quote:
Het was zijn idee, krijg 'm van hem.quote:
Ik had 't net uit m'n gedachten verbannen, je wordt bedankt!quote:
Oh boyquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het was zijn idee, krijg 'm van hem.
you. are. fucking. kiddin'. me.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Christus. Jullie zijn pas 6 weken samen ofzo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik las daarnet iets over kort pittig kapsel.. Hij heeft vast al een afspraak gemaaktquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Christus. Jullie zijn pas 6 weken samen ofzo.
Het is geen ring ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Christus. Jullie zijn pas 6 weken samen ofzo.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:38 schreef JoeBravo het volgende:
het is een test en ze trapt er met open ogen in...
komt ze straks weer terug om te klagen
Nee. Dat zou aangeven dat hij hoop heeft voor de toekomst. Een kruippakje is de doodsteek voor een opbloeiend iets.quote:
Je moet het Hoedje wel nageven. In 1 klap is MissB asexueler dan een Ford Ka. Alle concurrentie weg gevaagd met het kopen van een 'kledingstuk' en rekening houdende met MissB's postgeilheid op FB en Fok!. Respect daarvoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
you. are. fucking. kiddin'. me.![]()
Verdomd, dat had ik niet eens bedacht. De vent is een genie!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je moet het Hoedje wel nageven. In 1 klap is MissB asexueler dan een Ford Ka. Alle concurrentie weg gevaagd met het kopen van een 'kledingstuk' en rekening houdende met MissB's postgeilheid op FB en Fok!. Respect daarvoor.
En het valt minder op dan een ketting in de keuken!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je moet het Hoedje wel nageven. In 1 klap is MissB asexueler dan een Ford Ka. Alle concurrentie weg gevaagd met het kopen van een 'kledingstuk' en rekening houdende met MissB's postgeilheid op FB en Fok!. Respect daarvoor.
Integendeel, het is net alsof hij iets liefs voor haar doet!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En het valt minder op dan een ketting in de keuken!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:46 schreef Godtje het volgende:
Waarom maken mensen zich zo zorgen om tokkies?![]()
Als er geen tokkies zijn kan je ook niet elitair doen.
Of haar te feeden totdat ze 200+ kilo weegt!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En het valt minder op dan een ketting in de keuken!
Omdat we MissB beschouwden (v.t.) als een gelijke, en dat nu een tokkie blijkt te zijn. Wat zegt dat over ons?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:46 schreef Godtje het volgende:
Waarom maken mensen zich zo zorgen om tokkies?![]()
Als er geen tokkies zijn kan je ook niet elitair doen.
Tokkies R US!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat we MissB beschouwden (v.t.) als een gelijke, en dat nu een tokkie blijkt te zijn. Wat zegt dat over ons?
Ik ga maar even kijken hoeveel schade ik aan kan richten door dit te crossposten dusquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Verdomd, dat had ik niet eens bedacht. De vent is een genie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |