gadverdammequote:Op donderdag 23 februari 2012 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik kan langs een hoop dingen lezen maar foto's van de poep van je kind plaatsen.... wtf
quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:13 schreef rival het volgende:
Van de bands die nu bekend zijn (komen er nog veel meer), wil ik ook The Deaf zien.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik denk dat ik dit jaar sowieso weer oversla. Op Normaal en Jovink na, geen enkele band die ik wil zien.
Zodra je er wat van zegt krijg je waarschijnlijk een heel verhaal over 'wacht maar tot jij kinderen hebt'quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
nee direct verwijderd....
niet close genoeg om die moeite te doen
'Dan zet ik ze direct op Marktplaats!'quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zodra je er wat van zegt krijg je waarschijnlijk een heel verhaal over 'wacht maar tot jij kinderen hebt'
ik zag haar al op een paar reacties antwoorden met "dan kijk je toch niet" en "moet je zelf eens doen, een verrijking van je leven"quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zodra je er wat van zegt krijg je waarschijnlijk een heel verhaal over 'wacht maar tot jij kinderen hebt'
Mja, nog even afwachten. Maar ik denk dat ik ZC voor gezien houd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van de bands die nu bekend zijn (komen er nog veel meer), wil ik ook The Deaf zien.
'Dan kijk je toch niet.'quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag haar al op een paar reacties antwoorden met "dan kijk je toch niet" en "moet je zelf eens doen, een verrijking van je leven"
dus ik nam geen moeite...
opgeslagen in tijdelijk bestanden e.d.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Dan kijk je toch niet.'Megagrote foto boven aan je pagina
Het is met Spike ja. Of hij wel of niet verschrikkelijk is, is persoonlijk. Ik vind de muziek ontzettend tof iig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:28 schreef Memento-Mori het volgende:
The deaf is toch met die verschrikkelijke spike?
ik heb ze gezien op.appelpop ofzo ik vond t vreselijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is met Spike ja. Of hij wel of niet verschrikkelijk is, is persoonlijk. Ik vind de muziek ontzettend tof iig.
Met genoeg bier op is alles tof.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is met Spike ja. Of hij wel of niet verschrikkelijk is, is persoonlijk. Ik vind de muziek ontzettend tof iig.
Vanavond zal ie vast tof vindenquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb je hier voor nodig?
[ afbeelding ]
Is Q het type wat alleen teert op het verdriet en pech van andere ja?quote:
Dat weet je toch na al die jaren wel?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is Q het type wat alleen teert op het verdriet en pech van andere ja?![]()
Q ik weet niet of ik moet lachen of huilenquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat weet je toch na al die jaren wel?
Het beste vermaak is leedvermaak hè?quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoeveel bier heb je hier voor nodig?
[ afbeelding ]
Huilen, bij voorkeur. Daar leef ik van.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q ik weet niet of ik moet lachen of huilen
[ afbeelding ]
Kostda nou nog?quote:
ik moest stiekem lachen..... dus het zal dat 2e wel zijn.....quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q ik weet niet of ik moet lachen of huilen
[ afbeelding ]
Ik ook. En toen bedacht ik me dat iemand zijn kleine kind ook een pakje heeft aangetrokken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
ik moest stiekem lachen..... dus het zal dat 2e wel zijn.....
Dat kanquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb ze gezien op.appelpop ofzo ik vond t vreselijk
Heerlijk jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat kan
Ik vind het lekkere snelle rock&roll met een lekker wijf op de bas
misschien zelfs zo de straat op gestuurd met haloweenquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook. En toen bedacht ik me dat iemand zijn kleine kind ook een pakje heeft aangetrokken.
Toen vond ik het toch wat zielig en gek
Successupporters FTW!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kostda nou nog?
Ik sla over iig. Misschien als ze de volgende ronde halen (hoe sneu zou het zijn als dat niet zo was?).
http://www.musicfrom.nl/magazine/nieuws/29098quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is zo niet de bassist van The Deaf
[ afbeelding ]
25 voor oostquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kostda nou nog?
Ik sla over iig. Misschien als ze de volgende ronde halen (hoe sneu zou het zijn als dat niet zo was?).
Precies. Maar het past niet in Baby zijn straatje dus gaan we spelletje ontkennen spelen.quote:
Als het wel haar is, dan is dat een zeer oncharmante foto. Maar goed, daarom heb je ook die uitgekozen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Precies. Maar het past niet in Baby zijn straatje dus gaan we spelletje ontkennen spelen.
Zeker weer 5 minuten vermaak
Eerste foto The Deaf op images.googlequote:Op donderdag 23 februari 2012 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als het wel haar is, dan is dat een zeer oncharmante foto. Maar goed, daarom heb je ook die uitgekozen.
Ja, zoiets is hetquote:
Was ik dat maar, had me honderden euro's aan seizoenskaarten gescheeldquote:
Nonsens, de 4de. Die zwart-wit foto waar ze wel goed op staat is de eerste.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eerste foto The Deaf op images.google
Kijk maar naar mijn foto's!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Het kan makkelijk hoor, ik zie hier op het intranet ook altijd foto's van collega's die IRL bloedmooi zijn, maar op de foto ziet het er echt niet uit.
De eerste van de bassist. Daar zoek ik toch naar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nonsens, de 4de. Die zwart-wit foto waar ze wel goed op staat is de eerste.
Ik vind het gewoon typisch Godtje gedragquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
De eerste van de bassist. Daar zoek ik toch naar.
Het is geen rocket science.
Op de groepsfoto's is ze net zo lelijk daar niet van. Dus ik had niet door hoeven zoeken.
Wat ben je bezig dat ik het een leluk wijf vind.
Je mag dr gerust lekker vinden hoor. Kan mij aan me reet roesten. Ik wilde het alleen even zien een aangezien ik had gezocht ook even met de andere delen.
Een foto posten? Dat kan kloppen jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon typisch Godtje gedrag
Wat een mooi geposeerde en gemodeleerde rebellie!quote:
Beter dat dan andersomquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Het kan makkelijk hoor, ik zie hier op het intranet ook altijd foto's van collega's die IRL bloedmooi zijn, maar op de foto ziet het er echt niet uit.
Daar heb jij weer een puntquote:
Jij bent in het echt nóg mooier?quote:
op facebook is het vaker andersomquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Nee, het tegendeel uitvergrotenquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een foto posten? Dat kan kloppen ja
Nee, ik ben gewoon extreem fotogeniekquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij bent in het echt nóg mooier?
Van die perfect genomen foto's waardoor het walvislichaam niet zichtbaar isquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
op facebook is het vaker andersom
En enorm bescheiden!quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon extreem fotogeniek.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
op facebook is het vaker andersom
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
en dan ergens afspreken en haar niet eens herknnen als ze voor je staatquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van die perfect genomen foto's waardoor het walvislichaam niet zichtbaar is
Nou! Bescheidenheid siert de mens, tochquote:
Aiquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:10 schreef rival het volgende:
[..]
en dan ergens afspreken en haar niet eens herknnen als ze voor je staat
Het was letterlijk de eerste foto die ik zag en heb aangeklikt van de bassist van The Deaf.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, het tegendeel uitvergroten
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het was letterlijk de eerste foto die ik zag en heb aangeklikt van de bassist van The Deaf.
Niks meer niks minder alu hoedje
Neequote:Op donderdag 23 februari 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
Die bassiste is wel een beetje zo'n kort en pittig kapsel type, vind ik.
*Zet Jambersstem op...*.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee
Ja, ze heeft het redelijk kort, maar een kort/pittig kapsel betekent thuis op de bank in een uniseksonepiecesuit en verder geen betekenisvol leven. Niet een stoere rockbassiste
quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee
Ja, ze heeft het redelijk kort, maar een kort/pittig kapsel betekent thuis op de bank in een uniseksonepiecesuit en verder geen betekenisvol leven. Niet een stoere rockbassiste
Chinees op de ene foto en dan als blonde heul anders!quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:19 schreef rival het volgende:
toch echt iemand met 2 gezichten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk ding.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:19 schreef rival het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb ik met alle nederlandse "rock" acts een beetjequote:Op donderdag 23 februari 2012 14:21 schreef Ripley het volgende:
ik zie er niet echt een stoere bassiste in daar. Het waait een beetje met de stylist mee geloof ik
Aux Raus!quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heb ik met alle nederlandse "rock" acts een beetje. Tis allemaal zo wannabe-achtig.
Mooi meisjequote:Op donderdag 23 februari 2012 14:19 schreef rival het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze ziet er niet uit als een rockchick, eerder als een meid die SPW doet ofzo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:19 schreef rival het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vervelend ventje ben je toch ook hequote:Op donderdag 23 februari 2012 14:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Chinees op de ene foto en dan als blonde heul anders!
Dat klopt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
vervelend ventje ben je toch ook he
Das gabberpunkquote:
En bestaat niet meer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das gabberpunk.
best ok opzich trouwens, maar geen rock.
Was helaasquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das gabberpunk.
best ok opzich trouwens, maar geen rock.
ja, er zijn ook altijd wel uitzonderingenquote:Op donderdag 23 februari 2012 14:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
En bestaat niet meer.
Maar wel oprecht naar mijn idee.
Ik heb een keer een docu gezien dat ze op bezoek gingen bij de pa van Sebastiaan. Echt zo'n boerke dat er geen kont van snaptequote:Op donderdag 23 februari 2012 14:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
En bestaat niet meer.
Maar wel oprecht naar mijn idee.
En die licht ik graag toe!quote:Op donderdag 23 februari 2012 14:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, er zijn ook altijd wel uitzonderingen.
Ik ga doorzoeken in mijn hoofd naar andere. Dit was het eerste voorbeeld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |