Dank, schadeexpert Godtje.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:50 schreef Godtje het volgende:
Ik zie het a!
Die is stuk. Maar nog wel te maken.
staat je netjes.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat echt te zielig om een hond te nemen als ik er 5 dagen niet ben overdag.
Dat zou ik te aso vinden. Ik heb er wel echt aan gedacht.
En die kentekenplaat zo achter de voorruit is ook geen porumquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:57 schreef Tally het volgende:
Je had hem wel even mogen wassen voor je een foto nam hoor Noukie
Mensen die nadenken voordat ze aan een dier beginnen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat echt te zielig om een hond te nemen als ik er 5 dagen niet ben overdag.
Dat zou ik te aso vinden. Ik heb er wel echt aan gedacht.
Ze bestaan nogquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen die nadenken voordat ze aan een dier beginnen.
Uiteraard. Ik zou echt dolgraag willen maar het gaat niet zo goed.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Mensen die nadenken voordat ze aan een dier beginnen.
Het siert je. Er zijn te veel mensen die aan een huisdier beginnen en het dan aan hun lot overlaten omdat het toch te veel werk/tijd kostquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik zou echt dolgraag willen maar het gaat niet zo goed.
Op de bodem?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:29 schreef stbabylon het volgende:
En weer terug aan de goede kant van de IJssel
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:56 schreef Godtje het volgende:
CL! Ik ben gisteren naar Shame geweest!
Ik vind het de IMDB 8 zeker waard. Op sommige punten werd het bijna een 9 en op andere weer een 7 dus het vliegt een beetje heen en weer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |