Je kent mequote:Op donderdag 23 februari 2012 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"mooie erfenis mama en papa" ?.
Whiskyquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:26 schreef stbabylon het volgende:
Nou ja, Heineken... Ik zei bier
Vanavond naar De Abdij, bier & whiskey café
Echt? Ik hou juist voornamelijk van blond bier, tripels etc. Qua speciaalbier dan he? Mijn "pils" is Guinnessquote:
http://reclamewereld.blog(...)e-belgische-biertestquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:26 schreef stbabylon het volgende:
Nou ja, Heineken... Ik zei bier
Vanavond naar De Abdij, bier & whiskey café
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]We hebben iemand verloren aan the dark side
Ik heb dat nooit echt lekker gevonden. Whisky. Doe mij maar gewoon bierquote:
In Almere dus, zover is wel duidelijk nuquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
I don't care, ik zit straks heerlijk comfy op de bank!
Rip aan de nabestaandenquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:27 schreef stbabylon het volgende:
Wat is dat voor gedrocht...quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:27 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In Almere dus, zover is wel duidelijk nu.
Héb jij dat?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
I don't care, ik zit straks heerlijk comfy op de bank!
Bijna.quote:
Oke.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bijna.En ik kijk er nu al naar uit.
Naar zo'n lelijk... Wat is het eigenlijk? Huispakquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel in m'n sweatpantsquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:36 schreef missbehavin het volgende:
Heerlijk op de bank zitten vegeteren
ziet er comfortabel uit, lekker warmquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, maar dit lijkt me net iets comfortabeler.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel in m'n sweatpants
Je moet het helemaal zelf weten als je wil eindigen als een kort stekeltjes haar op de bankhang type.quote:
Heeft je kerel er ook één?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, maar dit lijkt me net iets comfortabeler.
Ah, aren't you the sweetestquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het staat jou vast fantastischZoals alles
We moeten iets doen om te helpen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:36 schreef Godtje het volgende:
Het is inderdaad een hellend vlak en vaak het begin van het einde als je daar een toe gaat geven
Dat weiger ik te geloven. Miss is anders, ze is nu zichzelf niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze voldoet aan de verwachtingen dus nergens voor nodig.
Echt he? Een trappelzak voor volwassenen, hoe kom je erop?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Oke.
Ik veroordeel je niet, maar je bent ziek in je hoofd woman, ZIEK!
Niet meteen zo panieken schat, het komt goed.quote:
Ja duh.quote:
ze klaagt te weinig! dat dat kan in Nederland!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weiger ik te geloven. Miss is anders, ze is nu zichzelf niet.
blond en triple is een wereld van verschilquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt? Ik hou juist voornamelijk van blond bier, tripels etc. Qua speciaalbier dan he? Mijn "pils" is Guinness.
zelfs geen klachten over bossman meegekregenquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ze klaagt te weinig! dat dat kan in Nederland!![]()
God verhoede, ze lijkt zelfs wel.. gelukkig..?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ze klaagt te weinig! dat dat kan in Nederland!![]()
Het blijft een pils. Ook die test is met pilseners.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://reclamewereld.blog(...)e-belgische-biertest
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:42 schreef L-E het volgende:
[..]
God verhoede, ze lijkt zelfs wel.. gelukkig..?
[..]
[..]
quote:
Jahaaaa, die is toch heul niet voor buiten!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee hoor Miss, ik gun het je nog steeds!Die trappelzak moet je echter wel thuis laten als we gaan dubbeldaten.
johquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:44 schreef L-E het volgende:
Die trappelzak moet je echter wel thuis laten.
Je wordt met de dag gekker, het zou me niets verbazen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jahaaaa, die is toch heul niet voor buiten!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Je wordt met de dag gekker, het zou me niets verbazen.
*busje belt*quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik zou er zo mee naar de ah huppelen hoor, daar niet van.
Nou.....wacht maar, die grens ga je ook nog overschrijden. Het begint met boodschapjes doen om de hoek, maar voordat je het weet heb je dat ding 24/7 aan op de campingquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jahaaaa, die is toch heul niet voor buiten!
Ik wist het!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou.....wacht maar, die grens ga je ook nog overschrijden. Het begint met boodschapjes doen om de hoek, maar voordat je het weet heb je dat ding 24/7 aan op de camping
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou.....wacht maar, die grens ga je ook nog overschrijden. Het begint met boodschapjes doen om de hoek, maar voordat je het weet heb je dat ding 24/7 aan op de camping
Wij zijn toch een grote familie hierquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:49 schreef missbehavin het volgende:
Jullie bezorgdheid is wel hartverwarmend hoor.
The fuss is tweeledig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:47 schreef missbehavin het volgende:
Maar nee hoor, het is gewoon een joggingpak om in te chillen, maar dan in één stuk. Don't know what the fuss is about...
Kijk, je begint het te begrijpen!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:51 schreef L-E het volgende:
Mijn collega zei gisteren: JE BENT AANGEKOMEN HE! Niet eens als vraag. Of met iets van vriendelijkheid. Ze stelde het vast, wees even waar de kilo's zaten, en werkte vrolijk verder. Zulke dingen maken wel dat de behoefte aan een trappelzak groeit. Thuis in de trappelzak is de wereld een veiligere plek.
Nu kunnen we nog woordelijk ingrijpen, zodra je hem hebt en draagt, zullen drastischere maatregelen nodig zijn...quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:49 schreef missbehavin het volgende:
Jullie bezorgdheid is wel hartverwarmend hoor.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nu kunnen we nog woordelijk ingrijpen, zodra je hem hebt en draagt, zullen drastischere maatregelen nodig zijn...
3. Hoe moet dat met naar het toilet gaan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The fuss is tweeledig.
1: LELIJKLELIJKLELIJKLELIJK
2: sportkleding om in te chillen? Really?
blikje energydrink erbijquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The fuss is tweeledig.
1: LELIJKLELIJKLELIJKLELIJK
2: sportkleding om in te chillen? Really?
Het is wel een snel uittrekbaar kledingstuk, dus er zijn niet alleen maar nadelenquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nu kunnen we nog woordelijk ingrijpen, zodra je hem hebt en draagt, zullen drastischere maatregelen nodig zijn...
Geen Crocs?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Moet je er Uggs onder dragen, dat zou gaaf zijn
Er zit een grote rits voor..quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef L-E het volgende:
[..]
3. Hoe moet dat met naar het toilet gaan?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef CherryLips het volgende:
Moet je er Uggs onder dragen, dat zou gaaf zijn
quote:
Begrijpen? Een welgemikte mep met een klauwhamer lost dat probleem beter op dan jezelf voor gek te zettenquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, je begint het te begrijpen!
Ze wegen niet op tegen de nadelen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is wel een snel uittrekbaar kledingstuk, dus er zijn niet alleen maar nadelen.
Schat ik zit in alle anonimiteit op de bank, niemand ziet me toch!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Begrijpen? Een welgemikte mep met een klauwhamer lost dat probleem beter op dan jezelf voor gek te zetten
Ja, maar moet je m dan dus naar beneden stropen? Is je bovenlijf dan bloot?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zit een grote rits voor..
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, maar moet je m dan dus naar beneden stropen? Is je bovenlijf dan bloot?
Ach, ik heb er geen last vanquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze wegen niet op tegen de nadelen.
Daarbij, ze kan toch gewoon naakt op de bank zitten
Lekker koud op de badkamerquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, maar moet je m dan dus naar beneden stropen? Is je bovenlijf dan bloot?
Daarom.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik heb er geen last van.
true, maar dan heb je weer de hele tijd een piepende MissB dat ze het koud heeft.
Des te warmer is je pakje daarna weer!quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik heb er geen last van.
true, maar dan heb je weer de hele tijd een piepende MissB dat ze het koud heeft.
Gewoon even een wind in je pakje laten, dan heb je het helemaal snel warmquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Des te warmer is je pakje daarna weer!
Ja schat, POST HET DAN NIET HIER OF OP FB, met je anonimiteit...!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Schat ik zit in alle anonimiteit op de bank, niemand ziet me toch!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon even een wind in je pakje laten, dan heb je het helemaal snel warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |