Wij hebben een kattenoverschot, hebbenquote:
Kom je ze brengen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben een kattenoverschot, hebben?
Die hangen op de kop aan een vleeshaak, natuurlijk!quote:
I love it when you talk dirty to mequote:Op woensdag 22 februari 2012 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die hangen op de kop aan een vleeshaak, natuurlijk!
Ben ik goed inquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I love it when you talk dirty to me.
Sjouwen met hondjequote:Op woensdag 22 februari 2012 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik goed in.
Ik ga Den Sjaak eens op sleeptocht nemen.
quote:
Daar geef ik niets om. Gaat mij om de inhoudquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin en ik lopen altijd elkaars bh's te bewonderenDe gezichten van gozers
quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:45 schreef Tally het volgende:
Daar geef ik niets om. Gaat mij om de inhoud
Die bewonder ik wel eens bij een vriendin, maar daar zijn vaak dan geen lurkers bij
Jippie jippie jippie!quote:
Boemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
JA!quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
zelfde soort dan... die wil je zelf graag?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Boem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doos.
quote:
Bijna nooitquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Er komt daar nooit iemand van rechts
Nee, ik vind dat echt te zielig om een hond te nemen als ik er 5 dagen niet ben overdag.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
uitlaatservice voor overdag?
of gewoon de schoonmaakster met wat extra werk opzadelen
Dank, schadeexpert Godtje.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:50 schreef Godtje het volgende:
Ik zie het a!
Die is stuk. Maar nog wel te maken.
staat je netjes.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat echt te zielig om een hond te nemen als ik er 5 dagen niet ben overdag.
Dat zou ik te aso vinden. Ik heb er wel echt aan gedacht.
En die kentekenplaat zo achter de voorruit is ook geen porumquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:57 schreef Tally het volgende:
Je had hem wel even mogen wassen voor je een foto nam hoor Noukie
Mensen die nadenken voordat ze aan een dier beginnen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat echt te zielig om een hond te nemen als ik er 5 dagen niet ben overdag.
Dat zou ik te aso vinden. Ik heb er wel echt aan gedacht.
Ze bestaan nogquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen die nadenken voordat ze aan een dier beginnen.
Uiteraard. Ik zou echt dolgraag willen maar het gaat niet zo goed.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen die nadenken voordat ze aan een dier beginnen.
Het siert je. Er zijn te veel mensen die aan een huisdier beginnen en het dan aan hun lot overlaten omdat het toch te veel werk/tijd kostquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik zou echt dolgraag willen maar het gaat niet zo goed.
Op de bodem?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:29 schreef stbabylon het volgende:
En weer terug aan de goede kant van de IJssel
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:56 schreef Godtje het volgende:
CL! Ik ben gisteren naar Shame geweest!
Ik vind het de IMDB 8 zeker waard. Op sommige punten werd het bijna een 9 en op andere weer een 7 dus het vliegt een beetje heen en weer.quote:
Als in.. zichtbaar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe ben je precies van top tot teen naakt?
Je bent toch naakt of niet?
ben je alweer bijgekomen van gisteren?quote:
amperquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ben je alweer bijgekomen van gisteren?.
Oh, ik zag de foto met Chico jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb bij oh-oh gegeten en hondjes geknuffeld en verder mezelf opgesloten wegens carnahel
ja die heeft echt non stop op schoot gelegenquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik zag de foto met Chico ja. Ik heb wel carnaval gevierd, heerlijk
.
Altijd van je eigen kracht uitgaan natuurlijkquote:
Ja, Chico is leukquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja die heeft echt non stop op schoot gelegen![]()
hoi kluts
Sjon bedoel je, sjon is apart haha Billy merk je niet en Kees is ook n aandachtvragend hondje haha maar die was op n gegeven moment moequote:Op woensdag 22 februari 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, Chico is leuk. Hoe waren Sjors, Billy en Kees?
Hoi, Kluts.
Ja, Sjon bedoel ik. Lijkt me echt een geweldig beest!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Sjon bedoel je, sjon is apart haha Billy merk je niet en Kees is ook n aandachtvragend hondje haha maar die was op n gegeven moment moe
Lekkah! FF de fut op op werk, dus dan maar ff fokken.quote:
Ja goed! Groeit goed! Mooie meid. Is beetje verkouden nog en krijgt tandjes. Leuke combi.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lekkah! FF de fut op op werk, dus dan maar ff fokken.
Hoe is het met de kleine?
Oh, altijd leuk idd.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja goed! Groeit goed! Mooie meid. Is beetje verkouden nog en krijgt tandjes. Leuke combi.
Maar ach..
En met Bate?
Ze slaat zich er goed doorheen. En Mama en Papa kunnen gewoon uitslapenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, altijd leuk idd.
Ook met beetman alles goed!
Een uitslapend kind!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze slaat zich er goed doorheen. En Mama en Papa kunnen gewoon uitslapenWant zij slaapt toch door
Mooi zo! Doe hem de groeten van me
Ja het is een blijvertjequote:
Nee!quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Gaan er nog mensen naar die fokfilmdinges?
Ik wil wel kijken of ik kaartjes kan krijgenquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Samzz!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil wel kijken of ik kaartjes kan krijgen. Lijkt me leuk. De film, that is.
Hoi Barbiequote:
Ik heb geen idee wie er allemaal gaanquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:05 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zou op zich kunnen, werk de 6e tot 12.30 en ben de 7e vrij maarja als er alleen onz/klb figuren gaan die ik verder niet ken lama dan
Ik wil er wel naartoequote:Op woensdag 22 februari 2012 17:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Je vreest een bad hair day?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mijden we dan wel eventuele camera's en fotografen?
Ze zetten mij toch nooit op de foto, dat scheelt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mijden we dan wel eventuele camera's en fotografen?
en mij al helemaal niet dus we zijn veiligquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zetten mij toch nooit op de foto, dat scheelt.
Das niet waar! Ik kan me nog een filmpje herinneren dat recent rond ging waar je tieten in beeld kwamen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en mij al helemaal niet dus we zijn veilig
dat was vroegerquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Das niet waar! Ik kan me nog een filmpje herinneren dat recent rond ging waar je tieten in beeld kwamen!
Ik meld mij als vrijwilliger.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat was vroegernu willen ze me echt niet meer op beeld vastleggen hoor
#voorspelbaarquote:
Als je je shirtje aanhoudt niet denk ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat was vroegernu willen ze me echt niet meer op beeld vastleggen hoor
Die DM van jou dat je je aanbevolen houdt voor de uiteindelijke foto's ook.quote:
Ik doe dat soort dingen nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die DM van jou dat je je aanbevolen houdt voor de uiteindelijke foto's ook.
Natuurlijk niet.quote:
Nope, hoe is het met die twee van jou?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:21 schreef Samzz het volgende:
Air is geen spatje veranderd, zie ik.
Groot, rond, pront.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, hoe is het met die twee van jou?
Fijn om te horen.quote:
Dan weet je ook eens hoe ik mij voel, want ik krijg op mijn beurt weer nooit DM's van jou.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog nooit een DM van Barb ontvangen. Nooit!
Zoals ik zei, ik doe dat soort dingen niet. Daarnaast, jouw tetters zijn bezet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef L-E het volgende:
Ik heb nog nooit een DM van Barb ontvangen. Nooit!
Regelmatig, hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fijn om te horen.Vragen ze nog wel eens naar mij, of is het uit het oog uit het hart?
Binnenkort maar weer es met ze afspreken dan.quote:
Gaat goedquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer es met ze afspreken dan.
Hoe'st met de appetijtelijke eigenaresse van die twee?
En ik niet van jou. Dus!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan weet je ook eens hoe ik mij voel, want ik krijg op mijn beurt weer nooit DM's van jou.
Helemaal mee eens. Al ben ik blij te constateren dat we goed op weg zijn. Ik kan tegenwoordig alweer zonder licht naar huis fietsen na het werk en 's ochtends is het tegenwoordig al schemerig in plaats van donker. Hou vol!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
Gaat goed. Tijd dat het zomer wordt, ik ben de donkere dagen zat
.
Oh, je krijgt alleen speciale aandacht als je single bent. Dat vergeet ik steeds.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik doe dat soort dingen niet. Daarnaast, jouw tetters zijn bezet.
Jij bent zo'n vrouw die te knap is om zomaar te benaderen.quote:
Ja maar ik ben aan m'n wintervachtje gehechtquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Al ben ik blij te constateren dat we goed op weg zijn. Ik kan tegenwoordig alweer zonder licht naar huis fietsen na het werk en 's ochtends is het tegenwoordig al schemerig in plaats van donker. Hou vol!
Ja, ik houd volquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Al ben ik blij te constateren dat we goed op weg zijn. Ik kan tegenwoordig alweer zonder licht naar huis fietsen na het werk en 's ochtends is het tegenwoordig al schemerig in plaats van donker. Hou vol!
Vrouwen met een vachtje is zo jaren '70.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar ik ben aan m'n wintervachtje gehecht
Tikje over the top, Air.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent zo'n vrouw die te knap is om zomaar te benaderen.Dus ik wacht, ik wacht en ik wacht. En vervolgens wordt je weggekaapt.
* makkelijke grap over koplampen insliktquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:40 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik houd vol! Ik ben echt toe aan meer zon, ik geef nog net geen licht, zo wit ben ik.
Had je dat niet gewoon kunnen DM'en?quote:
Mijn DM is zeker stuk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had je dat niet gewoon kunnen DM'en?
quote:
Dat vond Prins Carnaval zondag ook, heb ik me laten vertellenquote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, je krijgt alleen speciale aandacht als je single bent. Dat vergeet ik steeds.
Niet dat vachtjequote:Op woensdag 22 februari 2012 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen met een vachtje is zo jaren '70.
Zelfs niet van Angelquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee hoor.Maar ik krijg net zo min aandacht.
Heb je hem wel verteld dat daar Barbussetm copyright op ligt?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vond Prins Carnaval zondag ook, heb ik me laten vertellen.
Maar die aandacht wil ik niet, want Ang3l is tetterloosquote:
Blind als ik ben, heb ik dat soort dingen niet door en vertelde iemand me dat nadat de prinsen gewieberd waren en we biertjes stonden te tikken in de kroegquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je hem wel verteld dat daar Barbussetm copyright op ligt?
Je was niet zodanig onder de indruk van zijn status als prins dat je hem rechtstreeks hebt gesproken?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:44 schreef Samzz het volgende:
Dat vond Prins Carnaval zondag ook, heb ik me laten vertellen.
Niks wat met een subtiel knietje tegen zijn borstbeen niet is op te lossen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:46 schreef Barbusse het volgende:
Maar die aandacht wil ik niet, want Ang3l is tetterloos
Zeiksnor!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar die aandacht wil ik niet, want Ang3l is tetterloos
Tsssk, ik wil gecompenseerd worden voor gederfde inkomstenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blind als ik ben, heb ik dat soort dingen niet door en vertelde iemand me dat nadat de prinsen gewieberd waren en we biertjes stonden te tikken in de kroeg.
Ik zeik niet. Ik ben alleen verwend.quote:
Ja, dat was ik wel. Ik vroeg hem of ik volgend jaar niet Prinses Carnaval mocht zijn. Maar die bestaan niet volgens hemquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je was niet zodanig onder de indruk van zijn status als prins dat je hem rechtstreeks hebt gesproken?
Het spijt mequote:Op woensdag 22 februari 2012 20:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tsssk, ik wil gecompenseerd worden voor gederfde inkomsten
Gewelddadig, bovenmatig sexueel georienteerd.... Ideale schoonzoon ben jij toch!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks wat met een subtiel knietje tegen zijn borstbeen niet is op te lossen.
Ach, je moet maar zo denken; jij hoeft niet eerst als prins Carnaval benoemd te worden om in de aandacht te staan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat was ik wel. Ik vroeg hem of ik volgend jaar niet Prinses Carnaval mocht zijn. Maar die bestaan niet volgens hem.
Flauw vind ik dat. Carnaval is zó traditioneel en ouderwets, soms.
In drank of in tettenpics graagquote:
Je vergeet: eerlijk, pragmatisch, oplossingsgericht, innemend, intelligent en welgesteld.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:50 schreef Barbusse het volgende:
Gewelddadig, bovenmatig sexueel georienteerd.... Ideale schoonzoon ben jij toch!
Goed puntquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, je moet maar zo denken; jij hoeft niet eerst als prins Carnaval benoemd te worden om in de aandacht te staan.
Ik heb een 'Samzz staart fronsend uit het raam'-foto voor jequote:Op woensdag 22 februari 2012 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In drank of in tettenpics graag
Dat sluit de tetten niet uit. Oftewel, ja graag.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:52 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een 'Samzz staart fronsend uit het raam'-foto voor je.
Jawel, want daar heb ik geen foto's van. Wel van een ezel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat sluit de tetten niet uit. Oftewel, ja graag.
Zonder tetten dan, ook goed.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:59 schreef Samzz het volgende:
Jawel, want daar heb ik geen foto's van. Wel van een ezel.
Ja. Nou ja, alleen met 'm gezoend he. Maar ik weet niet of dat wat is. Hij is wel cute maar eigenlijk gewoon te jong.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:59 schreef Memento-Mori het volgende:
maar samzz je had toch al iemand opgeduikeld bij t carnaval?
en die andere dan? die in buitenland was?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Nou ja, alleen met 'm gezoend he. Maar ik weet niet of dat wat is. Hij is wel cute maar eigenlijk gewoon te jong.
Die is gisteren geland en heeft vannacht Knillis begraven, dus die ligt denk ik te rotten in bed. Kortom, nog niks van gehoord.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en die andere dan? die in buitenland was?
* AirwiN fronstquote:
Van ongeduld of nieuwsgierigheid. Daar twijfel ik nog over.quote:
mn scriptie is nog niet afquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:12 schreef AirwiN het volgende:
@M-M: nog niks gevonden in de Randstad? Staat genoeg te huur namelijk als ik de borden en posters mag geloven.
Dat vraagt toch een soort van baan ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:14 schreef Memento-Mori het volgende:
en regeltjes als minimaal 3x de kale huur verdienen per maand enzo maken t ook vrij lastig hoor
zelfs met baan zijn die bedragen niet echt haalbaar vaak en de scriptie tja euh ander onderwerp?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vraagt toch een soort van baan ja.Hoe gaat het met je scriptie?
Welke grootte van bedragen heb je het dan over? Maandbedrag dus.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:17 schreef Memento-Mori het volgende:
zelfs met baan zijn die bedragen niet echt haalbaar vaak en de scriptie tja euh ander onderwerp?
600-650 en dan moet je dat dus minimaal 3x verdienen voor je mag huren etc ach ik heb geen haast eigenlijkquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke grootte van bedragen heb je het dan over? Maandbedrag dus.
Duur nog eigenlijk. Waar kijk je/heb je gekeken voor woningen tot op heden?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:19 schreef Memento-Mori het volgende:
600-650 en dan moet je dat dus minimaal 3x verdienen voor je mag huren etc ach ik heb geen haast eigenlijk
particuliere sites vnml op facebook, gewone sites etc maar nog niet superactief maar er zitten vrijwel overal wel dat soort addertjes...quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duur nog eigenlijk. Waar kijk je/heb je gekeken voor woningen tot op heden?
Ik zit ff te Googlen en zie 't ja. Wel een hoop leuke dingen komen voorbij hoor. Den Haag.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:21 schreef Memento-Mori het volgende:
particuliere sites vnml op facebook, gewone sites etc maar nog niet superactief maar er zitten vrijwel overal wel dat soort addertjes...
Ik bedoel maar!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:28 schreef Samzz het volgende:
Oh, oh, Den Haag, mooie stad achter de duinen.
De Schilderswijk, Lange Poten en het Plein.
Oh, oh, Den Haag, ik zou met niemand willen ruilen.
Meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees zou zijn..
komt wel goedquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit ff te Googlen en zie 't ja. Wel een hoop leuke dingen komen voorbij hoor. Den Haag.
De koffie / thee staat al klaar voor als 't zover is.quote:
Helaas.quote:
Stommerd!quote:
Ik geen tieten, niemand tieten!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:00 schreef Partingglass het volgende:
dank je wel hoor, als je nog eens wat weet.
Yup!quote:
Daar was ik mij al van bewust ja.quote:
Godt!quote:
He, PG. jij ook hierquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:03 schreef Partingglass het volgende:
Daar zal nu dus niet achter komen dank zij AiwiN
RIP aan je nabestaanden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 07:53 schreef Nouk84 het volgende:
Q
Maandag officieel over op SAP. Ik ben benieuwd welke shit ik nu allemaal weer voor mijn kiezen krijg.....
SAP shitquote:Op donderdag 23 februari 2012 07:53 schreef Nouk84 het volgende:
Q
Maandag officieel over op SAP. Ik ben benieuwd welke shit ik nu allemaal weer voor mijn kiezen krijg.....
Jaloersquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:22 schreef rival het volgende:
Ik ben zo blij met die 4daagse werkweek... bijna weekend
Ik heb maar een 3 daagse werkweek, alleen die is nu pas op de helftquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:22 schreef rival het volgende:
Ik ben zo blij met die 4daagse werkweek... bijna weekend
Het kan absoluut niet erger dan Oracle-shit, dat is nu 14 maanden na de overgang n'og niet opgelost..quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:22 schreef rival het volgende:
Niet echt fijne shit als je et mij vraagt.....
ouch....quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:28 schreef CherryLips het volgende:
Waarom dacht ik tot nu toe dat het vrijdag was?
Ik nietquote:
Geheugenverlies?quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:28 schreef CherryLips het volgende:
Waarom dacht ik tot nu toe dat het vrijdag was?
Same here, maar dat kan ik niet echt doen. Om 8 uur bij de fysio zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik morgen om 6:00 begin is het al heel vroeg weekend!
Mijn god dan is comedy central net afgelopenquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Wrong. Oracle >>>>> SAPquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het kan absoluut niet erger dan Oracle-shit, dat is nu 14 maanden na de overgang n'og niet opgelost..
Voor mij nog steeds vroeg, ook al begin ik om 9:15.quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:37 schreef Q. het volgende:
[..]
+1quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Is dat Spy vs Spy niet een enorm geforceerde poging om een zwijmelwijvenfilm en een schietentietenfilm in 1 te verwerken?.
Ik heb er verder niet zoveel van gezien hoor, maar las dat het echt zo'n "ideale film om als koppeltje heen te gaan" is, dat klonk mij niet echt geweldig in de orenquote:Op donderdag 23 februari 2012 09:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
+1
En die kop van die gozer. Wat een non acteur.
Het lijkt me een draak van een film.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
+1
En die kop van die gozer. Wat een non acteur.
Ja, dat.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Het lijkt me een draak van een film.
Ik denk hier aan en dan wil ik het gewoon zien:quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Is dat Spy vs Spy niet een enorm geforceerde poging om een zwijmelwijvenfilm en een schietentietenfilm in 1 te verwerken?.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er verder niet zoveel van gezien hoor, maar las dat het echt zo'n "ideale film om als koppeltje heen te gaan" is, dat klonk mij niet echt geweldig in de oren.
Ach, ik ga er dan ook heen als koppeltjequote:Op donderdag 23 februari 2012 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er verder niet zoveel van gezien hoor, maar las dat het echt zo'n "ideale film om als koppeltje heen te gaan" is, dat klonk mij niet echt geweldig in de oren.
niets mis mee hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, ik ga er dan ook heen als koppeltje
Tuurlijk wel. Je moet alleen de juiste vrouw meenemen naar Prometheusquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets mis mee hoor. Maar het LEEK mij ook een leuke film, tot ik dus las dat het zo'n "voor beide geslachten leuk" film is, en die bestaan niet
.
het was niet helemaal 100% accuraat en serieus hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je moet alleen de juiste vrouw meenemen naar Prometheus
Ik vind het serieus een draak van een vent. Ik snap de hype van Warrioor al niet en daar zegt hij tenminste niks.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Het lijkt me een draak van een film.
Nee, ook niet zoals mijn penis, maar appels/peren en zo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Niet zo vet als mijn Playstation Vita.
True, true (al weet ik gelukkig niets van jouw penisquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ook niet zoals mijn penis, maar appels/peren en zo.
Hoe zit dat nou..... kan ik mijn PS3 games er op spelen zonder extra kosten?quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Niet zo vet als mijn Playstation Vita.
Nog niet in verdiept eerlijk gezegd, heb hem pas sinds gisteravondquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou..... kan ik mijn PS3 games er op spelen zonder extra kosten?
Of als ik wil knallen op mijn vita moet ik het spel weer kopen?
Heb jij een aparte kamer helemaal vol met dat soort meuk, of zoquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog niet in verdiept eerlijk gezegd, heb hem pas sinds gisteravond.
Zo groot zijn die dingen niet hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij een aparte kamer helemaal vol met dat soort meuk, of zo?
Goedemorgen.
nou ja, het is wel een 'aparte' kamerquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij een aparte kamer helemaal vol met dat soort meuk, of zo?
Goedemorgen.
daar speel je gewoon 'normale' games op zoals MW en GT bv? of aangepaste handheld games?quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het zijn wel PSvita/PSP spellen, ,maar ze zijn wel stukken uitgebreider dan Angry Birds zeg maar. En er zijn wel GTA versies etc.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
daar speel je gewoon 'normale' games op zoals MW en GT bv? of aangepaste handheld games?
Ik wil gewoon niet twee keer volle mep betalen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch. Mij ging het erom dat je nu eindelijk fatsoenlijk een FPS kan spelen onderweg. het is nog ff wennen, maar het speelt goed weg.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon niet twee keer volle mep betalen.
Ik moet me even inlezen.
Oracle beter dan SAP?quote:
Comedy Central Family gaat de hele dag doorquote:Op donderdag 23 februari 2012 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Mijn god dan is comedy central net afgelopen
Ik ken mensen die hebben een kamer helemaal ingericht om te gamenquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo groot zijn die dingen niet hoorEn nee, het ligt allemaal in de huiskamer, al dan niet in kasten
.
Oh nee, bij mij is er helemaal niets speciaal ingerichtquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken mensen die hebben een kamer helemaal ingericht om te gamen.
Bij mij alleen de SM kelderquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, bij mij is er helemaal niets speciaal ingericht.
Zielig!quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:57 schreef Godtje het volgende:
Baby als hij de kans krijgt. Als er maar een gat in zit.
[ afbeelding ]
Hoe hou je zoiets verborgen van je ouders?quote:
Hij is van hunquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe hou je zoiets verborgen van je ouders?.
OK, now you're scaring mequote:
Echt wel. Tuurlijk, als je een probleem hebt, merk je dat niet zo. Maar alles bij elkaar is Oracle 1000x stabieler en beter uitgedacht.quote:
Wat dacht je dat mijn reactie was toen ik die kelder in kwamquote:
"mooie erfenis mama en papa" ?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dacht je dat mijn reactie was toen ik die kelder in kwam?
Die heb ik nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Comedy Central Family gaat de hele dag door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |