quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nu kunnen we nog woordelijk ingrijpen, zodra je hem hebt en draagt, zullen drastischere maatregelen nodig zijn...
3. Hoe moet dat met naar het toilet gaan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The fuss is tweeledig.
1: LELIJKLELIJKLELIJKLELIJK
2: sportkleding om in te chillen? Really?
blikje energydrink erbijquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The fuss is tweeledig.
1: LELIJKLELIJKLELIJKLELIJK
2: sportkleding om in te chillen? Really?
Het is wel een snel uittrekbaar kledingstuk, dus er zijn niet alleen maar nadelenquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nu kunnen we nog woordelijk ingrijpen, zodra je hem hebt en draagt, zullen drastischere maatregelen nodig zijn...
Geen Crocs?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Moet je er Uggs onder dragen, dat zou gaaf zijn
Er zit een grote rits voor..quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef L-E het volgende:
[..]
3. Hoe moet dat met naar het toilet gaan?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Moet je er Uggs onder dragen, dat zou gaaf zijn
quote:
Begrijpen? Een welgemikte mep met een klauwhamer lost dat probleem beter op dan jezelf voor gek te zettenquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, je begint het te begrijpen!
Ze wegen niet op tegen de nadelen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is wel een snel uittrekbaar kledingstuk, dus er zijn niet alleen maar nadelen.
Schat ik zit in alle anonimiteit op de bank, niemand ziet me toch!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Begrijpen? Een welgemikte mep met een klauwhamer lost dat probleem beter op dan jezelf voor gek te zetten
Ja, maar moet je m dan dus naar beneden stropen? Is je bovenlijf dan bloot?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zit een grote rits voor..
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, maar moet je m dan dus naar beneden stropen? Is je bovenlijf dan bloot?
Ach, ik heb er geen last vanquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze wegen niet op tegen de nadelen.
Daarbij, ze kan toch gewoon naakt op de bank zitten
Lekker koud op de badkamerquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, maar moet je m dan dus naar beneden stropen? Is je bovenlijf dan bloot?
Daarom.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik heb er geen last van.
true, maar dan heb je weer de hele tijd een piepende MissB dat ze het koud heeft.
Des te warmer is je pakje daarna weer!quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik heb er geen last van.
true, maar dan heb je weer de hele tijd een piepende MissB dat ze het koud heeft.
Gewoon even een wind in je pakje laten, dan heb je het helemaal snel warmquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Des te warmer is je pakje daarna weer!
Ja schat, POST HET DAN NIET HIER OF OP FB, met je anonimiteit...!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schat ik zit in alle anonimiteit op de bank, niemand ziet me toch!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon even een wind in je pakje laten, dan heb je het helemaal snel warm
Je ziet het toch niet!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja schat, POST HET DAN NIET HIER OF OP FB, met je anonimiteit...!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |