Mijn god dan is comedy central net afgelopenquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik morgen om 6:00 begin is het al heel vroeg weekend!
Wrong. Oracle >>>>> SAPquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het kan absoluut niet erger dan Oracle-shit, dat is nu 14 maanden na de overgang n'og niet opgelost..
Voor mij nog steeds vroeg, ook al begin ik om 9:15.quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik morgen om 6:00 begin is het al heel vroeg weekend!
+1quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Is dat Spy vs Spy niet een enorm geforceerde poging om een zwijmelwijvenfilm en een schietentietenfilm in 1 te verwerken?.
Ik heb er verder niet zoveel van gezien hoor, maar las dat het echt zo'n "ideale film om als koppeltje heen te gaan" is, dat klonk mij niet echt geweldig in de orenquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
+1
En die kop van die gozer. Wat een non acteur.
Het lijkt me een draak van een film.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
+1
En die kop van die gozer. Wat een non acteur.
Ja, dat.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Het lijkt me een draak van een film.
Ik denk hier aan en dan wil ik het gewoon zien:quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Is dat Spy vs Spy niet een enorm geforceerde poging om een zwijmelwijvenfilm en een schietentietenfilm in 1 te verwerken?.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er verder niet zoveel van gezien hoor, maar las dat het echt zo'n "ideale film om als koppeltje heen te gaan" is, dat klonk mij niet echt geweldig in de oren.
Ach, ik ga er dan ook heen als koppeltjequote:Op donderdag 23 februari 2012 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er verder niet zoveel van gezien hoor, maar las dat het echt zo'n "ideale film om als koppeltje heen te gaan" is, dat klonk mij niet echt geweldig in de oren.
niets mis mee hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, ik ga er dan ook heen als koppeltje
Tuurlijk wel. Je moet alleen de juiste vrouw meenemen naar Prometheusquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets mis mee hoor. Maar het LEEK mij ook een leuke film, tot ik dus las dat het zo'n "voor beide geslachten leuk" film is, en die bestaan niet
.
het was niet helemaal 100% accuraat en serieus hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je moet alleen de juiste vrouw meenemen naar Prometheus
Ik vind het serieus een draak van een vent. Ik snap de hype van Warrioor al niet en daar zegt hij tenminste niks.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Het lijkt me een draak van een film.
Nee, ook niet zoals mijn penis, maar appels/peren en zo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Niet zo vet als mijn Playstation Vita.
True, true (al weet ik gelukkig niets van jouw penisquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ook niet zoals mijn penis, maar appels/peren en zo.
Hoe zit dat nou..... kan ik mijn PS3 games er op spelen zonder extra kosten?quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Niet zo vet als mijn Playstation Vita.
Nog niet in verdiept eerlijk gezegd, heb hem pas sinds gisteravondquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou..... kan ik mijn PS3 games er op spelen zonder extra kosten?
Of als ik wil knallen op mijn vita moet ik het spel weer kopen?
Heb jij een aparte kamer helemaal vol met dat soort meuk, of zoquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog niet in verdiept eerlijk gezegd, heb hem pas sinds gisteravond.
Zo groot zijn die dingen niet hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij een aparte kamer helemaal vol met dat soort meuk, of zo?
Goedemorgen.
nou ja, het is wel een 'aparte' kamerquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij een aparte kamer helemaal vol met dat soort meuk, of zo?
Goedemorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |