Wij hebben een kattenoverschot, hebbenquote:
Kom je ze brengen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben een kattenoverschot, hebben?
Die hangen op de kop aan een vleeshaak, natuurlijk!quote:
I love it when you talk dirty to mequote:Op woensdag 22 februari 2012 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die hangen op de kop aan een vleeshaak, natuurlijk!
Ben ik goed inquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I love it when you talk dirty to me.
Sjouwen met hondjequote:Op woensdag 22 februari 2012 12:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik goed in.
Ik ga Den Sjaak eens op sleeptocht nemen.
quote:
Daar geef ik niets om. Gaat mij om de inhoudquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vriendin en ik lopen altijd elkaars bh's te bewonderenDe gezichten van gozers
quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:45 schreef Tally het volgende:
Daar geef ik niets om. Gaat mij om de inhoud
Die bewonder ik wel eens bij een vriendin, maar daar zijn vaak dan geen lurkers bij
Jippie jippie jippie!quote:
Boemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
JA!quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
zelfde soort dan... die wil je zelf graag?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Boem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doos.
quote:
Bijna nooitquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
Er komt daar nooit iemand van rechts
Nee, ik vind dat echt te zielig om een hond te nemen als ik er 5 dagen niet ben overdag.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
uitlaatservice voor overdag?
of gewoon de schoonmaakster met wat extra werk opzadelen
Dank, schadeexpert Godtje.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:50 schreef Godtje het volgende:
Ik zie het a!
Die is stuk. Maar nog wel te maken.
staat je netjes.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat echt te zielig om een hond te nemen als ik er 5 dagen niet ben overdag.
Dat zou ik te aso vinden. Ik heb er wel echt aan gedacht.
En die kentekenplaat zo achter de voorruit is ook geen porumquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:57 schreef Tally het volgende:
Je had hem wel even mogen wassen voor je een foto nam hoor Noukie
Mensen die nadenken voordat ze aan een dier beginnen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat echt te zielig om een hond te nemen als ik er 5 dagen niet ben overdag.
Dat zou ik te aso vinden. Ik heb er wel echt aan gedacht.
Ze bestaan nogquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen die nadenken voordat ze aan een dier beginnen.
Uiteraard. Ik zou echt dolgraag willen maar het gaat niet zo goed.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen die nadenken voordat ze aan een dier beginnen.
Het siert je. Er zijn te veel mensen die aan een huisdier beginnen en het dan aan hun lot overlaten omdat het toch te veel werk/tijd kostquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik zou echt dolgraag willen maar het gaat niet zo goed.
Op de bodem?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:29 schreef stbabylon het volgende:
En weer terug aan de goede kant van de IJssel
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:56 schreef Godtje het volgende:
CL! Ik ben gisteren naar Shame geweest!
Ik vind het de IMDB 8 zeker waard. Op sommige punten werd het bijna een 9 en op andere weer een 7 dus het vliegt een beetje heen en weer.quote:
Als in.. zichtbaar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe ben je precies van top tot teen naakt?
Je bent toch naakt of niet?
ben je alweer bijgekomen van gisteren?quote:
amperquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ben je alweer bijgekomen van gisteren?.
Oh, ik zag de foto met Chico jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb bij oh-oh gegeten en hondjes geknuffeld en verder mezelf opgesloten wegens carnahel
ja die heeft echt non stop op schoot gelegenquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik zag de foto met Chico ja. Ik heb wel carnaval gevierd, heerlijk
.
Altijd van je eigen kracht uitgaan natuurlijkquote:
Ja, Chico is leukquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja die heeft echt non stop op schoot gelegen![]()
hoi kluts
Sjon bedoel je, sjon is apart haha Billy merk je niet en Kees is ook n aandachtvragend hondje haha maar die was op n gegeven moment moequote:Op woensdag 22 februari 2012 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, Chico is leuk. Hoe waren Sjors, Billy en Kees?
Hoi, Kluts.
Ja, Sjon bedoel ik. Lijkt me echt een geweldig beest!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Sjon bedoel je, sjon is apart haha Billy merk je niet en Kees is ook n aandachtvragend hondje haha maar die was op n gegeven moment moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |