Je kan ook zo'n plastuitje kopen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Des te warmer is je pakje daarna weer!
Was het maar zo'n feest. Mi, lieverd, Mi.quote:
Anders post ik, speciaal voor jou, wel eens een foto!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Mi, lieverd, Mi.
quote:
Lief? I want the vodka drinking sexy bitch back!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Anders post ik, speciaal voor jou, wel eens een foto!Gewoon omdat ik zo lief ben.
Die is er echt nog wel hoor. Net alsof ik eerder niet lief was, naja zegquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lief? I want the vodka drinking sexy bitch back!
Die is er nog? Vegeterend op de bank in een trappelzak? Hoe spannend.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die is er echt nog wel hoor. Net alsof ik eerder niet lief was, naja zeg
Toch niet de hele tijd? Je overdrijft barb, get a grip man!quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die is er nog? Vegeterend op de bank in een trappelzak? Hoe spannend.
Ik beperk me wel tot dames die ver van dat soort uitvergrote kinderkleding blijvenquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toch niet de hele tijd? Je overdrijft barb, get a grip man!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik beperk me wel tot dames die ver van dat soort uitvergrote kinderkleding blijven
quote:
En als je nu zonder tegoed zit.. mag je dan gratis reizen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:11 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)em-ov-chipkaart.html
Nou tof
Natuurlijk niet. Moet je gewoon een kaartje kopenquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En als je nu zonder tegoed zit.. mag je dan gratis reizen?
Zeer waarschijnlijk niet. Dan moet je maar een ouderwets kaartje kopen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En als je nu zonder tegoed zit.. mag je dan gratis reizen?
Je zal wel moetenquote:Op donderdag 23 februari 2012 12:21 schreef Cue_ het volgende:
Die bestaan nog?
Maar dan nog.. ik ga geen kaartje van 5.20 euro kopen (bus) als ik met de chip 1.72 euro kwijt ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |