Je kent mequote:Op donderdag 23 februari 2012 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"mooie erfenis mama en papa" ?.
Whiskyquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:26 schreef stbabylon het volgende:
Nou ja, Heineken... Ik zei bier
Vanavond naar De Abdij, bier & whiskey café
Echt? Ik hou juist voornamelijk van blond bier, tripels etc. Qua speciaalbier dan he? Mijn "pils" is Guinnessquote:
http://reclamewereld.blog(...)e-belgische-biertestquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:26 schreef stbabylon het volgende:
Nou ja, Heineken... Ik zei bier
Vanavond naar De Abdij, bier & whiskey café
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]We hebben iemand verloren aan the dark side
Ik heb dat nooit echt lekker gevonden. Whisky. Doe mij maar gewoon bierquote:
In Almere dus, zover is wel duidelijk nuquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
I don't care, ik zit straks heerlijk comfy op de bank!
Rip aan de nabestaandenquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:27 schreef stbabylon het volgende:
Wat is dat voor gedrocht...quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:27 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In Almere dus, zover is wel duidelijk nu.
Héb jij dat?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
I don't care, ik zit straks heerlijk comfy op de bank!
Bijna.quote:
Oke.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bijna.En ik kijk er nu al naar uit.
Naar zo'n lelijk... Wat is het eigenlijk? Huispakquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel in m'n sweatpantsquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:36 schreef missbehavin het volgende:
Heerlijk op de bank zitten vegeteren
ziet er comfortabel uit, lekker warmquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, maar dit lijkt me net iets comfortabeler.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel in m'n sweatpants
Je moet het helemaal zelf weten als je wil eindigen als een kort stekeltjes haar op de bankhang type.quote:
Heeft je kerel er ook één?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, maar dit lijkt me net iets comfortabeler.
Ah, aren't you the sweetestquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het staat jou vast fantastischZoals alles
We moeten iets doen om te helpen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:36 schreef Godtje het volgende:
Het is inderdaad een hellend vlak en vaak het begin van het einde als je daar een toe gaat geven
Dat weiger ik te geloven. Miss is anders, ze is nu zichzelf niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze voldoet aan de verwachtingen dus nergens voor nodig.
Echt he? Een trappelzak voor volwassenen, hoe kom je erop?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Oke.
Ik veroordeel je niet, maar je bent ziek in je hoofd woman, ZIEK!
Niet meteen zo panieken schat, het komt goed.quote:
Ja duh.quote:
ze klaagt te weinig! dat dat kan in Nederland!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat weiger ik te geloven. Miss is anders, ze is nu zichzelf niet.
blond en triple is een wereld van verschilquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt? Ik hou juist voornamelijk van blond bier, tripels etc. Qua speciaalbier dan he? Mijn "pils" is Guinness.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |