daar speel je gewoon 'normale' games op zoals MW en GT bv? of aangepaste handheld games?quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog niet in verdiept eerlijk gezegd, heb hem pas sinds gisteravond.
het zijn wel PSvita/PSP spellen, ,maar ze zijn wel stukken uitgebreider dan Angry Birds zeg maar. En er zijn wel GTA versies etc.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
daar speel je gewoon 'normale' games op zoals MW en GT bv? of aangepaste handheld games?
Ik wil gewoon niet twee keer volle mep betalen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog niet in verdiept eerlijk gezegd, heb hem pas sinds gisteravond.
Logisch. Mij ging het erom dat je nu eindelijk fatsoenlijk een FPS kan spelen onderweg. het is nog ff wennen, maar het speelt goed weg.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet twee keer volle mep betalen.
Ik moet me even inlezen.
Oracle beter dan SAP?quote:
Comedy Central Family gaat de hele dag doorquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Mijn god dan is comedy central net afgelopen
Ik ken mensen die hebben een kamer helemaal ingericht om te gamenquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo groot zijn die dingen niet hoorEn nee, het ligt allemaal in de huiskamer, al dan niet in kasten
.
Oh nee, bij mij is er helemaal niets speciaal ingerichtquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken mensen die hebben een kamer helemaal ingericht om te gamen.
Bij mij alleen de SM kelderquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, bij mij is er helemaal niets speciaal ingericht.
Zielig!quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:57 schreef Godtje het volgende:
Baby als hij de kans krijgt. Als er maar een gat in zit.
[ afbeelding ]
Hoe hou je zoiets verborgen van je ouders?quote:
Hij is van hunquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe hou je zoiets verborgen van je ouders?.
OK, now you're scaring mequote:
Echt wel. Tuurlijk, als je een probleem hebt, merk je dat niet zo. Maar alles bij elkaar is Oracle 1000x stabieler en beter uitgedacht.quote:
Wat dacht je dat mijn reactie was toen ik die kelder in kwamquote:
"mooie erfenis mama en papa" ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dacht je dat mijn reactie was toen ik die kelder in kwam?
Die heb ik nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Comedy Central Family gaat de hele dag door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |